Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1260 ggr
Adele84
2015-09-05 10:24

Vad händer?

Jag vet inte ens om detta är dött forum för denna fråga men jag vet inte vad jag ska göra, jag sitter o kan inte sluta gråta, vad fan är för fel på mig, jag fyllde år igår o fick världens finaste present, en resa till LA. Och ändå känns mitt liv så jäkla jobbigt o ensamt. Jag känner mig som världens mest otacksamma unge, jag har ett bra liv! Mina föräldrar älskar mig, jag får toppbetyg och jag har underbara vänner och ändå känns allt bara skit. Vad är det för fel på mig? Jag har någon slaks konstig ångest…

Annons:
Adele84
2015-09-05 10:24
#1

*rätt

IaMiaMaria
2015-09-05 12:57
#2

Ångest kan du absolut ha. har du mått så här länge? Du kan vara deprimerad också, det behöver inte ha något med livet att göra. Man kan vara rik, framgångsrik, har massa vänner och ändå vara deprimerad.

Prata om det, va inte ensam i din smärta, den blir bara värre. Prata med din familj, dina vänner eller ring nån hjälplinje.

Det är inte normalt att må dåligt länge. Har du bra gjort det nån dag eller några timmar, så är det så, livet går upp och ner hur bra eller dåligt det är.

Styrkekram till dig!

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Adele84
2015-09-05 13:19
#3

Tack så jättemycket, jo jag har mått såhär länge nu. Det känns som att ingen skulle förstå hur jag känner, jag känner mig ensam fast jag är omringad av vänner o familj… Tack så mycket för hjälpen, kan kanske borde prata mer med människor runt mig om hur jag känner.

Ellismakaroner
2015-09-05 13:47
#4

Det kan ofta vara så att man mår dåligt utan någon riktig anledning, och mår ännu sämre just för att man vet att man inte borde må dåligt då. Sök hjälp!🙂


Upp till toppen
Annons: