Annons:
Etiketterpersonlighetsstörningarborderline
Läst 1442 ggr
[Anata]
11/29/15, 4:53 PM

Flera personlighetsstörningar

Hej!

Någon som kan ge mig tips?

Jag lider av paranoid Personlighetsstörning och fobisk personlighetsstörning! Detta är SKIT jobbigt

Annons:
VildaVittra
11/29/15, 4:57 PM
#1

Vad vill du ha tips om?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Anata]
11/29/15, 5:03 PM
#2

Hur man klara av dagen

VildaVittra
11/29/15, 5:08 PM
#3

Får du någon behandling? Vad i så fall? Har ni pratat om redskap och strategier? 

Beskriv gärna lite om vad för situationer och känslor under dagen som du har svårt att hantera. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Anata]
11/29/15, 5:16 PM
#4

Nej jag har itne fått behandling. Jag håller på och byta pysk men de verkar ta tid. Själv remiss vill dom inte ta in mig på då jag enligt dom har kontakt. Men har inte varit där sen i somras. Så har inget.

Jag har fått stämpelen och inget mer! Nu är de skit jobbit. Jag ska börjat arbetsträna på onsdag. jobbar 3 dagar i veckan och måste åka buss

VildaVittra
11/29/15, 5:22 PM
#5

Det är tråkigt när det blir så, står själv på kö efter kö och har gjort det i flera år. 

Vad är det som är jobbigt med bussresan? Skulle det hjälpa med solglasögon, musik i lurarna och en huva?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Anata]
11/29/15, 5:24 PM
#6

Solglasögon mitt i vinter. Utan att få polisen på sig för terrodåd. Ja de ser jätte bra ut

Annons:
VildaVittra
11/29/15, 5:41 PM
#7

Hahaha, ja du har ju humorn kvar i alla fall. 😃 Men dom dagarna kan du ju få skjuts av dom till arbetsträningen..😉

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Anata]
11/29/15, 6:13 PM
#8

Kanske inte ser så bra ut! Jo musik hade jag tänkt mig. Men både till jobbet och från jobbet så är de mörkt :/

VildaVittra
11/29/15, 6:23 PM
#9

Du gillar inte mörker? För mig är det tvärtom, då känner jag mig osynlig.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Anata]
11/29/15, 6:36 PM
#10

Jag gillar oxå mörker men inte när jag är själv. Jag HATAR att gå i mörkret tex ssom mitt jobb ligger ute på landet nära skog. Då är jag ett medium med

VildaVittra
11/29/15, 6:58 PM
#11

En riktigt bra ficklampa lyser ju upp så det nästan blir dag, skulle en sådan hjälpa?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Anata]
11/29/15, 7:10 PM
#12

Kan testa. Asså jag som person är samma som du där. Älskar mörkret för jag ser allt men ingen ser mig typ. Men då jag har den mediala sidan då är de läskigt som fan när du har en gammal gubbe som står 1 meter framför dig med en yxa i näven. För de är så han vill visa sig! De är skit äckligt. Eller ett barn på 5 år mitt ut i hästhagen

VildaVittra
11/29/15, 7:19 PM
#13

Det finns ju några mediala ifokussajter, du kanske ska be om råd där hur du ska hantera sådant?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
[Anata]
11/29/15, 7:23 PM
#14

Den biten är lätt när de händer. Men du vet de är inte så roligt

Upp till toppen
Annons: