Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 2017 ggr
MissFlisan
2015-07-19 19:22

Voxra någon?

Jag började med antidepp medicinen voxra i påskas, den har hjälpt mig jätte mkt! Men den senaste tiden har jar börjat tappa effekt av den och jag tappar dessutom massa hår. Jag vägde mig dessutom här om dagen och jag har gått ner massor i vikt på korttid utan att jag ätit mindre, snarare mer….jag vet att man kan gå ner i vikt av voxra eftersom man kan tappa aptiten, men Jag äter ju mer än vanligt…så vet någon om min vikt nedgång kan ha med medicinen att göra ändå?

sajtvärd för www.dialektiskbeteendeterapi.ifokus.se


"slappna av inget är under kontroll!"

Annons:
Honestyisdead
2015-07-20 17:06
#1

Du måste gå till en läkare eftersom du gått ned i vikt trots att du äter.

Allt oviktigt
2015-07-28 20:47
#2

Jag gick ner i vikt när jag tog voxra fast jag åt som jag alltid gjort. När jag sedan slutade med voxra dök kg upp igen.

Låter dock inte bra att du tappar hår så du bör nog kolla med läkare

MissFlisan
2015-08-11 16:42
#3

#2 okej, då kan de ha med medicinen att göra ändå då… När jag ringde min SSK så sa hon att "vissa mediciner går man ner av även om man äter som förut. " men hon sa inte att voxra var just en sån medicin…men vad skönt då är det inte bara jag…problemet är dock att jag tror inte medicinen hjälper när jag väger för lite, som Jag fortfarande gör. Dessutom så är det svårt när man som jag är rädd för vikt upp gång särskilt nu när jag vant mig vid att väga mindre…jag får försöka lösa en ekvationen.. :)

sajtvärd för www.dialektiskbeteendeterapi.ifokus.se


"slappna av inget är under kontroll!"

Upp till toppen
Annons: