Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
09. Depression/Ångest

Hjälp med depression

2010-11-09 14:48 #0 av: D-alabama

Hej!

Jag är 12 år gammal ocg har ingen aning om vad jag ska göra. Jag är deprimerad, jag har pratar Med BUP (barn, ungdoms psyk.. ngt) och kurator, min familj vet om det, jag försöker träna och äta rätt, men allt känns bara mörkt. Jag borstar inte hår/tänder för jag orkar inte.

Jag vet inte varför jag känner så, men jag saknar min pappa, mycket, han bor 6 tim härifrån.

Jag vet inte vad jag ska göra!
Tacksam för svar.
/anonym

Anmäl
2010-11-09 14:50 #1 av: D-alabama

Jag har börjat tappa minnet enormt mycket, jag känner mig precis som Doris i "hitta nemo" nu.

Anmäl
2010-11-09 15:08 #2 av: [YlvaP]

Kan du inte ringa och få prata med din pappa lite oftare? Kanske han kan komma och bara ni två kan göra något som att gå på bio eller något sånt. Eller är det helt omöjligt med kontakten mellan dina föräldrar?

Kramar till dig.

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen
Medarbetare på Sommar och Scrubs.

Anmäl
2010-11-09 15:32 #3 av: D-alabama

Det är svårt :/
Jag har ingen ork att ta mig dit, ingen lust alls faktiskt..

Kram på dig med och tack så hemskt mkt för svar! <3

Anmäl
2010-11-09 15:43 #4 av: [YlvaP]

JAg tänkte mera om han kunde komma till dig så du slapp att fara nånstans. Skrattande

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen
Medarbetare på Sommar och Scrubs.

Anmäl
2010-11-09 16:10 #5 av: HannaM

Ja, kan han inte komma och hälsa på dig? Är dina föräldrar väldigt osams kanske han kan komma ner och bo på hotell/vandrarhem eller hos någon kompis eller släkting eller något?

http://hannasskafferi.blogaholic.se/ http://www.classicferret.se
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.