Annons:
Etikettmedia
Läst 1670 ggr
pernillaa
2014-07-22 10:24

Vill ni vara med?

Hej på er

Jag söker folk som vill vara medförfattare på en blogg som behandlar psykisk ohälsa och neuropsykiatriska sjukdomar.

Jag tänkte att om man är flera som bloggar om sina liv blir bloggen mer mångsidig, intressant och mer aktiv.
Att som läsare få följa flera personer, i olika åldrar, olika faser i livet, med olika bakgrunder och handikapp och få jämföra dom med varandra, skulle nog ge en väldigt bra insikt i hur det är att leva med ett osynligt handikapp.

Det är viktigt att det skrivs och pratas mycket om det här ämnet för att öka människors förståelse för det och jag tror vi kan nå ut till fler på det här sättet.

Att blogga aktivt när man lider av psykisk ohälsa är inte alltid så lätt. Man faller kanske ifrån och läsarna också. Är man dock flera som bloggar behöver man inte känna samma press att vara aktiv. Det hänger inte bara på en själv.

Varje författare får en egen kategori döpt med författarens namn.

Intresserad? =)

Bloggen är redan uppe pch väntar på författare och text. =)

https://paandrasidanfonstret.wordpress.com/

Ha en bra dag! // Pernilla

Annons:
[Yllhilda]
2014-07-26 22:56
#1

Om du inte fått napp här kanske du kan kika på bokstavsfolk och ensamhet iFokus också. 🙂

pernillaa
2014-07-27 10:24
#2

Tack. Har några som ville vara med. =)

Ha en bra dag! // Pernilla

MindAndStuff
2014-08-13 15:30
#3

jag vill!

youandyou
2014-08-15 03:54
#4

Jag vill med :)

pernillaa
2014-08-15 09:15
#5

#3 och #4, skriv ett pm till mig är ni snälla och berätta lite om er själva(det ni känner att ni vill/törs säga och berätta gärna varför ni vill vara med och om ni har några erfarenheter av bloggande eller skriver i andra former. =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Upp till toppen
Annons: