Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1952 ggr
Tiktak697
6/24/17, 4:14 PM

Frågor kring mig själv

Jag är en människa som gärna är för mig själv lite intro men inga problem så på jobbet egentligen så om jag får välja har jag noga utvalda vänner i mot liv och inte för många av dem och bra. Jag är en peron med kort stubin och tålamod eller de beror på dag och sinnesstämning men ibland kan jag bli så arg och explosiv om någon försöker ta kontakt vill jag inte bli rörd och kan inte kontrollera det. Ser jag min kille röka så vänder jag hastigt och går därifrån folk ringaktning reagerar och undrar vad som på går jag kanske blir arg när jag inte får det på mitt sätt ? Då har jag funderat på vad det kan vara det kan ta över mig min arghet och svälja jag är i te kontaktbar bara sur fräsig. Är jag i den sinnesstämningen kan jag bli sur och otrevlig och jag kan va ganska bitsk ava mig och ena stunden go och normal men är rätt så lätt retlig starka åsikter lite o rubb bar. Jag jag undrar vad kan det vara med mig ? En diagnos kanske kan någon ge mig lite tippa och råd för det hör kans gälla till det lite ibland

Mvh Tiktak

Annons:
OnlineCores
6/24/17, 6:02 PM
#1

Det kan bero på allt mellan himmel och jord. Det första jag skulle reflektera över, är om jag skulle ha någon rädsla för närhet. Har du blivit sårad?

Whoever is careless with the truth in small matters cannot be trusted with important matters.

Tiktak697
6/25/17, 1:42 PM
#2

Ja jag har blivit sårad men inna de har jag alltid varigt återhållsam o h mer levt som i en varg flock men jag kanske har någon slags osäkerhet jag förnekar ?

Mvh Tiktak

OnlineCores
6/25/17, 2:23 PM
#3

Att du har levt som en varg i flock behöver inte vara något negativt. Men däremot att du har kort stubin och tålamod grundar sig i något. Och jag skulle inte tro att det beror enbart på dagssituationen, utan att du har någon underliggande ilska. Det här är något du kan söka professionell hjälp med, om du inte kan reda ut det själv. Man kan inte förändra det man inte känner till.

Whoever is careless with the truth in small matters cannot be trusted with important matters.

Tiktak697
6/25/17, 2:55 PM
#4

Jo men det har du alldeles rätt i jag känner mig oftast steg eller lättretad och puts och jag mår själv dåligt av det lite som närmande ser arga hästar när de mår dåligt jag mår jätte dåligt av min ilska de kan bli så intensivt ibland

Mvh Tiktak

OnlineCores
6/25/17, 4:09 PM
#5

Ett bra fösta steg kan vara att ta reda på vad man vill, både kortsiktigt- och långsiktigt. Om du vet vad du vill så kan det fungera som en distraktion mot det negativa. Alltså att inte lika mycket energi går till det negativa. Det är inte en helhetslösning, men kan fungera som ett verktyg.

Whoever is careless with the truth in small matters cannot be trusted with important matters.

Darkylucy
7/22/17, 8:38 PM
#6

#0 du är nog bara dej skälv. alla är olicka och det gillar man ju

the darkynessLyssnar på musik

Annons:
Upp till toppen
Annons: