Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 4056 ggr
gris3n
2/24/11, 5:04 PM

bloggar du?

som titeln säger, bloggar du?

jag har nyss startat en blogg, där jag skriver om mina tankar och upplevelser över toppar och genom dalar, och ännu mörkare dalar.

om du skriver blogg, vad skriver du om? länka gärna Glad

http://ontherightsideofsanity.blogspot.com för att komma till min blogg

Annons:
Maria
2/24/11, 7:25 PM
#1

Jag har bloggat sedan november förra året om min elakartade hjärntumör. (Jag började med att blogga här på iFokus men flyttade över den till wordpress när iFokus blogg ska försvinna.)

Det har gjort mig gott att få skriva av mig. Jag hade inga större förväntningar men har ändå fått en stor respons. Mer än vad jag väntat.Glad

Jag har alltid skrivit dagbok och detta är väl en modernare variant förutom att andra har tillgång till tankarna…Flört

Jag ska kolla din blogg

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

gris3n
2/24/11, 7:40 PM
#2

vilken jätte spännande blogg du har, och så modigt av dej att dela med dej an såpass allvarlig grej som en hjärntumör. hoppas verkligen att det är borta nu, och att du slipper det denare i livet Glad

krya på dej Skrattande

Maria
2/24/11, 7:42 PM
#3

TackKyss

Jag har tittat som hastigast på din blogg men inte läst så mycket ännu. Jag kan bara säga att den var otroligt snyggt upplagdGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: