Annons:
Etikettdagens-fråga
Läst 4242 ggr
kerstinjo
1/8/11, 4:23 PM

Vad har gjort dig glad idag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här spöregnar det och jag blev glad att jag slapp gå ut med Amos på en långpromenad.

 Kerstin 

 

Annons:
Aviendha
1/8/11, 4:27 PM
#1

Sista dagen hemma vilket normalt brukar vara lite sorgset men det tänker jag låta bli att tänka på idag!

Jag har en supermysig kille som ger mig en varm kram, ett brett leende och ett "god morgon hjärtat, har du sovit gott?" när vi vaknar.

Min iller Camaro ligger just nu bredvid mig i sofan och sussar, så mysigt att han självmant söker upp mig för att ligga i min närhet.

Det snöar stora, mjuka snöflingor ute.

Jag är nyklippt och fin i håret.

Jag fick hem min personliga kalender igår.

Var på parmiddag med en av mina bästa vänner igår och det gör mig glad även idag.

Ja, det finns en hel massa som gör mig lite varm i magen idag om jag tänker efter Glad

HannaM
1/8/11, 4:30 PM
David
1/8/11, 4:32 PM
#3

Låter skumt men jag blev på bra humör av att vara ute och skotta lite! Glad

Ny bil står i garaget (visserligen är det materiella saker, men sådant kan ju förgylla dagen lite också).

Känns också skönt att dagarna börjar bli ljusare och ljusare. Vaknade upp till strålande sol och klarblå himmel i morse!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Ladydragon
1/8/11, 4:34 PM
#4

att jag slipper gå ut idag det ösregnar och det är rena skridskobanan ute

att jag lyckades med muffinsen jag bakade trots att jag snurrade till det och la i ½ Dl för mycket socker dom blev väldigt söta men gick o äta ändå

att jag är någorlunda pigg och förhoppningsvis orkar laga en god middag ikväll

alltid finns det nåt litet o va glad för Skrattande

Maria
1/8/11, 4:42 PM
#5

Jag är väldigt glad att jag har klarat denna rökfria dag och kommer att göra det trots att jag hittills upplever den som den svåraste (dag nr. 8)

Jag är otroligt glad att min huvudvärk släppte i morse så att jag har varit på Loppis och hittat bl.a en fin lampskärm.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Bim
1/8/11, 5:22 PM
#6

En långpromanad med en vän och tre ultrabusiga hundar. Massor av snölek :D

Annons:
Saga85
1/8/11, 9:32 PM
#7

Idag har hela familjen varit samlad sen flera månader. När lilla tremånaders-Oscar låg och slumrade i min famn kom stora 2-års-Leon dit och försökte lägga en filt över honom. Så sött. Blev en väldigt trevlig eftermiddag.

[dagdrommarn]
1/8/11, 10:01 PM
#8

Det som gjort mig glad är, sovmorgon, halva rea priset på indiska och min nyfunna kärlek=) Bra dag!!Bästa 9/1/2011 någonsin hehe

Hawknestgrove
1/9/11, 10:46 PM
#9

Att jag fick en flaska Motörhead av min kompis !!! ja det finns!!! På bolagets beställningssortiment!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

David
1/11/11, 7:04 PM
#10

Äntligen fungerar "min" telefonist som tar alla samtal till företaget! Efterlängtat!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kerstinjo
1/11/11, 7:35 PM
#11

Målat lite, går trögt. Men jag har MÅLAT!!!Glad

 Kerstin 

 

David
1/11/11, 8:18 PM
#12

#11. Va skoj! Vad är det du målar? (okej, misstänker att du målar om hemma men man vet ju aldrig *L*)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

HannaM
1/11/11, 8:28 PM
#13

Idag gjorde solen bakom diset mig glad när jag var ute på promenad imorse. Och att mina favoritbyxor fanns i en ny färg, dessutom på halva reapriset så jag betalade bara hundra kronor.

Annons:
Maria
1/11/11, 9:09 PM
#14

En fikastund hos sonen nu på kvällen har varit trevligt. Alltid lika glad att träffa honom fastän vi träffas väldigt oftaGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kerstinjo
1/11/11, 9:24 PM
#15

#!! Målar om hallen vit, men förbaskat svårt med en svart labbe, som ska vara med hela tiden.

Fast ganska snyggt med labbehårsmarmorering.Obestämd

Mycket vitt, med svarta hyllor, och med rosa och silverinlägg.

Skitsnyggt!!!

 Kerstin 

 

Upp till toppen
Annons: