Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
06. Behandling/Medicin

Lamotrigin

2016-10-12 21:24 #0 av: Ninnsan02

Jag har påbörjat Lamotriginbehandling och är nu på 50 och snart uppe på 100.
Jag har fått en rejäl förkylning med feber, frossa och utmattning. Läste att detta kan vara en biverkan på medicinen. Hur vet jag om jag bara åkt på en förkylning eller om det är medicinen? Tacksam för svar!

Anmäl
2016-10-16 18:36 #1 av: scheindel

om du misstänker att det är en biverkning ska du kontakta din läkare.



Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.