Annons:
Etikettallmän-psykiatri
Läst 1553 ggr
Frosstis
7/26/16, 12:10 AM

Känner mig omedveten ?

Vet inte om jag ens är på ett forum. Asså de e så himla konstigt. det har känts såhär i säkert ett år nu, att tiden går extremt extremt fort asså inte ens normalt, en timme är typ 10 minuter. Denna helgen är redan över och det känns som att det som hänt inte ens har hänt. Jag kommer knappt ihåg vad vi gjort , jag kommer inte ihåg Beyonce konserten kommer ba ihåg filmerna jag tog. Det känns som att jag inte e medveten vad som händer och att min kropp går på automatik typ, det känns som att jag är längst bak i mitt huvud och tittar ut medans någon annan jag styr min kropp. de va jätteläskigt nu i Danmark och när jag va i Spanien tex som när jag tänkte på det, liksom är jag verkligen här nu? Hur fan hamna jag i Spanien jag minns inte hur jag kom hit. Är JAG verkligen i Spanien? Det känns verkligen som någon annan styr min kropp & tiden går för fort och jag vet inte vad jg ska göra åt det. Vet ni vad jag kan göra? Jag ska snart flytta till Frankrike och vill verkligen komma ihåg min resa utan att behöva titta tillbaka på bilder o sånt..

Annons:
Honestyisdead
7/26/16, 12:17 AM
#1

Kontakta psykiatrin.  För visst känner man att tiden går snabbt. Men att undra om man verkligen är där man är, är inte bra. Och du känner att du inte styr. Det är något du behöver hjälp med.

Agafia
7/26/16, 10:36 AM
#2

Låter verkligen obehagligt , har du varit under stress sista tiden ?

Frosstis
7/26/16, 11:26 AM
#3

Har inte tid att gå till psykiatrin flyttar som sagt till Frankrike snart.. Nää ingen stress..

Honestyisdead
7/26/16, 11:38 AM
#4

Vad vill du med inlägget då?  Inget blir bättre av att du ignorerar och hoppas på att det blir bättre.

Inget blir bättre av att ignoreras. Det blir inte bättre för att du flyttar. Tar du inte tag i det nu lär det växa tyvärr.  Det är inte småsaker du skriver om. Det är allvarligt.

Frosstis
7/26/16, 12:13 PM
#5

Så det kan bara bli bättre om man går t psykolog? Inget annat?

Honestyisdead
7/26/16, 12:17 PM
#6

Tyvärr blir det inte bättre utan kraftig åtgärd :(

Annons:
Frosstis
7/26/16, 12:22 PM
#7

Åh.. Får väl se om det är bättre om ett år annars får jag ta tag i det. Kan det inte hjälpa med typ yoga elr nåt?

Honestyisdead
7/26/16, 12:27 PM
#8

Om ett år?

Nu känns du väldigt oseriös.  Ta tag i det nu.

Frosstis
7/26/16, 12:28 PM
#9

Jag flyttar om en månad, kommer aldrig hinna lösa det innan det om jag ska gå t psykiatrin, och jag har inte möjlighet att göra det i Frankrike. Så måste göra det när jag kommer tillbaka..

Honestyisdead
7/26/16, 12:36 PM
#10

Vad tror du att Frankrike kommer göra? Och varför skulle du inte kunna söka hjälp där? Andra kan. Du kan.

IaMiaMaria
7/26/16, 3:14 PM
#11

Testa mindfullness, det är en övning att vara just här och nu. Finns en massa bra sådana videos på you tube

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

vallhund
7/27/16, 10:36 PM
#12

Föregå o gå till psyk redan nu. Jag tvivlar på att du vill råka ut för att bli akut psykotisk i Frankrike.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: