Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 3387 ggr
Merc
1/20/11, 1:55 PM

Det finns en väg ut!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har mått riktigt kasst i närmare 3 år. LPT, allvarliga suicidförsök, KPT, KBT, DBT och självskadebeteende var vardagen för mig. Jag har haft en smockfull dosett och har nu en varningstriangel på alla apotek och i alla journaler eftersom jag inte under några som helst omständigheter får ha mer medicin än för en vecka hemma. Ibland inte ens det, när jag visat tendenser på dippar.

SvD kontaktade mig och jag gick med på en intervju. Jag är på god väg och känner att jag vill inspirera alla andra omkring i landet att det FINNS EN VÄG UT! Jag har bråttom nu men skall sedan när jag kommer hem skriva mer. Fann detta forum nyss och tror att det kan hjälpa mig och många andra. Är utbildad undersköterska och mentalskötare sedan 1 år tillbaka och pluggar nu till sjuksköterska.

Vet egentligen inte vad jag ville få fram, det får jag tillägga sedan. Ville bara göra min röst hörd och säga till alla som mår dåligt att de är VARMT välkomna att prata med mig. För jag vet vad allt det där innebär och kan hjälpa så gott jag kan. För det är en terapi för mig med precis som artikeln. Någon som läste den förresten?

kram på er alla och ge för tusan inte upp! Kyss

Annons:
[rolnor]
1/20/11, 5:15 PM
#1

Roligt att höra, väldigt viktigt att kunna inspirera andra som har det jobbigt, tack!

Glad

Upp till toppen
Annons: