Annons:
Etikettallmän-psykologi
Läst 717 ggr
[candy_suki]
2015-09-19 09:58

Psykis skada av plugg??

Jag undra en sak, bli man "psykis" skada när man plugga för mycket? Nu är det så att jag inte ha mycket läxa men jag känner mig taggad att göra de. Direkt när jag har fått vissa läxor vill jag bara göra klart de, det är typ mina favorit ämne men när jag få andra som jag gilla mindre försöker jag göra det några dag innan det är dags att lämna in. (Men om det är stort så försöker jag plugga lite lite i taget) Så bli man "skada" för de? Tack! :)

Annons:
Sommarek
2015-09-19 10:05
#1

Det är väl inget skadat i att gilla skolarbete, även om vissa ämnen är roligare än andra? Det låter snarare ganska normalt.  ;)

En skada skulle jag bara kalla det om det tog över ditt liv och hindrade dig från att leva glatt och normalt i övrigt, till exempel om det fick dig att strunta i vänner och familj, glömma att äta och duscha eller liknande.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[candy_suki]
2015-09-19 10:26
#2

#1 Aha! Ok, nu förstår jag :D Jag undra bara, för att jag försöker komma in i natur och många ha sagt att de jobba i hög tempo, min mamma säger alltid "ställ inte för mycket press så du bli psykis galen" men antar att gilla arbete skada inte! :) Tack

Sommarek
2015-09-19 10:41
#3

Inte så länge du trivs med det.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[candy_suki]
2015-09-19 14:59
#4

#3 Ok, tack så mycket! :)

Upp till toppen
Annons: