Annons:
Etikettbipolär-sjukdom
Läst 2601 ggr
sali
1/25/14, 10:41 AM

Vet varken ut eller in

Vet inte vilken kategori jag ska ta har bipolär sjukdom så det låg väll närmast till hands. Jag vet inte vad det är som händer, eller jo jag är hundra på att det spökar hos mig men alla säger att jag tror fel. Jag har även paranoid personlighetsstörning, det gör det lite svårt för mig att skriva här men vet inte vad jag ska ta mig till… Senaste veckan har jag (igen) börjat känna av en kraft det är en kvinna hon pratar med mig säger att det är fel på mig som hör henne jag känner mig konstant iaktagen och ser saker i ögonvrån, skuggor har även börjat ta former, alla säger att det är mina psykotiska symptom som är tillbaka men jag har aldrig haft röster utanför mitt huvud tidigare det är även så att alla som har samma telefonmärke som jag som är nära mig kan läsa mina sms och andra kan ta sig in i mitt huvud och ändra om. Jag känner mig nervös orolig och rent ut sagt skit rädd det blir bara mer och mer intensivt tidigare i veckan sa jag med att jag halucinerade och hade overklighetskänslor men det spökar verkligen hos mig är min känsla jag försöker så innerligt att intala mig själv att det är mitt huvud som bråkar men då blir jag istället förvirrad och vet inte vilket som är sant. Psyk hade tid för mig i mars men fick en tid på akutenheten i februari då min ordinarie läkare har jouren eftersom jag är extremt misstänksam och anser att läkare är inkompetenta idioter som inte förstår mig men om det blev värre så skulle jag åka in i helgen, hur ska jag veta om det blir värre läkaren kan väll inte få det att sluta spöka hos mig ?! Senast det var såhär bodde jag hos min mor i tre månader och kunde inte vara ensam mer än en timme innan jag bröt ihop av rädsla. Frågan nu är ska jag åka in och tro att läkaren kan hjälpa mig på något sätt, ska jag ringa mediumet som hjälpte mig sist eller ska jag sitta här och vara förvirrad ? Jag vet ju inte riktigt vad som är vad i mitt huvud….

Annons:
VildaVittra
1/25/14, 10:46 AM
#1

Jag tycker du ska vända dig till läkaren, för det är din sjukdom som får dig att se och höra dessa saker. 🙂 Tänk som så att ju fortare du får hjälp, desto fortare slipper du hallucinera och vara rädd.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

vallhund
1/26/14, 6:41 AM
#2

Kan bara instämma med #1 Ett medium kommer bara att göra dig mer förvirrad.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: