Annons:
Etikettallmän-psykologi
Läst 2073 ggr
aatto
3/13/17, 11:40 AM

Tom på känslor

Jag känner knappt några känslor längre. Vanligtvis har jag häftiga humörssvängningar, både positivt och negativt. Jag känner inte att jag vill leva eller dö. Jag vill inte göra något. Jag vill liksom inte fortsätta med livet och bryr mig inte om min framtid.  Jag har slutat bry mig om vänner och familj helt. Jag stannade hemma från skolan idag eftersom jag inte kände någon motivation till att gå dit alls. Det känns onödigt att ta tag i saker när allt är slut snart. Jag har svårt att visa tacksamhet, kärlek, glädje och medkänsla. Jag är inte ledsen heller.

Jag känner bara hat för mig själv för att jag inte kan ta hand om vänner. Jag har berättat för min familj men dom förstår inte. Hur ska jag komma ur det?

Annons:
Bill&Bull
3/13/17, 12:11 PM
#1

Har du nån samtalskontakt? Kontakt med psykriatrin?

||My Love For Animals Is Immortal||

OlgaMaria
3/13/17, 12:28 PM
#2

Tar du några mediciner eller preventivmedel?

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

OnlineCores
3/13/17, 3:23 PM
#3

Det kanske är en period då du ska ta hand om dig själv ett tag, det kan vara så att kroppen säger ifrån för något som finns i din omgivning. Och du borde träffa någon professionell genom vårdcentralen om du inte redan har det, för att reda ut vad det beror på.

Whoever is careless with the truth in small matters cannot be trusted with important matters.

Upp till toppen
Annons: