Annons:
Etikettallmän-psykiatri
Läst 999 ggr
Katarina97
2015-03-19 18:25

Psykiatriskt hem?

Någon som legat inne på psykatriskt behandlings hem, (heter det ens så? Jag vet inte men ni förstår.) Eller känner någon som har gjort det. 

Har hört mycket både positivt och negativt så är lite intresserad av era erfarenheter av det. Vad gör man egentligen, hur länge var du/hen inne och vad tyckte/tycker ni om det?

Annons:
Pysen_87
2015-03-20 18:06
#1

hamna på ett jäkla ställe, var där lite över ett halv år, tills man far tog mig till akuten. Mådde så dåligt, kräktes, svimmade pga för mycket och för höga doser på mediciner! Det är viktigt att familjen kan vara med att bestämma och säga sitt och stoppa!

Allt oviktigt
2015-03-20 20:13
#2

Finns nog bra och dåliga ställen. Jag skickades till ett ställe två gånger på LPT permission. I mitt tycke var det ett idiotställe som nog var mer anpassat till någon som är runt 18 och inte har så mycket livserfarenhet. Jag var 30+ då och det var absolut inget ställe för mig så jag drog båda gångerna efter ett par dagar. Sen märktes det även tydligt att pengarna behandlingshemmet fick för att ta emot klienter gick till chefernas bilar och inte till verksamheten

Upp till toppen
Annons: