Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 2540 ggr
GiraffTunga
10/2/15, 11:57 PM

Hjälp

Vad ska jag göra…. Senast var jag inlagd Juli 2015, fick gå hem för gillade ej va där. Dom sa om hon skär sig igen blir hon inlagd, och hon kommer inte kunna gå hem bara för hon inte vill va här. Jag blev frisk och nu… Mår jag dåligt igen. Skärde min handled, Gud… Mår sjukt dåligt för min pappa. Kan inte sluta tänka på han. Han är i fängelse, skilde sig från mamma när jag va 3, förstört mitt liv… Känner mig övervakad, Får panik… Är varm, kan inte sova, skiter i skolan, vill inte skada mig sj.. vill skada alla andra med, vill se folk blöda, mig blöda, vill att alla skriker och gråter, känns så bra. Om jag fick chansen att döda frivilligt skulle jag ha tagit chansen.  Blir frisk, sen sjuk, frisk sjuk frisk sjuk, vf skiftar det sig? Hatar allt, Hoppas jag dör.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
vallhund
10/3/15, 12:06 AM
#1

Det låter som du behöver kvalificerad hjälp omgående!

Är du hemma? Har du någon hos dig? Du bör inte vara ensam med de tankar som snurrar i ditt huvud just nu!

🤗

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

GiraffTunga
10/3/15, 12:08 AM
#2

Är inte ensam, tänker inte berätta för mamma.

You can not judge me unless you know me.

vallhund
10/3/15, 12:17 AM
#3

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Aleya
10/3/15, 4:48 AM
#4

Tyvärr måste jag säga att du inte är frisk TS. Jag förstår om du inte vill vara inlåst. Men du verkar inte bli bättre sedan jag sist såg dig skriva ett liknande inlägg på forumet. Så prata med din mamma om detta.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Geru
10/4/15, 3:51 PM
#5

#0 Man blir aldrig riktigt frisk från självskadebeteende. Det är som att bli av med drog beroende. Det sitter i, och kommer sitta i. Vad du kan göra är att lära dig leva med det. Men du behöver definitivt hjälp. Träffar du någon psykolog eller så?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

GiraffTunga
10/4/15, 6:48 PM
#6

Ja de gör jag

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Geru
10/4/15, 6:50 PM
#7

#6 Har du pratat med denne om hur du mår?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

GiraffTunga
10/5/15, 10:49 PM
#8

Nej jag vågar inte, kommer inte få va ensam hemma, kommer gå igenom ett Helvete…

You can not judge me unless you know me.

vallhund
10/5/15, 10:57 PM
#9

Självklart skall du inte vara ensam hemma, du behöver hjälp av proffs.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Geru
10/6/15, 1:53 AM
#10

#8 Om du vill bli fri från plågorna måste du börja ta tag i dom. Det går inte att springa iväg från monstrena som man har i sitt huvud, tyvärr. Man måste lära sig tämja dom för att kunna få balans igen.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

IceTee
10/7/15, 10:06 PM
#11

Hur är det idag ts?

Du måste förstå att du kommer må såhär- och sämre- tills du faktiskt pratar med någon. Det kommer inte bli bättre eller försvinna av sig själv

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: