Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 2972 ggr
indaa
9/10/14, 2:39 AM

Dör jag av detta?

ca 25 lergigan på 25mg
plus sammanlagt 80mg stilnoct
kan säkert hämta ut mer stilnoct imorn
har 2 flaskor vin också.

?

Innan ni börjar säga något annat, min situation är svår att förklara, jag fick ett stort nederlag idag och det betyder att jag inte kommer få nån hjälp mer, min ersättning dras kanske in, då måste jag sälja min hund, som är min bästa vän. Får ingen hjälp från öppenvåren dom bara skickar runt mig på olika ställen..

Så ja, finns de en chans att jag dör om jag tar allt det där?

Annons:
indaa
9/10/14, 2:43 AM
#1

eller så tar jag bara allting NU jag orkar inte vänta..

Cahira
9/10/14, 2:48 AM
#2

Så du vill hellre dö ifrån din hund än ge den ett hem hos någon annan - vilket by default blir samma resultat?

Jag vet att det gör ont, men känner du inte någon som kan ta hand om dig och hunden tills du kommer på fötter igen? Jag har stått på samma ställe i livet där man förlorar allt, inklusive djur. 

Vill du verkligen att din familj ska dö inombords med dig efter dom hittar dig i ditt hem? Jag säger detta för att jag har sett vad som händer med föräldrar som förlorar ett barn. De blir aldrig detsamma igen. 

Livet är inte slut förrän du tar sista andetaget. Ibland får man vara en phoenix som reser upp ur askan i elden. Du kanske har kraschat och brinner men ur askan kommer guldkorn du aldrig trodde livet kunde ha. Det är värt att fortsätta leva även om det inte känns så just nu.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

*~HamsterHamster~*
9/10/14, 3:08 AM
#3

Med döden dör man, med dödan av andra måste man leva. Tänk på familj och vänner som kommer leva med din död. Om du barar lämnar din hund sådär tror jag inte att den skulle må bättre. 

Annars håller jag helt med #2

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Cahira
9/10/14, 3:11 AM
#4

🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

VildaVittra
9/10/14, 3:27 AM
#5

Ta kontakt med diakonen i ditt stift (man måste inte vara kristen) och be henne om hjälp, de kan hjälpa till att reda upp soppan så du kan få behålla din hund.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

AnnaFagerell
9/10/14, 5:59 AM
#6

Alla läkemedel idag innehåller medel så att man kräks. Det enda du kommer få är ännu mer problem. Sök hjälp!

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Annons:
Aristarcos
9/10/14, 7:36 AM
#7

Snälla det finns hjälp att få alla dina nära kommer få lida för ett så drastiskt beslut du är värd att leva, med stöttning kommer det gå fint! sök dig till någon tex som vildvittra säger!!

indaa
9/10/14, 3:08 PM
#8

jag gjorde det inte, jag kände mig ganska impulsiv inatt bara.. förlåt om jag upprörde någon, ska kontakta psykiatrin idag.. om det går kan nån "låsa" tråden :/

Evelina!
9/10/14, 7:19 PM
#9

#8 BRA gjort av dig att avstå och idag söka hjälp! Hur har det gått? Har du fått en tid?

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Cahira
9/10/14, 10:15 PM
#10

#8 Vad skönt! Känn inte skam, det är inte ditt fel att du mår som du gör. 

Du kan använda denna eller ny tråd som support när du behöver stöd från online. Vi är flera som vet hur det känns. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

indaa
9/16/14, 11:25 PM
#11

Tack för erat stöd! ♥

Jag har en tid nästa vecka.. drygt att få vänta så länge när man mår så dåligt, men just nu känner jag mig hyfsat stabil, det går så himla upp och ner bara. Behöver få hjälp med det..

indaa
9/16/14, 11:26 PM
#12

Om det finns någon chans att låsa /ta bort tråden så får gärna nån mod göra det, skäms över detta och ångrar mig så himla mycket :(

VildaVittra
9/16/14, 11:29 PM
#13

#12 Du ska verkligen inte känna att du behöver skämmas, lika lite "skämsigt" som när någon som brutit benet skriker av smärta. När man har ont i själen så ser bara "skriket" annorlunda ut.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Cahira
9/17/14, 3:39 AM
#14

Precis som VildaVittra säger, du behöver inte skämmas. Tack för att du uppdaterar oss. 🤗

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: