Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 1944 ggr
Evelina!
2014-09-10 20:50

Går sönder

Är så ångestfylld just nu så ni anar inte. Har ångest för att jag äter alldeles för mycket (går på olanzapin och den blir man ju som bekant äckligt hungrig av), ångest för att jag därför gått upp massor i vikt senaste året, ångest för att jag är så dödligt trött hela tiden (äter maxdos av olanzapin och risperidon och det gör en verkligen groggy), ångest för att min pojkvän får ta hand om allt och ovanpå det en massa röster som trakasserar mig om hur dålig jag är. Får ångest för att kaninerna inte fått renstädat idag som jag hade tänkt och tycker därför att jag är världens sämsta djurägare. Finns det någon som vill prata lite skulle det underlätta, jag behöver lite perspektiv på lidande för att uppskatta det jag ändå har.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
_Fisken
2014-09-10 20:54
#1

Trist att du ska må dåligt. Tur att du har en bra hobby o en partner som ställer upp. Kaninerna överlever nog en dag till utan att buren är städad. Ta hand om dig istället. Prio Ett.

[Yllhilda]
2014-09-10 21:06
#2

Dina kaniner mår säkert jättebra. 🙂Hur är det med livet i övrigt?

Nicollan
2014-09-11 22:49
#3

Kram ❤️

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Evelina!
2014-09-14 13:01
#4

Tack alla ni som skrivit. Är bättre nu, och jag har bara en kaninbur kvar att städa (har bara tagit en vecka, suck), men är fortfarande både jättetrött och -hungrig. Skippade morgonmedicinen idag och dubblade mängden kaffe, så idag är det faktiskt lite bättre än det brukar (är inte så himla groggy och har kunnat städa hela fem burar idag). Imorgon ska jag till min läkare och förhoppningsvis hittar vi någon lösning.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Upp till toppen
Annons: