Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 1177 ggr
[Lollo 97]
2015-12-28 15:40

Mår dåligt

(Visste inte vilken grupp detta skulle vara i)

Hej!

Under ca 2 år har jag varit deprimerad, har funderat på att ta mitt liv ett ex antal gånger, men har aldrig försökt. Självmordstankarna började bli riktigt jobbiga i våras (2015). Ångesten, panikattacker och allt sånt blir bara värre med tiden. Jag kan nästan inte vara tillsammans med människor längre, och jag drar mig undan och stänger in mig själv i mitt rum. Jag är så sjukt trött hela tiden, och på grund av mitt psykiska mående och tröttheten orkar jag inte med skolan, det blir inte särskilt mycket gjort i skolan.
Min aptit är rätt dålig. Äter inte särskilt mycket under en dag.

Jag har skadat mig själv, och det sjuka är att jag tycker om att se mig själv skadad, när blodet rinner nerför mina ben. Jag njuter utav det.

Men nu på senare tid (sen någon månad tillbaka kanske) så har jag fått en känsla av att jag är inte jag. Inget är verkligt längre, allt runt omkring mig är i en annan värld känns det som.

Jag vet inte hur jag ska klara av resten av skoltiden eftersom jag bara går i 7:an.

Annons:
Herveaux
2015-12-28 15:44
#1

Har du kontakt med någon kurator eller någon inom psykiatrin?

Skickar över dussintals av styrkekramar 🤗

Jag har också gått igenom flera djupa depressioner, haft problem med ångest och skadat mig själv i perioder.

Tveka inte att skicka ett PM (eller flera) om du vill ha någon att skriva med. 🌺


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: