Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 6383 ggr
gris3n
1/1/11, 1:32 AM

Negativa tråden januari 11

nytt, år, ny månad, nya negativa händelser

Annons:
gris3n
1/1/11, 1:35 AM
#1

oh vilken joy å börja de nya året själv, å med ångest gråt Rynkar på näsan

lillaisa
1/1/11, 2:18 AM
#2

Saknar mina vänner så mycket att jag gråter. Jag träffar dem imorn, i alla fall de viktigaste.

Men ändå. Och de vänner jag förlorat pga min sjukdom… Vill inte ens tänka på det. Det gör för ont.

/IsaGlad

Ladydragon
1/1/11, 2:44 AM
#3

känner mig just nu ensam lessen och ångestfylld Rynkar på näsan

visst nyårsafton blev bra precis som jag ville det men sen ääh fan det känns så patetiskt att den enda man har o fira är med sonen inga vänner ingen kärlek fan ingenting Gråter

gott nytt år typ får bli lite ångestdämpande och smärtstillande så kanske jag får sova sen

HannaM
1/1/11, 11:03 AM
#4

Ska tillbaka till avdelningen och jobba på att lära mig hålla mig när jag är kissnödig=(

fridaas
1/1/11, 4:29 PM
#5

huvudvärk, lock för oronen, ont i lungorna och halsen..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
1/2/11, 6:38 AM
#6

Ska det nya aret borja med att bli dumpad?

Annons:
David
1/2/11, 7:59 AM
#7

Tinitussen går på högvärv just nu. Låter som en lastbil står på tomgång utanför fönstret…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

David
1/2/11, 8:22 AM
#8

#4. Hanna, ligger du inne? Extravak? Eller är det urinvägsinfektion eller något annat?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Ladydragon
1/2/11, 11:49 AM
#9

4# om jag ska svara istället så låter det som urinblåseträning om man går och kissar hela tiden så kan den bli över överkänslig och man går och kissar oftare och oftare och har även svårt att hålla sig

fast jag kanske har fel?

jag skulle i alla fall behöva lite träning för min blåsa går och kissar typ 2 gånger i timmen Skäms känner mig som en gammal gubbe Tungan ute

negativt migrän migrän migrän och diarré är så orolig för min ekonomi ännu inga svar kommer jag att få sjukersättning i 18 månader till eller skiter det sig?

HannaM
1/2/11, 1:53 PM
#10

#8, 9 Nej.. varit på ätstörningsavdelning… Toaletterna är låsta under måltid samt en timme efter. Eftersom man äter sex gånger om dagen är dom låsta ca 8,5 timme (vi är vakna runt 15 timmar) så det är lite jobbigt att knipa.

gris3n
1/3/11, 12:41 AM
#11

de skär i hjärtat, jag saknar henne fotfarande, drömmer om henne, tänker på henne. ändå vart det över 5 år sen hon dog. min fina lilla bruna ponny, min älskade saskia. det gör fotfarande ont av saknad när jag tänker på dej Gråter

David
1/3/11, 9:33 AM
#12

#11. Hur känns det? Känns det som du får hjälp och sakta men säkert mår bättre? Men jag håller med dig om att det måste vara superjobbigt att inte få gå på toa när man vill, fast jag förstår nu varför de gör så…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

HannaM
1/3/11, 2:44 PM
#13

#12 Svar nej. Jag skrev ut mig igår. Det fungerade tyvär inte,

Annons:
[Eleya]
1/5/11, 10:52 AM
#14

Det är bara 5 dagar in på det nya året och jag är redan ett åskmoln. Jag skäms över att vara en människa då jag åker tåg med jubelidioter utan hänsyn, moral och etik! Heja skånetrafiken och dess resenärer, tack för att ni får oss att flytta tillbaka till den stad vi flyttade från, för nu verkar inte pendlingen fungera..

Å så är jag förbannad på min pengakåta, penga-komplexa svåger som tycker det är sjuuukt pinsamt med lunchlådor på jobb..URSÄKTA!? JAG äter lunchlådor och frysrätter på jobb vartända F****NG dag! Tack till dig för att du nu vädrat om vad du tycker om enkla medelklassare och halvtidare som inte har råd med ute-luncher varända dag!

Och så har en en syster man är rädd om nu, som skrämde livet ur familjen igår när hon svimmade hemma..kul kul..
Och en fästman som mått så dåligt hela natten att han höll mig inte bara vaken, jag flyttade också till soffan för att kunna sova..lyckades jag? Nä, känns som jag varit vaken hela natten..

Ock därav har jag sömnbrist, sitter på jobbet, längtar efter min lunchlåda, oroar mig för syrran & fästmannen och vill egentligen bara sova..
jag längtar dock inte till hemresan, som kommer spenderas med idioter..

Då va jag klar för denna gång..

Ladydragon
1/5/11, 2:35 PM
#15

12# va tråkigt att det inte funkade för dig Rynkar på näsan

suck jag är en vandrande katastrof fortfarande förkyld/influensa med höga febertoppar rinnande näsa och hosta och så varvar man det med lite näsblod mens och mensvärk

e väl en liten smula piggare idag men det gör mig ännu mera nedstämd för man ser ut och luktar som ett riktigt vrak 
fattar inte hur sonen står ut just nu med en mamma som luktar skit och hasar runt i ett nattlinne med en stor matfläckig kossa på

ja ja får väl va glad för att man e singel annars så hade man nog skrämt bort den mannen illa kvickt Tungan ute

intar sängläge återigen är så jäkla less på min säng nu så jag vet inte vad jag ska göra men bara o inse att soffan är belägrad av en sjuk son

fridaas
1/5/11, 3:40 PM
#16

har lyckats slarva bort sjukintyget som ska skickas in till förnedringskassan..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Saga85
1/5/11, 7:42 PM
#17

Fan fan, och hans moster! Hade läkarsamtal igår om helgpermis (gick bra), fick reda på att  jag inte längre ligger under LPT(något jag inte ens tänk på), men får jag gå ut själv? NEJ!! "Du får gå ut med någon av personalen och visa att du hittar"…jag har ju bott i Mölndal större delen av mitt liv, och återfått mitt minne… Jävla pisskärring… Men en annan fick tillåtelse att gå ut sjäv - hon som inte ens fick gå ut med personal! Glad för hennes skull, men lite bitter för min egna skull…

HannaM
1/5/11, 7:46 PM
#18

#17 Visst är det vidrigt att inte få gå ut!!

Mitt negativa idag är att allt känns skit och fan och hans moster här med faktiskt. Pissless på att vara sjuk och må dåligt.

gris3n
1/5/11, 11:58 PM
#19

va på väg å få panik i bilen i dag när jag körde, va tvungen å stanna en stund så jag fick lugnat ner mej Skrikandes vill ju inte ha de såhärGråter

isa
1/7/11, 2:32 PM
#20

Otacksamhet är världens lön………… fy för att bli utnyttjad……….och fy för att jag är så himla korkad återigen och går på denna mina, men jag trodde faktiskt inte att en egen familjemedlem skulle vara sån……….Rynkar på näsanGråter

Annons:
kerstinjo
1/7/11, 6:58 PM
#21

#10 Menar du att de låser toaletterna???

Låter som en otroligt genomtänkt och effektiv behandlingsmetod. (ironi)

Är dagens psykiatri så urusel?

Det är över 10 år sedan jag lämnade Falbygdens psykiatriska akutmottagning. För jag fattade inte vad de höll på med. Vård? Glöm det!

Är det fortfarande lika illa, Hanna?

 Kerstin 

 

David
1/7/11, 7:02 PM
#22

#21. Tror att det är för att ingen ska gå och kräkas upp maten efter måltid. Har jag fel så rätta mig gärna Hanna.

Men jag tror att det förekommer låsta toaletter på andra slutenvårdsavdelningar också, tyvärr.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kerstinjo
1/7/11, 7:35 PM
#23

#22 Knäppis, det förstog väl jag också.

Men?? Psykiatrivård….låsta toaletter? Är det inte 2011 nu?

 Kerstin 

 

HannaM
1/7/11, 8:02 PM
#24

Ja Kerstin.. låsta toaletter ungefär hälften av den vakna tiden eftersom ingen ska kräkas efter måltid. Ej heller kissa uppenbarligen. Nog kunde dom låsa upp om man stod och hoppade med benen i kors och urinet nästan trängde ut ur ögonhålorna men det var motvilligt. Och ingen skillnad på vem man var (jag har för tusan kräkfobi, risken att jag gör mig av med maten så är begränsad). Lite kollektiv bestraffning över det hela. Någon kan göra fel så då måste vi ha dom här reglerna. Däremot, om jag hade nekat att äta upp hade inte alla andra fått extra näringsdrycker, då drabbas bara den "skyldige".

Förutom att dom då var låsta undero ch en timme efter måltid så var personalen USEL på att komma ihåg att låsa upp, ofta fick man leta upp dom när det var dags och påtala vad klockan var och att man hade toabehov. Så nej, det var inget jag står ut med, för mig var det en fruktansvärd kränkning.

Nu är jag hemma och mår allt annat än bra. Faktiskt skitdåligt men jag får kissa när jag vill. Och jag har lyckats få i mig hyffsat med mat. Så nu kommer dom väl skita i att hjälpa mig med känslorna. Jag tuggar och sväljer ju.

Dagens negativa är att jag har sådan ångest att jag vill riva ut allt som finns på insidan för det känns som det är gjort av eld och syra och fräter hål på mig.

kerstinjo
1/7/11, 8:30 PM
#25

Det här låter inte klokt Hanna - vård modell 50-talet. Och 80-90-talet.

Jag blir så för*** för det är väl ingen vård att ha koll på toaletterna?

Ja, det är en fruktansvärd kränkning och hur låsta toaletter ska bota en sjuk människa övergår mitt förstånd.

Kronisk diarré? Lås toaletterna, så går det över. Eller?

Sorgligt men sant, jag har sett psykiatrin från det andra hållet, som anställd. Och en sak är säker aldrig mer psykiatrin för mig, som den nu ser ut.

Tänk alla möten, bakom stängda dörrar, där patienter och deras mående disskuterades. Oftast med stafettläkare (som inte ens träffat patienten), kurator, psykolog osv. Mycket, mycket sällan fanns patienten med, eller anhöriga. En gång av 99 kanske.

Jag ville jobba inom psyk och utbildade mig till det. Jag trodde i mitt enfald att jag kunde göra någon nytta.

Om ni bara visste vad det kan stå i en del journaler.

Kram till dig Hanna och hoppas att du snart mår bättre!

 Kerstin 

 

HannaM
1/7/11, 9:22 PM
#26

#25 Jag förstår ju varför, finns ju inte en personal per bulimiker för att hålla koll men ja.. vi som INTE har den problematiken då. Äh, bara att återigen inse fakta, jag fungerar inte i avdelningsvård. Jag blir bara knäpp och mår sämre av alla regler.

kerstinjo
1/7/11, 9:53 PM
#27

#26 Det är just därför jag blir så förbannad.

Innan min utbildning var klar så jobbade jag på ett av landstingets vårdinrättningar och kände att jag trivdes med det jobbet.

Så fortsättningen av min utbildning var solklar….psykiatrin.

MEN, jag gav upp, för jag fattade aldrig vad psykpersonalen gjorde för nytta.

Jag har full förståelse för att du inte fungerar inom avdelningsvård.

För under min tid på Falbygdsklinikerna såg jag ingen vård alls.

Jag såg oengagerad personal, personal som inte brydde sig för fem öre. Teammöten med läkare, psykolog, kurator m.m. som inte ens visste vem patienten var.

Jag blev totalt mörkrädd mitt på ljusa dagen och detta är många år sedan. Psykiatrin har gjort enorma nedskärningar, allt medans fler och fler människor mår psykiskt dåligt.

Vart är psykiatrin på väg

 Kerstin 

 

Annons:
lillaisa
1/8/11, 5:33 PM
#28

Hade kommit så långt i min kamp mot självskadebeteendet och helt plötsligt är man tillbaka på ruta ett.

/IsaGlad

gris3n
1/9/11, 12:28 AM
#29

har en blårandig rumpa å känner mej väldigt ensam :(

Hawknestgrove
1/9/11, 10:53 PM
#31

David, har du hört med hjärnkrymparna om Melatonin? Det ska visst ha positiv effekt även mot Tinnutus!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

gris3n
1/11/11, 11:53 PM
#32

jag saknar han så de gör ontGråter å jag vet inte ens om han tänker på mej, å då saknar jag han ännu merGråter

HannaM
1/12/11, 12:15 AM
Musiken
1/12/11, 4:00 AM
#34

Han skulle vara hemma fore 12… Halv 1 sa var han tydligen pa vag hem. Nu ar klockan snart 2, och han ar inte hemma! Det ar ju max en 20minuters promenad fran stan! Har ringt sakert 30ggr och han svarar inte i telefonen heller. Ar arg och orolig!

Annons:
[Eleya]
1/12/11, 11:00 AM
#35

Grått och tråkigt ute..precis som min sinnesstämning..låt arbetsdagen gå snabbt..

Musiken
1/12/11, 11:28 AM
#36

Och karl-javeln ar fortfarande inte hemma!!!!!!! Vart fan ar han?!??!!?

Saga85
1/13/11, 12:03 AM
#37

#36 Hoppas att det inte hänt något!

Bajsdag idag.Vårdsamtal. Kom in i ett rum med fyra kommundamer, mina tre kontaktpersoner, min neouvropsykolog samt arbetsterapeut en undersköterska och min mor…satt och pratades i över en timma, jag orkade knappt vara med. Gick och försökte vila mig efteråt, men fick sån ångest. Första gången jag faktiskt bett om Stesolid (tror jag det hette).

Blä för den här dagen. Skönt att den är övrer…Men imiórgon kommer en nyligen utskriven patient på besök, ska bli så fint att se henne igen!

HannaM
1/13/11, 12:11 AM
Hawknestgrove
1/13/11, 12:14 AM
#39

musiken…. försök koppla av om det går…… tro mig, svartsjuka fruntimmer är det värsta en karl vet. HAr han  träffat någon annan, så har ju inte en halvtimmme någon betydelse. Försök vända på det. hade du velat ha exakt hemkomst med bara en halvtimme att spela på? Kärlek föder svartsjuka. MEn svartsjuka dödar kärlek….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Aviendha
1/13/11, 12:15 AM
#40

Tiiiiiiiiiiiniiiiiiiiituuuuuuuss! Det låter till och med så. Kan det bara inte dra ner på volymen en aning bara? Jag försöker ju tänka här men jag hör det inte för det konstanta tjutandet.

Musiken
1/13/11, 12:25 AM
#41

#37 Nej, det hade det inte.. Han horde antligen av sig i eftermiddags och sa att han hade sovit hos en kompis. Sen nar jag kom hem fran jobbet gjorde han slut med mig.

Annons:
Hawknestgrove
1/13/11, 12:53 AM
#42

musiken,  gråt inte över det. Du är för god för en sån som han.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Musiken
1/13/11, 12:59 AM
#43

#42 Jo jag vet att det "ar pa tiden" sa att saga.. Aven om jag verkligen trodde att det ANTLIGEN var pa stadig uppgang med siktet installt pa en ljus framtid.

Kanns bara valdigt jobbigt just nu, men det lar val ga over sa smaning om…

Hawknestgrove
1/13/11, 1:10 AM
#44

ja, det kommer att ordna sig….. Lyssna på Gloria Gaynor…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
1/13/11, 1:12 AM
#45

förlåt hä'r

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Musiken
1/13/11, 11:10 AM
#46

Haha tack :)

Mar inget vidare alls idag. Har inte sovit manga minuter utan mest spenderat natten med att vrida och vanda pa mig och svettats och frusit om vartannat som en galning. Det enda jag sett framfor mig nar jag blundat ar han. Och nu ska jag ivag och jobba, efter tva somnlosa natter.. Hade verkligen behovt vara ledig bara for att vila, men ar ensam pa posten idag och finns inte en chans att de far in den andra tjejen idag ocksa. Dessutom behover jag pengarna alldeles for mycket..

Aviendha
1/13/11, 11:43 AM
#47

#46 Bamsekram!

lillaisa
1/13/11, 1:42 PM
#48

Funderar på om jag inte borde läggas in.

/IsaGlad

Annons:
fridaas
1/13/11, 6:22 PM
#49

Arbetsförmedlingen har lyckats slarva bort mina papper som ska till försäkringskassan, så kommer få vänta ytterligare minst 14dar på pengarna >_<

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Hawknestgrove
1/13/11, 9:52 PM
#50

åh fridaas att du inte skä'llde ut dem efter noter……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[Eleya]
1/13/11, 10:17 PM
#51

Min sambo har en udda syn på humor..han angav sig som singel istället för förlåvad på facebook för att se hur folk skulle reagera..Hmm..vet inte vad jag ska tycka elelr säga..
Jag tror jag ska gå och gömma mig i sovrummet..

gris3n
1/14/11, 12:51 AM
#52

varför känner jag mej alltid så ensam på kvällarna?  jag vill inte vara ensam, men folk verkar inte vilja umgås med mej :( så jag kan inte hälpa att jag känner mej ensam och övergilven

fridaas
1/14/11, 12:25 PM
#53

#50 det kommer på måndag när de har öppet igen och jag kan gå och hämta ut nya papper och skicka in dem själv, då vet jag ¨åtminstone att det är gjort..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

lillaisa
1/15/11, 12:54 PM
#54

Vaknade upp med panikångest. Otroligt obehaglig upplevelse.

/IsaGlad

gris3n
1/15/11, 1:01 PM
#55

fan va jag hatar att vakna å va så jävla förbannad så man vidd slå sönder väggenSkrikandes

Annons:
fridaas
1/15/11, 4:32 PM
#56

jag o sambon pratar inte medvarandra längre känns det som..

Han har varit borta hela dagen, kom hem i 5min, hälsade på hunden och åkte igen..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

gris3n
1/15/11, 8:38 PM
#57

oh fuck, hon kommer bli helt jävla pissed. va fan va jag tvungen å tjafsa emot förRynkar på näsan

[Eleya]
1/17/11, 11:11 AM
#58

Officiellt sönderstressad och min älskade sambo verkar ubte uppfatta det..därav får man ingen tröst och det enda han är upptagen med är honom själv..jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag..AHHHH!

Får nog palla mig ner till simhallen och simma bort stressen med några meter..

HannaM
1/17/11, 11:30 AM
#59

Dom fruktansvärda kvällarna är tillbaka. Ångest, vill inte läga mig i sängen, somnar till slut utmattad och vaknar en timme senare med full panik.

gris3n
1/18/11, 10:36 AM
#60

ångest! nu har jag tillåme ångest i sömnen, i drömmarna. fy, jag vill verkligen inte må såhärSkrikandes

gris3n
1/18/11, 8:17 PM
#61

jag vill inte. jag har ingen lust till nått, men jag måste ut med hunden. funderar på å gå å köpa massa godis, sätta på nån film å bara ligga i soffan å möla å tycka synd om mej själv en stund :(

Ladydragon
1/18/11, 9:16 PM
#62

orolig och stressad över att jag fortfarande inte vet varifrån mina pengar kommer ifrån nästa månad blir det socialbidrag eller sjukersättning

som alltid när jag är extremt stressad så kliar jag totalt sönder hårbotten det svider och gör rejält ont Rynkar på näsan

och imorgon är det cellprovskontroll isch usch och fy kommer säkert att få jätte ont som alltid vid gyn undersökningar

Annons:
Musiken
1/19/11, 9:23 PM
#63

Tycker inte om min hyresvard… Forsvinn :(

fridaas
1/20/11, 3:47 PM
#64

Kärringen på arbetsförmedlingen har ändrat på mina papper som ska skickas till försäkringskassan så att dem inte stämmer, så nu tar det ännu längre tid innan jag får pengarna därifrån Skrikandes

Kul när man har en hel drös med räkningar som ska betalas och inte hinner få pengarna i tid tills de ska vara betalda Gråter

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

gris3n
1/21/11, 1:43 PM
#65

ännu en natt med ångest och panikfyllda drömmar :/ jag förstår inte varför jag e så våldsam i drömmarna. det var blod och klet överallt. jag vill ju inte vara sån, jag vill inte vara arg, jag vill inte ha ångest!

Musiken
1/21/11, 1:53 PM
#66

Jag har knappt 200kr pa kontot… Och jag som skulle spara till ny lagenhet och semester i sommar..

lillaisa
1/21/11, 2:04 PM
#67

Stress, panikångest, skräck. Hoppas att taket ska ramla ner över mig.

/IsaGlad

gris3n
1/21/11, 6:31 PM
#68

aj mina dumma knänSkrikandes dom gillar inte å va instängda i en trång bilRynkar på näsan

gris3n
1/22/11, 11:42 AM
#69

ytterligare en dröm med ångest, själmordsförsök och andra inte så roliga händelser. varför blir det så där i sömnen, varför drömmer jag om såna hemska saker som jag inte vill uppleva Gråter

Annons:
fridaas
1/22/11, 8:37 PM
#70

Jag kommer explodera på pojkvännens kompis vilken sekund som helst >_<

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

HannaM
1/22/11, 9:18 PM
gris3n
1/22/11, 9:38 PM
#72

min ångest å rädsla för kropskontakt har förstört relationen till min mosters man Gråter vi som brukade ha en sån bra relation, å en enda liten händelse har förstört alltihop Gråter

Saga85
1/23/11, 5:08 PM
#73

Sov dåligt inatt. En massa skumma, stressande drömmar. Var väl för att jag inte riktigt kom ner i djupsömn, utan vaknade upp med jämna mellanrum. Tror minsann att drömmarna fortsatte när jag vaknade till.

HannaM
1/23/11, 10:19 PM
Ladydragon
1/24/11, 12:44 AM
#75

jag hyvlade av en stor bit av min fingertopp innan idag Förvånad

skulle hyvla ost till mackan blev distraherad och tittade bort och hade fingret helt fel och så tog jag ett rejält grepp om osthyveln och jaha där kom fingret i mellan Rynkar på näsan

mycket möjligt att det behöver sys men orka liksom söndags kväll helt omöjligt o ta sig till akuten och bedövningen gör så jäkla ont 
jag plåstrade om fingret och så får jag se hur det ser ut imorgon och ett ärr till det gör inte så mycket det fingret har jag redan gått rätt hårt åt med potatisskalaren innan hehe Tungan ute

Hawknestgrove
1/25/11, 6:27 PM
#76

aj…….. kirurgtejp elelr bara vanlig tejp ett par dagar brukatr hjälpa….För åker du in i morogn så syr de itne i allafall.

NEgativt för mig… min mage börjar krångla igen rejält…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Ladydragon
1/26/11, 4:06 AM
#77

aah tack för tipset om kiurgtejp det hade jag inte tänkt på innan Glad

jo jag vet att det är tidsgräns på o sy o det e väl lite därför jag undviker sjukhuset orkar inte riktigt gå igenom allt med bedövning och så vidare

har tvättat det lite o gör som vanligt håller det torrt och rent kompress massor med tejp och så gasbinda och försöker hålla handen still för det gör så jävla ont Rynkar på näsan

trist med din mage hoppas det blir bättre snart

här är det PMS och oro i mängder fortfarande inget besked ifrån försäkringskassan och jag inser att jag mycket snart måste ansöka om socialbidrag för det är ju inget som går på en dag det tar sin lilla tid med alla papper och så vidare 
och min hyresvärd är stenhård en sen hyra och tjohej så står man på gatan Gråter

och sen vet jag att socialbyrån inte kommer va nöjd med mig jag borde väl ha sparat pengar men hur lätt är det när hälften av pengarna enbart går till hyran och det precis varit jul

men jag vet åtmninstone hur det funkar med socialbidrag och har vart i den svängen innan och dom har redan hmm tja en mycker stor packe med papper på mig HeHe Tungan ute

ja ja jag har ältet det här i månader med alla typ Tungan ute

men jag vägrar o ge upp och jag ska ta mig fan inte sticka huvudet i sanden utan det är bara o ta nya tag

[Eleya]
1/31/11, 1:58 PM
#78

Är det ett skämt eller.. Kan någon förklara för mig varför just JAG ska behöva prata med äckliga och idiotiska människor på gatan/bussen.
Och de äckliga svinet som alltid ska hålla sig nära en på tågstationen på morgornarna..

Idag var det en knarkare som började prata med mig, berättade sin livs historia på 7 minuter, samtidigt som han berömde mina skor..WIERD!!

Jag vill inte prata med folk, låt mig vara..är det så jäkla svårt..en anständig svensson ger inte ens en blick till en annan, varför ska då alla skumma typer dras till mig?

En polare sa: "Du har säkert någon sorts energi du utstrålar".
Well, how do you stop it??!

AHHHHHH! Jag tror jag flippar snart!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: