Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1756 ggr
Nicoleochdockor
2017-04-24 16:06

Har jag diagnos?

Hej,mitt namn är Nicole,jag tror jag har schitzofreni! Jo,för när jag var barn så märkte man tidigt att jag hade svårt att koncentrera mig,har asbergers,add,tvång,cws (celebrities wordship syndrome) några av diagnoser jag har & fått. Men sedan har jag I hela mitt liv Hört en röst som jag hör varje dag och det är inte än snällröst men jag var 1 gång så Borta I huvudet att jag kasta kammar på mina närmaste familjemedlem,sedan var jag besatt och ville bara döda min syster 12 på natten,men ingenfara för hon är min bff nu. men har medecine nu så mår bra nu och det är eller var som än koma och nu vet jag inte Vart jag ska gå för att få än diagnos på mitt problem,hela min uppväxt har jag haft dåligrealation med farsan o så…men liksom vet ej nu vad jag ska at vägen,men hör än röst men hon har varit snäll när jag mår bra,men oftast mår hon inte bra då bråkar vi mycket.jag är 20 år och min hobby är reborn dockor,familjen. Snälla,inte Dumma kommentarer tack. :)

Annons:
Honestyisdead
2017-04-24 16:12
#1

Det är vuxenpsykiatrin du ska vända dig till.

Nicoleochdockor
2017-04-24 16:13
#2

Ok,tack men min doktor bryr sig inte så värst

91Marran
2017-04-25 17:01
#3

Stå på dig. Jag har fått medicin mot mina liknande besvär men ingen vettig diagnos.

Mvh
Mig

Nicoleochdockor
2017-04-26 18:25
#4

nä,vet jag mår piss nu för min röst har kastat mina dockor utan min tillåtelse,hon förstör mitt liv,även fast jag försöker rädda mina dockor,dom är mina barn och utan dom vill jag inte leva! :'( Lovar ingen läkare tar mig på allvar men nu ska vi boka tid hos nån vettig läkare.läkaren jag var hos förr,har inte ringt mig alls i 2 år nu! Kan inte göra nånting normalt längre,för den där rösten är mitt dilemma.jag har tagit tillbaka dockorna,och jag mår bättre men kommer bli svårt att kunna stå på fötterna igen.

Honestyisdead
2017-04-26 18:39
#5

Jag lovar att det finns läkare som tar dig på allvar om du berättar att en röst gör saker du inte vill. Så testa en annan läkare :)

Nicoleochdockor
2017-04-26 18:42
#6

Tack,jo det är sant det.ska boka ny tid med än läkare från mitt län o så.

Annons:
Upp till toppen
Annons: