Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 3982 ggr
Lindansare
2011-01-27 14:01

Hittar ingen flik för att vara inlagd

Missar jag den, eller finns det ingen kategori för sjukhusberättelser?

Vore intressant att dela med mig om helknäppa saker och att få ta del av andras historier. =)

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Annons:
Chippers
2011-01-27 18:32
#1

Det undrar jag också så jag lämnar ett avtryck här =)

Aviendha
2011-01-27 19:22
#2

Vi har ju tvångsvård/rättsligt, men om man är frivilligt inlagd så är det kanske inte rätt ställe. Då kanske behandling/medicin eller allmän psykiatri (eller personliga berättelser) kan fungera.

Bara för att en flik inte finns så betyder det inte att ämnet är förbjudet :) Anledningen till att ingen finns i dagsläget är väl helt enkelt för att det inte verkar ha funnits ett stort behov att ha en egen kategori för det utan det har kunnat täckas upp av de befintliga.

Vill man diskutera ett ämne så är man mer än välkommen att starta en tråd om det :)

Lindansare
2011-01-27 19:49
#3

Vad bra. jag tänkte starta en tråd så att folk kan dela med sig av knasiga läkare och stängda dörrar m.m..

Funderar bara på var jag ska lägga den. =)

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Aviendha
2011-01-27 19:59
#4

Lägg den där du rent spontant tror att den passar bäst, visar det sedan att tråden skulle passa bättre i en annan kategori så kan ju vi bakom sajten alltid förflytta den. (Överlag så är vi inte dundernitiska på kategoriseringen av inlägg.)

Lindansare
2011-01-27 20:39
#5

La den på personliga berättelser, för jag gjorde tråden så att alla kan skriva om sina berättelser. Även på olika vis, som humoristiska noveller där man beskriver totalknäppa läkare osv. Sånt som är tungt att gå igenom på en instutition.

Men även hur det är att en dag gå ut genom de där dörrarna som brukar vara stängda. Ut i livet, det livet som en gång drabbade en, men som nu måste vara ofarligt nog för att träda in i..

Hoppas många känner att de får ut något av att förstå att fler har haft det likadant, får ut något av att få skriva av sig och få svar.

Värme! /Lindansare

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

Upp till toppen
Annons: