Någon mera som varit beroende av det ?? är ren sen 2år men faaan det bästa för att slippa känna,tänka..suck när det är åt helvete med mig vill jag bara döva mig igen
Så trött på ALLT just nu…
Gud ser allt,men Djävulen gör något !!
Det är viktigt det du säger Maria.
Rör det sig om illegala substanser så vet man ofta inte riktigt vad man får i >påsen<. D.v.s det är då lite allvarligare än i min situation som hämtar ut sakerna på apoteket och med >rena grejor<.
Så snälla TS förklara lite mer för oss. 🌺
Vi är här för att lyssna, inte för att fördöma eller höja pekfingrar.
❤️
V: för Astrologi M: för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland
Jag ser nu att TS inte varit aktiv sedan 2011-12-31.
Men saken gäller fortfarande, vi är här för att hjälpa, inte för att fördöma.
De flesta av oss Medarbetare och ständigt återkommande skribenter är gamla och professionella inom vård- och drogrehabilitering.
Vem du än är därute med problem så finns vi eller på vår systerystersajt >http://beroenden.ifokus.se/< till er hjälp.
Om någon annan undrar så får jag det också utskrivet sedan många år tillbaka. Det är min räddning, och har alltid fungerat bra. Fördelen med dessa är att de är skonsamma mot magen, njurarna och levern, och mina blodprover har alltid varit bra.
Visst är de väldigt beroendeframkallande, men så länge de fungerar så kör jag på.
Har själv samma problem, och det är inte roligt! Fick en massa tips om plommon och annat från kosten som skulle vara bra, men det hjälper inte ett dugg. Men något som verkligen fungerar är Lactulose , sockerlösning, som finns på apoteket. Tar man för mycket så kan det gå åt andra hållet! 😃 Det är väldigt sött, och man blir ganska less på det, men eftersom det fungerar så försöker jag att stå ut.
Lactulose, jag har nog en flaska av den vidriga substansen här hemma.
Hur mycket ska man ta för att "tömma tarmen"?
Om vi tar t.ex. Laxoberal så tar jag ibland 30 droppar. Det gör visserligen innehållet mjukt, men jag har fortfarande inte kraften att "skjuta på".