06. Behandling/Medicin

Trött av Voxra?

2015-04-15 16:04 #0 av: Candela

Är det vanligt att uppleva ökad trötthet av Voxra, och hur lång tid tar det i så fall innan det ger med sig..? Fick Voxra utskrivet just för att jag lider av trötthet och koncentrationssvårigheter. Har ätit den en vecka snart, men känner mig bara ännu mer trött! Det svider konstant i ögonen, och jag tuppar av om jag sätter mig framför en film..

Anmäl
2015-04-15 16:17 #1 av: RobinEH

Nä, trötthet är ingen vanlig biverkan av Voxra. Kraftlöshet är dock vanligt. Voxra tenderar snarare att ha omvänd effekt och således påverka sömnen negativt.

Jag står för vad jag skriver, du får stå för din tolkning av det.
Sajtvärd på Träning.

Anmäl
2015-04-15 16:17 #2 av: Hera

Är inget ovanligt insättningssymptom. Kan vara några veckor. Och återkomma om man höjer dosen.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.