Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 1925 ggr
Salitzy
10/20/15, 10:29 PM

Usch och fy!!

Jag skrev ett inlägg förut om mina kaostankar. Men nu har det blivit värre. Jag har sedan tidig ålder varit rädd för clowner och mörker. Men nu för bara några månader sedan fick jag en rejäl fobi för det - och utvecklade även att aldrig vilja vara ensam. Nu förtiden Måste jag prata med någon om jag e hemma ensam. Tänk er kombinationen av mörker, clowner och ensamhet. Nu vågar jag inte vända mig om i sängen utan jag är ALLTID vänd mot väggen och blundar hårt för att få annat att tänka på. Men jag är som sagt en tanke galning och det gör saken ännu värre. Jag har ALDRIG kollat på en ända läskig video eller skräckfilm. Jag går i högstadiet nu och det tar på mig att vara så rädd på natten. Nu har jag blivit tröttare, det känns som att min hjärna sover. Vad har hänt med mig? Jag gråter mig till sömns ofta för att jag är så rädd :(.

Annons:
vallhund
10/20/15, 10:42 PM
#1

Kontakta närmaste ungdomsmottagningen så att du kan få någon att prata med.

mvh

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

molam
10/20/15, 11:04 PM
#2

I know that feeling! har extrema synvillor på natten och ser Clowner (Clown fobi) Och vänder jag mig emot väggen så får jag för mig att nån ska ta mig på ryggen där jag ligger, och Blundar jag för hårt ser jag läskiga ansikten som jag inte ens kan förklara! D= Fy farao säger jag bara, nu har jag gjort så jag har massa små gnagare i mitt rum och hör jag små krafsande tassar blir  jag lugnare samt att två hundar alltid sover med mig, varav en ALLTID i sängen dety hjälper ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: