Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 3802 ggr
Strelok
2010-12-28 01:32

allt faller sönder

jag har haft självmord tankar sen jag var liten, jag minns när jag var 7år o jag sprang ut på den djupaste delen av brygan på stranden för att dränka mig själv o sen dess har det varit så fram o tbx,

o nu när jag är 20 så är det fortfarande samma sak, 13 stora självmords försökt senare så ligger jag nu hemma i sängen för mitt troligen sista, jag pallar inte längre liksom är det någon poäng alls?

folk ser upp till mig o jag är ganska populär o klär mig alltid väldigt ståtligt.Jag hjälper gärna folk o delar med mig av allt jag har, det tragiska är att inerst inne så känner jag mig så liten o svag jag orkar inte ses som något jävla helgon o glorifieras är det ens någon idé att söka hjälp? jag har redan gjort det så många gånger o ingen bryr sig ändå. det ända som har varit ett ljus är en tjej som jag ver tsm med men vi gjorde slut i mitten av detta år(vi hade då varit tsm i 1 år) o då blev det värre o jag laddes in på ett psyk med skrevs ut en vecka senare o sen var det lungt ett liten tag men blev snart dåligt igen sen blev hon o jag tsm igen(början av december) men jag hade en dålig dag o jag betede mig riktigt dåligt o allt blev illa o jag fick psykbryt o nu dumpade hon mig igen o nu känner jag bara att jag inte pallar (vill även tillläga att jag inte bara har måt bra när hon o jag varit tsm, jag har mått riktigt dåligt till o från) liksom vad tycker ni är det dags att släppa taget?

Annons:
Sjalen
2010-12-28 15:26
#1

Neeej!!! Gör det inte. Skriv någonting så jag vet att du lever Gråter

Mitralis
2010-12-29 00:01
#2

Det kommer att ordna sig. Fortsätt leta tills du hittar en bra läkare. Kanske du kan få någon medicin som gör att du mår bättre.
Fortsätt leva, det är värt det innan det är klart.

Här är numret till Nationella hjälplinjen 020-22 00 60 (Öppet 13-22 alla dagar)

Här är numret till Jourhavande Medmänniska. 08-702 16 80 (kl. 21.00 - 06.00)



[marion69]
2011-01-03 16:50
#3

Nu ser jag att det var några dagar sedan du skrev, men jag undrar hur du mår idag?

Upp till toppen
Annons: