Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 5254 ggr
isa
2/1/11, 3:20 PM

Positiva tråden Februari-11

Skrattande

Annons:
Ladydragon
2/1/11, 3:27 PM
#1

får väl försöka komma på nåt här oxå

att jag faktiskt kom iväg till kursen imorse

och att det äntligen börjar att bli lite ljusare ute snart väldigt snart så e det vår Skrattande

isa
2/1/11, 3:57 PM
#2

Positivt är att jag har en systerson och att jag har min katt

Mitralis
2/3/11, 1:32 PM
#3

Jag har gått en kurs i Pärlvirkning som gav mej otroligt mycket på alla plan. Tidigare så har jag gett upp ganska lätt men denna gång så gav jag mej inte. Några tanter gav upp och for hem och gick ut med hunden. Men inte jag. Jag fullföljde det hela och fortsatte sedan när jag kom hem. Igår sydde jag fast låset och använde halsbandet för första gången. Det blev otroligt snyggt och jag är mycket nöjd med det. Jag har tyärr lite svårt för avslut eftersom det blir så definitivt och inga ändringar kan göras sedan. Men nu gick det bra och jag jobbar på att få avslut tidigare även inom andra områden

Är även väldigt nöjd över att jag deltagit i andra handarbetskurser då det ger mej en väldigt tillfredställande kännsla av att jag kan Glad



isa
2/3/11, 5:31 PM
#4

Positivt är att jag var kvar hela dagen på min arbetsplats, och gav inte upp och åkte hem efter en kraftig panikångestattack. Jag lade mig en timme i vilorummet, och kämpade hela dagen. Nu har jag kommit hem och det är sååååååååååååååååååååååååååå skönt!!!

Saga85
2/3/11, 10:27 PM
#5

#4 Starkt jobbat!

Idag fick jag äntligen tillåtelse att gå ut själv! Och INTE endast en halvtimma runt sjukhusområdet. Och så fick jag se min 2-månaders brorsson "skratta" för första gången. Och ännu roligare att jag lyckades få honom att gurgla fram ett litet skratt också Skrattande

Aviendha
2/3/11, 11:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#3 Vad roligt!! Har du någon bild? Jag tycker att det är så vackert och inspirerande, men jag har aldrig vågat mig på det själv än :S

#4 Wow, det var riktigt starkt gjort! :)

#5 Låter underbart! :)

Idag har jag tagit mig ut i skogen. Två vänner med kameror - något jag velat göra så himla länge, men det har inte blivit av innan. Känns bra.

Annons:
Saga85
2/3/11, 11:06 PM
#7

#6 Sicken snygg bild! Vad är det som växer upp i mossan?

Aviendha
2/3/11, 11:12 PM
#8

#7 Tack! :) Jag vet inte faktiskt :S Jag har aldrig tagit reda på vad de heter, men de finns lite varstans. Någon cm hög är de. Kanske tillhör de mossan? Usch, för att vara (strax) biolog har jag pinsamt dålig koll på växtriket :P

Saga85
2/3/11, 11:29 PM
#9

Google är din vän - Bladmossor Flört

Aviendha
2/3/11, 11:47 PM
#10

#9 Aaaah! Tack! :) Tänkte googla, men jag kunde inte ens komma på vad jag skulle använda för sökord. "Märkliga pinnar med pluppar i mossa" tror jag inte ger relevanta träffar ;) Som sagt; pinsamt dålig koll på växtriket!

Mitralis
2/4/11, 10:40 AM
#11

#6 Wow, vilken bild! Det är sådana där bilder som jag vill ha på väggen hemma Glad



Aviendha
2/4/11, 3:43 PM
#12

#11 KyssSkrattande Även blinda hönor trillar ibland på ett korn Flört

gris3n
2/4/11, 7:48 PM
#13

oj va jag svamlar på om ingentin när jag mår bra Skrattande

Annons:
isa
2/14/11, 9:37 PM
#14

#5 och #6 Tack så jättemycket!

Positivt är att solen sken så vackert  idag, snön glittrade fint.

ZABA
2/15/11, 3:41 PM
#15

Jag kan gå, äta, prata, klä på mig och mycket mer alldeles själv!

Saga85
2/15/11, 7:56 PM
#16

Snart dags att lämna sjukhuset för gott! Yay! Hade en "prövotid" i min systers lägenhet ett par nätter, och det funkade finfint.

Mia
2/15/11, 10:24 PM
#17

Min nya fina blogg är färdig och snart är det dags för myskväll med sambon, chips och annat gott Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Ladydragon
2/16/11, 11:10 PM
#18

Fick tillbaka provsvaret på Cellprovskollen och allt är normalt skönt Skrattande

en sak mindre att oroa sig för

jag får pengar på fredag härligt Skrattande

Mitralis
2/16/11, 11:24 PM
#19

Joggade ner på Stan för att jag var sen och det gick bra Glad



Ladydragon
2/17/11, 2:33 AM
#20

har hittat en perfekt mobil som jag bara vill ha…..en jättebillig telefon med Android Skrattande

jag försökte va positiv och har beställt telefonen och nu håller jag tummarna hårt för att mitt ärende går igenom hos Försäkringskassan och jag får mina pengar så jag kan hämta ut telefonen Skrattande

och denna gången känns det så skönt att nu köper jag en mobil utan långa bindningstider utan att man ska betala lite extra varje månad för telefonen 
nu är det kontantkort som gäller för mig så jag håller koll på kostnaderna istället

ett stort plus är oxå att mobilen inte är operatörslåst utan jag kan använda vilken operatör jag vill

så nu blir det till o hålla tummarna ett tag till…..

Annons:
Upp till toppen
Annons: