Annons:
Etikettbehandling
Läst 4231 ggr
Drällas
2016-03-05 00:45

Byta tillbaka medicin

Hej. Undra bara om jag kan byta tillbaka till min Cipralex som jag bytte till Setralin? Asså jag mår så jäkla dåligt. Har tagit setralin 50 mg 1 månad. Jag spyr varje morgon och går med halsbränna å yrsel å illamående. Har försökt få tag i min läkare i 2 veckor nu. Idag sket jag i att ta den så funderar på ta cipralex imorgon igen? Hur göra?? :(

Annons:
Bill&Bull
2016-03-05 01:19
#1

Man borde inte byta medicin utan att prata med läkare men förstår att det är svårt när du inte får tag på nån. Kan du rådfråga nån sköterska med medicinsk kompetens? Klart du inte ska behöva må som du gör, är de biverkningar du känner av fortfarande?

||My Love For Animals Is Immortal||

Drällas
2016-03-05 11:40
#2

#1. Det är nog biverkningar eller att kroppen inte vill ta upp medicinen. Mådde så fruktansvärt dåligt av den :( å är ju sjukt att jag inte kan få kontakt med min läkare..

vallhund
2016-03-08 17:37
#3

Du skall absolut inte sätta in eller sätta ut psykofarmaka på eget bevåg, du kan råka riktigt, riktigt illa ut!

Är det VC eller psykläkare som ordinerat medicinen? Kontakta sjuksköterska på enheten snarast i morgon FM o beskriv dina symptom o be om råd.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: