Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 4466 ggr
isa
2/1/11, 3:21 PM

Negativa tråden Februari-11

Rynkar på näsan

Annons:
Ladydragon
2/1/11, 3:26 PM
#1

jag är helt komplett slut känns som om jag har tillbringat dagen i en  tvättmaskin är så trött att jag inte ens orkar äta nåt

påbörjade kursen idag och fy fan 2 timmar där räckte för att sänka  mig rejält Rynkar på näsan

ett mycket stort minus va att en person i gruppen va asjobbig se mig hör mig plus att personen flirtade hejdlöst med mig och försökte på alla de vis komma nära mig isch jag ryser

isa
2/1/11, 3:55 PM
#2

sovit dåligt, värk i kroppen,. ångest, diarre´, huvudvärk, illamående Blä!

isa
2/3/11, 5:29 PM
#3

Negativt att jag fick en kraftig panikångestattack inne på ett möte, med alla arbetskompisar och chefen samlade. Fy vad kraftig den blev när man inte "får" få en sådan, och bara försöker hålla undan den. Nu har alla arbetskompisar fått se psykfallet in action……..pinsamt!!!!

Aviendha
2/3/11, 11:13 PM
#4

Metallisk huvudvärk och tinnitus som snart driver mig från vettet. Den har verkligen blivit värre under de senaste veckorna :(

gris3n
2/5/11, 12:05 AM
#5

känner mej så tom ensam å övergiven Rynkar på näsan

gris3n
2/5/11, 3:46 PM
#6

suicide?

Annons:
isa
2/14/11, 9:36 PM
#7

Jag har magkatarr och början till blödande magsår , igen……Rynkar på näsan Jag mår illa! Blä!

ZABA
2/15/11, 3:45 PM
#8

Varje dag är jag enormt rädd inför jobbiga beslut som jag känner kommer dyka upp inom en snar framtid. Jag vill inte. Jag orkar snart inte mer.

Saga85
2/15/11, 8:02 PM
#9

Fan ta CSN. Nu ska jag börja betala tillbaka mina studieskulder. Ja, lycka till Saga att betala 2000 i kvartalet när man har en månadsinkomst på 6775 kr eller nåt sånt.. Får nog ta och ringa dem…

Mia
2/15/11, 10:23 PM
#10

Är så sjukligt kallt ute!

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Hawknestgrove
2/16/11, 5:03 PM
#11

just det. äcklekallt.. och precis, kul med CSn betalar 693 kr i månaden… men tröstar mig med, att när jag blir 65 så skrivs resterande av.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

freudiana
2/16/11, 9:45 PM
#12

Började året med att checka in mig själv på psyket -för att slippa bli inrullad på en bår pga självmord/försök. Kunde knappast börja värre! Min man psyk-terroriserade mig i flera veckor tills jag bröt  ihop. När jag checkade ut från psyket 4 dagar senare så fortsatte han på samma sätt, att vara elak och känslokall…och han sa att hur han betedde sig  inte hade någonting alls med hur jag mådde -det var enbart mitt eget fel. Asshole. Psykterrorn har sedan dess fortsatt -ända tills jag flyttade ifrån honom förra veckan och slutade svara i telefon.

Salladshataren
2/16/11, 10:17 PM
#13

Det har gått över ett år sen Liza försvann ifrån oss. Saknar henne så fruktansvärt mycket! Mina tankar går till hennes man Ola…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
Ladydragon
2/16/11, 11:13 PM
#14

kursen projektet vad man nu ska kalla det för håller redan på o knäcka mig är nåt så fruktansvärt trött o livet känns inte roligt

va där i måndags o sen tillbringade jag tisdagen och onsdagen med o sova orkade ingenting orkade inte hjälpa sonen med läxorna orkade inte ens laga vettig mat va så trött i onsdags kväll att jag bara grät Rynkar på näsan

och från och med nästa vecka så är det 3 gånger i veckan hur i helvete ska orka Gråter

men om jag inte orkar så får jag inga pengar och då tvingas jag till socialbidrag o dit vill jag inte heller

fan va less jag är på livet…..

Upp till toppen
Annons: