Annons:
Etiketterallmän-psykologiundersökningar
Läst 157 ggr
Lona
11/21/22, 8:52 PM

Om du fick 10 000 kronor...

Om du fick 10 000 kronor att spendera som på dig själv för att du ska må så bra mentalt som möjligt, hur skulle du använda dem?
Shoppa (vad?), resa, gå en kurs, spa/behandling…?


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Tarotstollan
11/21/22, 9:37 PM
#1

Då hade jag anmält mig till en målar kurs. 👩‍🎨Resten av pengarna får jag spara tills jag kommer på något bra.🤑😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Uppkatten
11/21/22, 9:47 PM
#2

Ridning.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Moon AppleGrey
11/21/22, 11:12 PM
#3

Skulle köpa hem några fler målardukar, och fylla på mitt förråd med penslar och annat som hör till.
Skulle köpa ett set för matcha te, och även lägga en beställning på tyger för mina syprojekt.
Resten skulle jag sätta in på sparkonto.


'We're All Mad Here'
Alice's Adventures in Wonderland


Värd för Musik, Sagan om Ringen & Återbruk.
Medarbetare på Hår, Medeltiden, Te, Träning & Vikingar

"If only I could be a merman" / Billy 🧜‍♂️

  • Redigerat 11/21/22, 11:13 PM av Moon AppleGrey
Herveaux
11/21/22, 11:13 PM
#4

Åh, jag hade gått bananas med att beställa hem garn, ljudböcker och filmer och sen haft virkfest. 😄


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
11/21/22, 11:35 PM
#5

#4: Ja! Fylla på förrådet av ljudböcker! Mycket bra idé!

Sen skulle jag spendera en del på dyrt lyxhö till min kräsna kanin (för är hon glad och nöjd är jag glad och nöjd).

Fast en ordentlig robot dammsugare skulle inte sitta fel heller så det faktiskt blir dammsuger här hemma mer än typ en gång i månaden (om ens det) och jag slipper känna stressen av att jag inte har energi nog att dammsuga även när jag vill.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Vixxen
11/21/22, 11:55 PM
#6

Spara nu när det är sämre tider.

Annons:
Draken
11/22/22, 10:17 AM
#7

Jag skulle shoppa böcker och grejer till hundarna tror jag. Sen skulle jag bjuda med alla barnen med respektive på restaurant

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[Sommarros]
11/23/22, 10:52 AM
#8

Skulle spara merparten av pengarna.
Sedan skulle jag nog använda en liten del av pengarna för att unna mig en resa någonstans. Kanske en weekend i en stad i Sverige, eller i Europa, bara det inte blir för dyrt. :)

Det är ändå det roligaste med att resa, bara att se något nytt. Det behöver inte vara varmt, det behöver inte vara jättelyxigt… bara lagom bekvämt och så är det skönt att byta miljö. :)

Mandra
12/17/22, 7:56 AM
#9

Jag skulle ta ledigt ett par veckor. Vila är vad jag behöver bäst. Sen skulle jag kanske åka och hälsa på släkt i Stockholm (om jag orkar).

Upp till toppen
Annons: