Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 5044 ggr
Mia
2/13/11, 12:36 PM

Presentation

Hej alla!

Tänkte att jag kunde presentera mig själv så att alla vet vem jag är. Jag är en tjej som fyller 20 år det här året, är lite smått sur för att jag då måste betala för att gå till tandläkaren Flört Jag kommer ifrån Skåne där jag har bott hela mitt liv, i somras flyttade jag dock upp till Blekinge för att studera på Blekinge tekniska högskola. Vad läser jag då på en teknisk högskola? Jo, jag läser ett program som heter samhällsvetarprogrammet för lärande, utveckling och kommunikation. Mina huvudämnen är psykologi och pedagogik. Oerhört intressant! När jag har tagit examen kommer jag att ha två titlar och dem är: Beteendevetare och samhällsvetare.

Är nybliven sambo med min pojkvän som jag varit tillsammans med i tre år, har en kattunge på 8månader som heter Malfurion och kallas för Malle. Till mitt försvar är det min pojkvän som döpt honom Flört Malfurion är ju en karaktär i World of warcraft..

Jag är Sajtvärd för självkänsla.ifokus och jag brinner för att hjälpa människor, att försöka få dem att må bättre och tycka om sig själva. Om jag kan hjälpa en eller åtminstone få någon att le så är det värt allt slit! Jag är en tjej som är väldigt social och har lätt för att knyta nya kontakter, jag har haft en tuff bakgrund och tvingats växa upp alldeles för tidigt - men jag är faktiskt tacksam för det. Så mycket lärdomar man kan dra av sin hemska bakgrund och göra dem till något bra.

Är det något ni undrar så får ni gärna fråga såklart Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Annons:
[rolnor]
2/13/11, 3:16 PM
#1

Tjenare Mia!Glad

[Tassy]
2/13/11, 6:36 PM
#2

Varmt välkommen! Ser fram emot fler spännande texter ifrån dig Skrattande

Mia
2/13/11, 6:50 PM
#3

#1 Tjenix! Glad

#2 Tack så jättemycket! Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Upp till toppen
Annons: