Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
04. Personliga berättelser

Hej!

2011-01-30 16:49 #0 av: evrekaw

Hej alla underbara här inne....

Vill bara höra av mig lite... Har legat inne 6 veckor och ytterligare polikliniskt forstatt med ECT fram till nu. Har inte orkat skriva och vara inne här.

Nu är jag inte välkommen åter till mitt jobb heller utan jag ska omplaceras. Det känns för djävligt ren ut sagt...

Men kram på er alla! Även om jag dröjer så kommer jag att komma igen. Jag ska komma på fötter igen...

Anmäl
2011-01-30 22:41 #1 av: [YlvaP]

Hej. Hoppas du mår bra även om det har gjorts en del vändningar. Hur går det med ECT? Får du någon hjälp av detta?

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen
Medarbetare på Sommar och Scrubs.

Anmäl
2011-01-31 20:20 #2 av: HannaM

Hej igen, skönt att höra av dig. Hoppas det löser sig på ett bra sätt.

http://hannasskafferi.blogaholic.se/ http://www.classicferret.se
Anmäl
2011-01-31 23:27 #3 av: Hawknestgrove

skönt att höra att du är på g igen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Anmäl
2011-02-01 00:12 #4 av: Aviendha

Kul att se dig igen! Du har saknats Skrattande

Anmäl
2011-02-01 16:14 #5 av: isa

Hej Evrekaw! jag beundrar din kämpaglöd! Stor Kram tillbaka!

Anmäl
2011-02-01 18:19 #6 av: sorgblot

Hej! Hoppas du mår bättre nu!

Jag kom att tänka på en sak när jag läste att du blir omplacerad. Man får inte bli omplacerad mot sin vilja. Har du pratat med ditt fack om detta? För inte ska du må sämre av att arbetet krånglar.

Lycka till!

Anmäl
2011-02-17 20:26 #7 av: evrekaw

Tack alla för att ni bryr er... Jag ska på möte imorgon ang. omplaceringen. Har haft facket inkopplat redan från start, så jag vet mina rättigheter och arbetsgivarens skyldigheter...

Faktum är att jag vant mig vid tanken på ett annat jobb. Vem vet, jag kanske mår bättre med ett annat jobb... Försöker att se det positiva och inte bara se allt i svart.

ECT:n hjälper verkligen och jag har nu avslutat behandling för den här gången.

Tror att allt kommer att kännas bättre bara jag vet vart jag står...

Anmäl
2011-02-18 10:03 #8 av: Maria

Jag blir också glad över att "se dig" här på iFokus igen.Glad

Håller tummarna för dig att allt ska lösa sig på bästa sätt.

/Maria

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.