Annons:
Etikettdagens-fråga
Läst 4337 ggr
HannaM
1/17/11, 11:36 AM

Vad är du stolt över?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi är många som mår mer eller mindre dåligt härinne och jag vet att för min egen del är det väldigt svårt att känna mig stolt över saker jag gör eller hur jag är så nu tycker jag att vi gör ett försök och fyller den här tråden med saker vi är stolta över!

Annons:
HannaM
1/17/11, 11:38 AM
#1

Jag är stolt över våra handbollskillar som vi tränat upp så bra och i mitt tycke lyckats med det mest grundläggande inom barn och ungdomsidrott. Dom har kul!

[Tassy]
1/17/11, 11:55 AM
#2

Jag är stolt över att jag vågade åka iväg och köpa mitt akvarium! Och så vågade jag äta släktmiddag med MASSOR av okänt folk! Förvånad

[marion69]
1/17/11, 12:45 PM
#3

Jag är så stolt över mina döttrar Glad

[Linsenhejhej]
1/17/11, 2:51 PM
#4

Jag är stolt över mina husdjur. Glad

Banankaka320
1/17/11, 5:44 PM
#5

Jag är stolt över min galna råtta Ester har börjat lita på mig och verka vilja umgås med mig (A)


Maria
1/17/11, 7:27 PM
#6

Jag är stolt över att jag hittills har klarat min sjukdom bra även om jag har mina dagar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
David
1/17/11, 9:15 PM
#7

Jag är vansinnigt stolt över att båda mina huskatter knep titeln Årets Korthåriga resp Långhåriga huskatt i min kattklubb!! Glad Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Ladydragon
1/17/11, 11:07 PM
#8

Jag är jättestolt över min son

att jag fixar vardagslivet utan hjälp trots att det borde va en omöjlighet Obestämd

att jag har ett fint hem och mat på bordet

att jag lyckas hålla mig nykter och drogfri Skrattande

Mia
1/18/11, 12:14 AM
#9

Jag är stolt över att jag har klarat av termin ett på högskolan Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Aviendha
1/18/11, 8:23 AM
#10

Jag är stolt över mina illrar som, förutom att vara finast i världen, även är väldigt trevliga och väluppfostrade (Nåväl, Phoenix kan diskuteras :P)

Jag är stolt över mina möss, att jag, utan att ha någon muskunskap eller alls vara påläst på deras genetik, lyckats avla fram vältypade och trevliga möss som fungerar bra med folk och andra möss. De trevligaste jag har här hemma är absolut inte de möss som kommer från olika sällskapsuppfödare.

fridaas
1/18/11, 5:46 PM
#11

Jag är stolt över att jag har en sambo som älskar mig för just den jag är, att jag har fått min hund till att inte vara ett lika stort nervvrak längre som hon var när jag hämtade henne. Och att jag gjorde abort utan valde att behålla barnet som kommer i mars, även om det har varit jobbigt till och från.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[rolnor]
1/19/11, 10:37 PM
#12

Jag är stolt över att jag inte tagit livet av mej, trots 20 år med svår ångest från och till….!

Jetaime
1/23/11, 5:11 PM
#13

Hm.. Jag är stolt över min katt, Ozzian. Och lite över mig själv som klarar mig igenom veckorna, och att vissa dagar/stunder tom kan kännas okej. Och mina kaniner :)

Annons:
Saga85
1/23/11, 5:15 PM
#14

Jag är stolt att jag vågade mig iväg igår kväll, trots att jag inte visste hur många eller vilka som skulle vara där.

Swars
1/23/11, 8:09 PM
#15

Jag är stolt över att jag klarar av att gå den kämpigaste/stressfyllda gymnasieutbildningen IB samtidigt som jag har en häst som jag tillbringar två timmar med varje dag! :)

Och så är jag stolt över min underbara pappa som ställer upp i vått och tort!! <3

David
1/24/11, 3:58 PM
#16

Pissenissarna tog tre BIS i helgen, DET är jag grymt stolt över Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Upp till toppen
Annons: