Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 2171 ggr
Intefulltnormal
7/22/15, 1:28 AM

Vill bli frisk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej tror några kanske känner igen mig från viktminskningstrådar men nu har jag faktiskt tänkt lägga all min energi på att bli frisk istället för att gå ner i vikt. Lider av depression, social fobi, generaliserad ångestsyndrom och en ätstörning. Har nyss skaffat ett konto på instagram som heter "@stay_strong_peepz" där jag planerar att hjälpa både mig själv och andra så följ mig gärna där! Tänker ge tips, dela med mig av min vardag, saker jag tycker är jobbigt och hur jag hanterar dom och ja mina åsikter o funderingar helt enkelt. Ta hand om er💗💗

Annons:
VildaVittra
7/22/15, 1:34 AM
#1

Grattis till ditt första steg, att vilja bli frisk är det absolut viktigaste av dom alla.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

sisela
7/22/15, 1:54 AM
#2

Underbart! Stay strong du också! Det kan i perioder vara läskigt att bli frisk eftersom man kan komma att söka trygghet i depressionen och andra sådana sjukdomar. Jag måste bara säga att efter att jag kämpat och blivit frisk är det som en helt annan värld jag lever i. Det är en sån frihet. Det är verkligen, verkligen värt det.

Upp till toppen
Annons: