Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 3392 ggr
iins
12/11/10, 6:34 PM

inlagd osv

_är inlagd på psyk nu. blir nog bäst så, så jag inte gör nå dumheter ( egentligen ba smart av mig isf, eftersom det känns som enda utvägen för mig att begå självmord menmen nu är jag inlåst ).. och är vid hands hela tiden, finner de rätta medicinerna till mig fortare å snackar med läkarn till oftavis varjedag. snackar av mig till en expert vilket känns soft!
_
mina tankar dödar mig.. är typ död nu ändå men ne. är hemma över helgen på permession men åker tillbaks dit imorn igen så blir jag kvar tills jag mår bättre, tills jag mår betydligt mycke bättre!

är det bara jag eller finns det andra som har tankar som; " bäst att jag håller käft, jag säger ändå ba fel " och bär dendär osäkerheten i skarp nivå på sig själv vilket drabbar en ännu mer.. oftast om man tänker fel och är osäker så brukar det man säger oftast låta hackigt och fel också. det märker jag.. eller så ställer jag till det för mig själv i onödan. va vet jag. inte mycke alls.. bara att jag är inlåst i mitt helvete och nyckeln är sönder..
snälla laga den någon, står inte ut med denhär skiten inom mig merrraaaa,
en paus från verkligheten, känner mig tom i mitt huvud ( tänkandet är ba på min andning ) alltså wtf att jag oroar mig…över att sluta, den fungerar automatiskt hallå???!? fatta de, avisst men jag har fått tvång före. tar medicin mot tvånglåsningen nu, risperal, tagit 1 vecka och känner ingen skillnad, ba mer negativa tankar och torr i munnen.

**nu vill jag sticka till spåret och somna där och sen aldrig vakna mer..

**_men min mamma håller koll på mig extra noga och sitter breve mig nu! ursch. så äre.
_

klumpen i magen, bollen i huvudet som studsar upp när jag andas in och ner när jag andas ut. dimman som jag virvlat mig in i, ofrivilligt.

inte kunnat leva ett normalt liv på bra jävla länge nu alltså.

**PAUS knappen är intryckt och verkar trivas så..

**

hoppas ni mår betydligt bättre än mig gott folk!
kramar

Annons:
HannaM
12/11/10, 7:29 PM
#1

Låter som du inte mår bra=( Tråkigt. Men som sagt, avdelningsvård är nog vad du behöver just nu. Önskar verkligen att du får må lite bättre snart!!

Ketang
12/13/10, 11:00 AM
#2

Som mamma till en liten dotter lider jag med din mamma! Allt man vill är att ens barn ska må bra och man kan göra nästan vad som helst för att dom ska må bättre.

Så det enda jag kan säga är, att du ska KÄMPA! Det finns så mycket att leva för! Prata mycket med din mamma om hur du mår. Och tänk på framtiden som ljus! Låt det ta den tid det tar och ge inte upp för guds skull!

Bergspuman
12/13/10, 11:18 AM
#3

Du är på rätt ställe just nu. Och det är sjukdomen som producerar alla negativa och svarta tankar. Inte du själv.

Hoppas behandlingen snart ger effekt så du får börja må bättre. Det är hemskt att ha ett så svart och nedstämt inre. Det tar bort all livslust.

Om du kan, försök tänk så här: JAG VILL HA MITT LIV TILLBAKS, istället för Jag vill inte leva längre.

Det är viss skillnad!

Kram

Upp till toppen
Annons: