Annons:
Etikettbehandling
Läst 2037 ggr
Lovemeli
8/25/14, 4:27 PM

Gratis KBT terapi i Uppsala

Har du någon stark rädsla för något? Känner du dig stressad, ångestfylld, eller har du några andra svårigheter eller problem som påverkar dig i din vardag? Då kan KBT vara något för dig.

Jag läser en grundläggande utbildning i psykoterapi med inriktning kognitiv beteendeterapi (KBT) och är i grunden utbildad beteendevetare inriktning psykologi. Inom ramen för min psykoterapiutbildning vid Karlstads universitet, erbjuder jag kostnadsfri psykoterapi i Uppsala, för klienter med begränsad problembild. Under våren arbetade jag med min första klient och söker nu min andra. Kognitiv beteendeterapi innebär att du arbetar med fokus på hur problemen ser ut och påverkar dig i dagsläget, samt att vi arbetar konkret med att förändra problembilden.

Psykoterapin kommer att ske individuellt och i form av regelbundna samtal en gång per vecka under hösten. Jag som terapeut får handledning av en leg. Psykoterapeut som har många års erfarenhet som KBT handledare. På institutionen för psykologi på Karlstad universitet bedrivs kvalitetssäkring och utvärdering av behandlingen kontinuerligt, det innebär att du anonymt kommer att få fylla i en del frågeformulär om dina problem och om hur du upplever terapin.

Om du upplever att kognitiv beteendeterapi är den terapiformen som kan passar dig i samarbete med mig, kontakta mig på min mejl: emelvets100@student.kau.se  och skriv kort om de du skulle vilja ha hjälp med, så kan vi ha ett introduktionssamtal per telefon, där du får beskriva det du vill ha hjälp med och därefter bokar vi in ett första möte.

Vänliga hälsningar

Emelie Vetso

Annons:
Upp till toppen
Annons: