Annons:
Etikettallmän-psykiatri
Läst 1376 ggr
[oroligkaninägare]
2014-08-31 10:36

Börjar må mindre bra !

Jag börjar må sämre själsligt jag är matt och helt fysiskt slut. Jag kan gråta rätt ofta och Sen har jag ingen ork att tänka rent ! Allt detta börjar komma av att de går rykten och sådant skit runt min kille så sjukt som de låter allt är off på mej inga känslor mot han eller nått. Jag börjar inse att djuren då kaninerna är mitt allt på denna jord inte han ! Jag är deprimerad vilket är synd för att jag vill må bra. Har en må bra lista göra slut med killen och inte ha någon som håller fast mej (. Känner mej fast hållen i ett förhållande) Vara med dom jag älskar mina kaniner och mamma Göra vad jag känner för inte andra Leva så som jag vill leva utan någon man Lägga kraft på kaninerna ! Mina älskling som har fångat mitt hjärta för evigt !

Annons:
[oroligkaninägare]
2014-08-31 10:41
#1

Sen gör inte de hela bättre när mammas sambo skäller ut mej hej vilt har fått nog vill bo själv med mina djur. Han är så grymt elak i sina kommentarer :( de skär med sönder mej :( rent själsligt

Maria
2014-08-31 10:43
#2

Inatt skrev du i en annan tråd att du var förlovad och att det var underbart.

Gör inget förhastat bara.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[oroligkaninägare]
2014-08-31 10:47
#3

Jag lovar :) Jag har smått börjat krasa även då innan allt !:)

[Bananpudding]
2014-08-31 18:52
#4

Jag skulle föreslå terapi för dig. Du verkar inte kunna bestämma dig för något.

[VampireGirlElvira]1
2014-09-01 20:10
#5

Säger som Bananpudding, terapi.

Upp till toppen
Annons: