Annons:
Etikettdagens-fråga
Läst 4191 ggr
isa
2011-02-14 21:06

Var är tråden?

Hej. Tidigare idag läste och skrev jag i en tråd som handlade om denna sajt. Den handlade om att vi skrivit för mycket om psykatri när den handlar om psykologi + att sidan antingen skall tas bort eller byta namn till psykologi/psykatri i Fokus.

Var är tråden? Jag hittar inte den nu längre?????

Såg dessutom att det numera finns ett ämne som heter allmän psykiatri. Det har jag inte sett förut? Eller är jag helt blind nu i kväll???

Kram isa

Annons:
sorgblot
2011-02-14 23:59
#1

Jag tror den är borttagen.. Sökte men kom till en sida där det står att den är borttagen. Om det nu är den du menade. Någon som vet svarar nog på detta Glad

isa
2011-02-18 11:58
#2

Jag undrar om någon vet varför den togs bort?

Jag blir orolig, för sist jag läste i tråden så skrev jag ett inlägg i den och sedan togs den bort. Jag vet inte om det var flera som hann skriva några inlägg, men jag hoppas verkligen inte att jag skrivit något olämpligt? Obestämd

Mia
2011-02-18 19:00
#3

Hej!

Jag vet inte varför man tog bort den tråden men jag kan ju skriva vad jag tror iallafall. Jag tror att man tog bort tråden eftersom de hade fått ganska många åsikter och vi börjar om på ny kula nu! Jag kollade precis inlägget och inget i det du skrivit var olämpligt så jag tror absolut inte att det är pga dig. Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

David
2011-02-18 19:29
#4

Det var jag som tog bort tråden, och det var absolut inte för att någon skrivit något olämpligt utan bara för att vi fick så mycket bra tips och idéer att arbeta ifrån så jag tyckte att det var onödigt att den låg ute, eftersom den kunde ha tolkats som att sajten skulle läggas ner, vilket inte var tanken med tråden.

Ville inte skrämma upp någon i onödan. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

isa
2011-02-19 14:13
#5

#3 och #4 OK! Tack för förklaringarna! Då förstår jag. Glad

Upp till toppen
Annons: