Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 1443 ggr
Drällas
8/29/16, 2:42 PM

Självmord, utvägen?

Jag mår så dåligt just nu. Att jag är rädd för mig själv. Jag är i en plats i livet, där jag inte vill vara…Jag vet snart inte vart jag ska ta vägen eller vända mig. Tänk om jag kunde sätta ord på vad som är fel. Eller bara "Aha! Såhär är det.." Men nej. Jag får ångest av att veta att jag har ångest. Och vet att den kan bryta ut när som helst. Jag är frånvarande i vardagen. Det känns inte som att jag finns mer.. Jag kan verkligen inte beskriva min psykiska ohälsa. Jag har en spykänsla varje dag, tom/tung i huvudet , ångest attacker, trött/lat. Känns som jag bara kan falla ihop när som helst. Jag hatar det här.. Jag orkar inte mer..

Annons:
tlover
8/29/16, 2:46 PM
#1

Självmord är aldrig utvägen även om det ibland kan kännas som om det är enda utvägen.

Vad får du för hjälp som det är nu? Om du inte får nån hjälp så sök hjälp, du är värd att må bra.

och om det hjälper, bara för att du mår dåligt nu så betyder det inte att det alltid kommer att vara så. Jag mådde länge jättedåligt (hade antagligen tagit livet av mig om jag inte hade varit rädd att fara till helvetet) men nu är jag lycklig.

l'm back

Upp till toppen
Annons: