Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 6888 ggr
Salladshataren
2010-10-01 12:01

Negativa tråden Oktober -10

Ny månad och nya negativa händelser…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
Bergspuman
2010-10-01 13:43
#1

Dåligt att jag fortfarande inte får in nya kylen i utrymmet som är avsett för den! Saknas 3 mm, grrr! Skrikandes

Saga85
2010-10-01 14:14
#2

Jösses, är det redan oktober? Vart fan tar mitt liv vägen?

HannaM
2010-10-01 14:57
#3

#2

"Livet är något som pågår hela tiden, därute. Livet pågår i min vardag varje dag men jag är inte med. Med näsan tryckt mot regnstänkt glasruta ser jag mig själv åka förbi mitt liv."

Saga85
2010-10-01 16:11
#4

#3 Rynkar på näsan Så klockrent.

parlan84
2010-10-01 17:19
#5

Ångesten är total idag…
Sambon hämtar sina barn eftersom det är vår helg och det enda jag kan tänka är att jag är så jäkla trött, helt slutkörd och bara vill hem och ta en tupplur!! En halvtimme på soffan hade jag nöjt mig med…

Men nej, det går inte… När jag kommer hem är de redan hemma…
Skrik, gap, skit och slöseri med pengar väntar hela helgen.
Sen ska jag dessutom jobba trots att jag inte kan vila en stund för livet och stöket utanför sovrumsdörren…

panik och ångest…

Och sen ännu mer ångest eftersom jag vet att man inte får tänka så… Man får inte avsky barn… Och det gör jag egentligen inte heller. De är goa när jag är pigg och kry… Men jag är inte det… Och då avskyr jag oväsen och för mkt liv & rörelse… När allt jag vill är att sova… Och så får man inte tänka… Man ska älska barn… Särskilt om man väljer att träffa en kille som har barn…
Men jag kan inte… Jag vill inte… Och så får man inte tänka…

fy fan…
bryter snart ihop här på jobbet av bara tanken… gråten trycker på i ögon och hals… men jag kan ju för fan inte sitta här och lipa. Hur skulle det se ut? Näe… Jag måste försöka ta mig i kragen och tänka annorlunda… jag kämpar… men fy fasen vad det tar emot….Rynkar på näsan

HannaM
2010-10-01 17:22
#6

#5 Du kan inte gå hem till en vän någon timme eller två ikväll? Så får barnen ensamtid med sin pappa och du kanske kan få prata skit och kolla på en halvdålig film med lite poopcorn eller ett glas vin?

Annons:
parlan84
2010-10-01 17:29
#7

Då känner jag mig också som en dålig människa…
Det är ju hans barn… Jag förväntas väl älska dem och uppskatta att de kommer till oss? Inte fly fältet?

Iofs säger han ingenting om det…
Han är tack & lov väldigt förstående och säger att jag måste få bearbeta det och att han inte förväntar sig att jag ska bli överlycklig att de ska komma till oss…

Men för egen del skulle det kännas ganska lumpet att göra så…
Jag tänker att om jag hade haft barn och han inte hade haft det (visserligen skulle de väl i så fall bott med mig hela tiden förutom varannan helg, men om det hade varit så) så hade jag nog velat att han skulle vara med oss… Att han skulle ta barnen till sig och älska dem…

De märker inte att jag känner såhär för när de hör och är med är jag alltid glada, snälla jag som tar hand om dem, målar, ritar och hittar på saker med dem… Men så hade jag också MVG i teater i skolan, hehe…

Men ändå… Då skulle jag bara få ångest för att jag är så svag så jag måste fly fältet och lämna honom "i sticket"…

Usch vad jag hoppas att detta bara är en fas jag går genom… att det släpper snart, så jag börjar gilla det hela istället… Men så lätt kan jag nog inte komma undan.. jag får nog jobba på det själv en hel del…

HannaM
2010-10-01 17:43
#8

#7 Äsch att "fly" ett par timmar är ju bara positivt för alla egentligen. Du behöver lite ro att varva ner, barnen mår bra av lite egen pappatid och han ska faktiskt kunna ta hand om sina egna barn ett par timmar en kväll och sen kommer du tillbaka lite lugnare och lite gladare så resten av helgen flyter på lite bättre?

Att lämna en man med sina barn tre timmar en kväll är inte att lämna någon i sticket. Du måste ju ta hand om dig själv också och det är ju inte som att du kastar dig iväg och gömmer dig tills dom åkt hem heller=)

Zaphix
2010-10-01 23:02
#9

En skitkväll är det, vill bara gå och lägga mig och sova ifrån allt, men sova lyckas jag aldrig göra när jag vill ändå. Inte när jag inte vill heller iofs..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

fridaas
2010-10-01 23:14
#10

Huvudvärk

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
2010-10-02 13:47
#11

Verkar som om det kan bli svart att fa bidrag for mig, och om min kontaktperson ens lyckas med det konststycket sa kan jag inte forvanta mig mer an absolut minimumbeloppet Rynkar på näsan Trodde att jag hade lyckats overlista hyresvarden, men det verkar som om han borrat ner mig djupt i skiten…

Ser inte fram emot att leva pa en femhundring i manaden i fortsattningen ocksa…

Musiken
2010-10-02 19:31
#12

Javla trevligt att fa hela 30 minuters forvarning om att folk flyttar in i kollektivet ocksa…. Förvånad Skrikandes

fridaas
2010-10-02 20:07
#13

Tårar som rinner, sambon är ute och jagar, grejjer precis överallt, sambons vänner tycker att jag är lat, elak, bortskämd som låter sambon ta allt som har med min flytt till honom.. och att jag bara sitter på röven hela dagarna utan att göra någonting.. men hur lätt är det att plocka upp kartonger när man blir svimfärdig efter 5min eller att foglossningarna börjar jävlas ännu mer..

bara för att de har världens lättaste graviditet betyder det inte att jag har det..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Saga85
2010-10-02 20:23
#14

Saga är en svag människa. Varför bryter man ihop över tanken på att åka till ByggMax? Blev ingen tur utan sängen istället hela dagen.

Salladshataren
2010-10-02 21:40
#15

Hade en dålig dejt idag Rynkar på näsan Känner mig så äcklig och smutsig…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Odinn
2010-10-03 00:06
#16

Jag hatar det här!!

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

HannaM
2010-10-03 00:45
#17

Så jobbigt under helgen nu.

#4 Jo, det var mina iaktagelser under onsdag eller torsdagkväll….

Odinn
2010-10-03 00:54
#18

Jag klarar inte av mer.

Saknad, ångest, rädsla, tårar, smärta, allt!
Jag försöker varje dag, kämpar utan resultat.

Psykologen skjuter upp mitt besök hela tiden. Kommer jag någonsin få träffa henne? Eller kommer hon ringa varje vecka och fråga om jag kan nästa vecka istället?  Suck..

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Musiken
2010-10-03 18:53
#19

Suck….

HannaM
2010-10-03 19:52
#20

Vaknade med samma ångest jag somnade med och efter alldeles för få timmars sömn. Bläh.

Annons:
Musiken
2010-10-04 01:10
#21

Huvudvark som bara den. Irriterad som sjutton. Star inte ut med lukten av curry som de nya house matesen envisas med att laga kl tio en sondagskvall.

Zaphix
2010-10-04 01:24
#22

Tappat energin helt och hållet, känns allmänt värdelöst just nu.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Aviendha
2010-10-04 15:29
#23

Ooooont!

Saga85
2010-10-04 15:49
#24

Dålig sömn inatt. Intervallsovit ett par timmar/gång, vaknat upp av ryckningar. Vad är det för fel på min kropp?

fridaas
2010-10-04 18:29
#25

det tjuter i öronen efter en dag på dagis med massa skrikande barn

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
2010-10-04 22:08
#26

Mitt hus ar invaderat av indier. Inget ont om indier over lag, men det ar lite pafrestande med currydoft i hela huset - hela dagarna, fester fram till 7 pa morgonen med heavy metal, samt ett halvt dussin hogljudda manniskor som man inte forstar ett dugg av vad dem sager.

Musiken
2010-10-04 22:45
#27

Edit: de har nu forsokt laga mat for forsta gangen sjalva. 25 ar gamla. Ett dussin agg, och ett paket korv har gatt at, och annu har de inte lyckats lista ut att allt inte kan tillagas i micron… Visade dem hur man steker agg, men nu har hela huset igen-rokt da de brannt allt.

Dessutom verkar de inte veta att man ska pissa I toan, inte PA den…..

Annons:
Musiken
2010-10-05 02:11
#28

Jag var nyss tvungen att visa hur man oppnar en soppase och stoppar den i soptunnan…………………………………………………. Obestämd

Musiken
2010-10-05 03:31
#29

Sa javla TROTT pa allt!!!!!!!!!!!!! Trott trott trott trott trott!!!!!!!! TROTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Musiken
2010-10-05 18:36
#30

Inte kan de vuxna karlarna diska heller! Allt ar fortfarande smutsigt, och stoppas sedan rakt in i skapet fortfarande drypande av diskvatten!!! Skrikandes

Och tobak ligger overallt. Och fonstret stod vidoppet hela natten, for jag nadde inte att stanga det och de orkade inte. Och allt ar avstangt via strombrytaren istallet for bara kontakten! Jag ar sa trott pa dem!!

Musiken
2010-10-05 18:47
#31

Och fraga mig inte vad det ar for skit som tacker badkaret! Dar rok iden om att kurera dunderforkylningen med ett trevligt bad!

gris3n
2010-10-05 19:54
#32

har äntligen fått en mötes tid på arbetsförmedlingen :D om 3 veckor -.- dom kunde inte hittat en tid lite närmre dagens datum :@

Musiken
2010-10-06 17:24
#33

De javla indierna gar och matar MINA illrar med BROD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forsoker de ta livet av dem?! Jag ar sa javla pisstrott pa dem att jag kraks snart!!!! Och de pratar knappt engelska sa de fattar inte nar man sager at dem heller! Javla idioter! Hur javla korkade far man vara egentligen?! Har de ingen som helst allmanbildning?!

Vem forstar inte att man inte gar och matar andras djur (som man kanske inte vet vad det ar for nagot) med vad man rakar ha i skafferiet?
Vem forstar inte att man far disken ren och sen torkar den innan man stoppar in den i skapet?
Vem forstar inte att om man pissar over hela toaletten sa torkar man upp det efter sig?
Vem forstar inte att man inte star utanfor nagons fonster klockan 7 pa morgonen och festar och spelar heavy metal?

Vem fan forstar inte det?!?!?!?!?!

Bergspuman
2010-10-06 18:38
#34

#33 Lär dig lite hindi så du får deras uppmärksamhet!

Annons:
Musiken
2010-10-06 18:53
#35

#34 Om det anda vore sa enkelt! Tungan ute De pratar inte hindi heller tydligen. Kommer fran nagon provins nere i soder dar varje del har sitt egna sprak, sa gud vet vad de pratar for nagot Obestämd Det enda vi vet om dem i princip ar att de fortfarande bor hos sina foraldrar hemma, och att de inte raknas som vuxna forrens de gift sig och fatt barn (och deras arrangerade giftermal gar inte igenom forrens de kommer tillbaka efter sin utbildning har). Sa de ar 25 ar, och behandlas fortfarande som smaungar. Inte konstigt att de ar sa otroligt handlingsforlamade.

Onskar att guiden de hade med sig forsta kvallen var kvar och kunde oversatta..

Bergspuman
2010-10-06 19:04
#36

OK försök få tag på guiden då… Glad

Eller så tillverkar du skyltar med teckningar / instruktioner…

Musiken
2010-10-06 19:07
#37

Haha, jag har faktiskt satt upp en stor skylt pa illerburen  (dar de lagt brodet, oftast sa ar illrarna inne pa mitt rum) som det star med stora klara bokstaver "DO NOT FEED THE FERRETS" pa. Far kanske dra dit en teckning ocksa Tungan ute

Guiden bor i Manchester, sa det blir lite svart tror jag.. Men hoppas pa att vi hittar en passande lagenhet snart sa att vi kan flytta ut, eller att de lar sig engelska snabbt nar de ar och pluggar!

Musiken
2010-10-07 05:39
#38

Och nu sitter jag och lyssnar pa pojkvannen och dem som pratar i koket och tydligen sa "women is lesser" Skrikandes

fridaas
2010-10-07 11:49
#39

Förkyld, illamående och magen gör ont..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Honestyisdead
2010-10-07 19:11
#40

JAG VILL HEM! skulle aldrig följt med hit

fridaas
2010-10-07 19:24
#41

migrän

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Musiken
2010-10-07 19:26
#42

Brak och tarar. Jag ar patetisk.

Zaphix
2010-10-08 01:12
#43

Glömt bort att äta i alldeles för många timmar idag, det resulterar i att magkatarren slår till.. Att jag aldrig lär mig?

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

fridaas
2010-10-08 12:08
#44

trött oc hänger inte med i konversationer för fem öre

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[LucyInTheSky]
2010-10-08 22:11
#45

Varför måste visa människor ALLTID göra allt i deras makt för att förstöra någon annans lycka.. =(

Zaphix
2010-10-09 00:45
#46

Fryser! Iskallt ute!!

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

fridaas
2010-10-09 12:30
#47

Ultraljudet igår på liten såg inte alls bra ut Gråter

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Salladshataren
2010-10-09 16:16
#48

Varför hör han av sig? Varför gör han allt värre? Varför river han upp mina känslor? Varför?!

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
Odinn
2010-10-09 18:13
#49

Fråga hur jag mår.
Säg förlåt.
Lyssna på mig.
Snälla, jag behöver dig.

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

[LucyInTheSky]
2010-10-09 19:55
#50

Har jobbat hårt med mitt stora historia arbete nu i en vecka.. Har typ inte gjort så mycket annat med min tid..

Jag blir snart galen.. Det enda jag tänker på är Hitler, SS och tyskland..

Jag drömde till och med om det härom natten. Jag vill såååå bli klar med detta nu så jag slipper detta nu.

Musiken
2010-10-09 20:13
#51

Mina hofter gor ont..

linlan
2010-10-09 23:07
#52

Dumpad idag för något jag inte ens har gjort känner verkligen hur jag bara vill slita ut mitt hjärta just nu eller hellre spola tillbaka tilden så han inte ens skulle kunna tro något sånt..

Musiken
2010-10-10 16:49
#53

Lagsta punkten i mitt liv. Absolut nagonsin. Jag trodde aldrig att det var mojligt att kanna som jag gor just nu.

Odinn
2010-10-10 17:20
#54

Det var kärlek vid första ögonkastet.
Hatar att inte ha pengar, ville verkligen köpa dig!

Mattur ?        (jag pratar om en häst)

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Musiken
2010-10-10 21:10
#55

maste verkligen ha en paus fran livet ett tag.

Annons:
lillaisa
2010-10-11 13:46
#57

Idag tänker jag baka något riktigt onyttigt, bädda ner mig i sängen med datorn, lyssna på hög musik, gråta och tröstäta. Man får ha sådana dagar. Fast det känns som att de har blivit fler och fler.

/IsaGlad

gris3n
2010-10-11 14:26
#58

för första gången på vad som känns som en evighet har jag någon att sakna, å jag e livrädd att jag ska sabba de som alla tidigare gångerGråter

Musiken
2010-10-11 20:29
#59

Varfor kan folk inte bara lata mig vara?
Jag vill inte prata. Jag vill inte fylla i en massa papper och ringa en massa telefonsamtal. Jag vill inte forsoka forklara. Jag vill inte ta svara beslut som kommer bli fel vad jag an valjer. Jag orkar inte. Jag behover vila och ta en paus fran allt. Vill folk hjalpa sa dar de snallt halla sig borta och sluta forsoka "forsta", "stotta", "peppa" och forminska problemen, eller om de ar seriosa; faktiskt gora nagon av alla de saker jag maste gora, men inte formar mig gora.
Sa nu ar telefonen avstangd. De vet var jag bor om de vill nagot. Tills dess tar jag en paus fran varlden.

Odinn
2010-10-11 23:52
#60

Frukost: Bullar
Lunch:  En frukt och godis
Mellis: choklad…
Middag: En macka och Oboy.

Dax att göra någon åt det här, såhär har jag ätit senaste veckan.
USCH

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Bergspuman
2010-10-12 00:00
#61

Negativt är att jag svullade idag, på hembakta småkakor. Det var gott visserligen, men inte FULLT så gott som jag kanske trodde… Men första svulleriet på 2 månader… händer det inte oftare än så, kan jag kanske stå ut med det!

Det positiva kommer i den tråden Glad

fridaas
2010-10-12 00:52
#62

Läkaren använde mig som nåldyna känns det som.. gillar verkligen inte nålar..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
[LucyInTheSky]
2010-10-12 01:09
#63

Mår illa, är yr och borde verkligen sova.. Men kan jag det? Nepp..

HannaM
2010-10-12 01:25
Zaphix
2010-10-12 01:52
#65

Blir galen på den jäkla körkortsteorin, jag avskyr den verkligen. Det bara kryper i kroppen på mig bara jag tänker på den. När jag pluggar slutar det alltid med att jag blir förbannad på att jag inte lyckas lära mig den och jag kastar böckerna i golvet och skriker.

Mycket moget.

Men jag blir verkligen tokig, klarar inte av att koncentrera mig alls på det hur mycket concerta jag än proppar i mig. Det går inte.

Det gör det inte lättare att alla andra klarar av det där jäkla provet utan problem, ber man om tips från någon om hur man ska plugga så skryter de bara om att de knappt pluggat alls utan klarade det ändå. Att de läst igenom boken en gång och sedan klarat provet.
Hur ska det hjälpa mig?!

Känner mig totalt misslyckad, sjukt kass för att jag inte ens klarar av en sån enkel sak som ingen annan har problem med. Måste verkligen vara totalt ointelligent och dum.

Mår kasst över en sån trivial sak som körkort, patetiskt.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Musiken
2010-10-12 02:00
#66

#65 Har du provat att gora testerna pa datorn istallet for att lasa i bockerna? Jag pallade inte heller med dem, men det gick mycket lattare att sitta och gora nagot med datorn :)
Sen gick det val sadar med att ova teori medans jag korde (blev lite for jobbigt att behova tanka samtidigt som jag korde istallet for att bara ga pa instinkt och sunt fornuft), men det kanske kan fungdera for dig? Be dina foraldrar/korskolelararen/vem du nu kor med att lagga in teorifragor medans du kor.

Sen sa kan man mycket mer an vad man tror!! Det mesta handlar bara om sunt fornuft, och eftersom du kan kora, sa kan du ocksa de flesta reglerna och hur man bor agera i trafiken redan!! :)

Zaphix
2010-10-12 04:08
#67

#66: Ja, tester på datorn i mängder. Men de driver mig till vansinne, de visar inte ens de rätta svaren, utan bara hänvisningar till vad man ska läsa mer om. Saker jag läst tusen gånger men ändå svarar jag inte rätt.

Försök av skaparna av testen att vara pedagogiska och tvinga på en djupinlärning, bra tänkt, men tyvärr så fungerar det inte om man ändå inte hittar svaren..

Just nu kör jag inte alls, utan hade tänkt få till det mesta av teorin innan jag börjar med det igen. Har misslyckats med två seriösa försök redan, kört massa lektioner på körskolan, men misslyckats med att fåt ill teorin så jag gett upp.

Men bra idé om att få hjälp med teorin i samband med köärningen.

Fast det handlar inte om sunt förnuft, det är en myt. I grunden är det sunt förnuft och logiska regler, men sedan är det bara en massa ologiska undantag från allt så det inte är nåt sunt förnuft klvar. :\

Men tack för tipsen. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

gris3n
2010-10-12 11:06
#68

när man väl hittat nån som verkar vettig så slutar de ju självklart att han ignorerar mej, vad gör jag för fel för att de alltid ska bli såhär >,<

[LucyInTheSky]
2010-10-12 12:31
#69

Jätte, jätte jäääätte nervös så jag mår illa och händerna skakar.. Usch.. Hoppas verkligen inte jag behöver göra om det.

Annons:
gris3n
2010-10-12 16:50
#70

jag känner mej så vilsen å förvirrad Skrikandes

lillaisa
2010-10-12 16:52
#71

#70 Då är vi två :/

En halv chokladbollssmet senare och jag mår illa som bara den…

/IsaGlad

Saga85
2010-10-12 19:47
#72

Ryck ryck i axlar och lår. Vaknade av att jag ryckte som en gris i morse. Igen. Hatar det.

Och så sa läkaren att risken finns att jag kommer tvingas medicineras resten av livet. Känns sådär.

Zaphix
2010-10-12 19:51
#73

Kass dag, vill mest gräva ned mg i nåt hål nånstans pch inte komma fram förrän jag mirakulöst slipper all ångest.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

lillaisa
2010-10-12 23:34
#74

Jag orkar inte fler dåliga nyheter.

Orkarinteorkarinteorkarinte.

Har äntligen fått tid hos en psykolog om två veckor, hoppas hon är bättre än de jag haft tidigare.

/IsaGlad

Salladshataren
2010-10-12 23:41
#75

Varför ska man kära ner sig i personer, som inte är intresserade av en på samma vis som en själv?

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[LucyInTheSky]
2010-10-13 00:41
#76

Ångest.. hjärtat slår så fort.. mår illa.. vill att Rasmus ska komma hem nu så jag kan krypa upp i hans famn och gråta hysteriskt..

Annons:
fridaas
2010-10-13 10:34
#77

ingen motivation till att gå på praktiken idag..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

HannaM
2010-10-13 11:10
#78

Jag är inte direkt förtjust i livet för tillfället

Musiken
2010-10-13 12:41
#79

Jag dromde mardrommar om att Goran Persson och hans arme av ninjor var ute efter mig, vilket slutade med ett handgranatskrig.
Jag har inte sovit nagot vidare med andra ord.

gris3n
2010-10-14 02:01
#80

hur jävla lång tid kan de ta å skicka en jävla remiss Skrikandes e så trött på att behöva vänta på allt. å ångesten å paniken e tillbaka nu igen Gråter de va iaf några lugna månader utan. usch va jag hatar de här Gråter

[LucyInTheSky]
2010-10-14 03:14
#81

Det kryper i kroppen så jag håller på att bli galen.. =(

Musiken
2010-10-14 14:04
#82

Jag vill stoppa huvudet i sanden, grava ner mig och vakna upp pa en annan planet. Ar det for mycket begart? Konfrontationer, fragor, forklaringar och pappersarbete ar verkligen min version av helvetet. Varfor kan saker och ting inte bara rulla pa? Varfor maste allt kompliceras sa mycket? Varfor maste man vara starkare an man nagonsin varit nar man inte har en enda gnutta styrka kvar?

[Eleya]
2010-10-14 15:02
#83

Känns som min bästa väninna inte har tid med mig eller vår vänskap..gör mig sorgsen och trött.
Hösten har slagit till och jag har verkligen dämpats en växel, plus att jag fryser.. Behöver pyssla om mig, men finner ingen motivation.

Annons:
[LucyInTheSky]
2010-10-14 15:17
#84

Jag seriöst avskyr min svärmor..

lillaisa
2010-10-14 15:18
#85

Känner mig så fruktansvärt pressad och osedd av den jag vill ska se mig.

/IsaGlad

fridaas
2010-10-14 19:05
#86

Frustrerad över hur svårt det ska vara för sambon att torka upp efter att illerkräket har missat lådan och katten spytt..

han har gått förbi det minst 20ggr men ändå inte brytt sig, inte ens när jag bett honom, så nu gör jag det själv i ren protest Skrikandes

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
2010-10-14 19:13
#87

Kan det seriost bli varre? Snart hoppar jag fran en bro. I mitt avskedsbrev ska jag skylla pa alla myndigheter som forstor mitt liv rakt av nar de forsoker "hjalpa". De forsoker fa allt till att det ar allt runtomkring mig som fatt det att bli sa har, nar det ar dem som spelat mig rakt in i spindelnatet.

Odinn
2010-10-14 22:02
#88

Vad fan har jag gett mig in på?

Jag kommer dö!! IAllafall inombords..

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

[LucyInTheSky]
2010-10-14 23:00
#89

Vill svära, skrika, gråta och sparka.. Är så arg att jag bara skulle kunna explodera.

HannaM
2010-10-14 23:54
#90

Om jag kunde gråta. Om jag bara kunde slappna av.

Annons:
Odinn
2010-10-15 00:01
#91

Ångrar mig!
Inte alls långt kvar till den 26e..
Ångest!!

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

isa
2010-10-15 19:05
#92

otacksamhet är världens lön, och jag är så himla korkad som ställer upp på folk och hjälper dom ideligen , fast jag inte har något för det.

Tandvärk i visdomstand

BLÄ

lillaisa
2010-10-15 19:51
#93

ledsen

/IsaGlad

Musiken
2010-10-15 20:44
#94

Indierna roker inomhus. 24 timmar om dygnet. Och helst i koket. Det ar sa vidrigt!! Hela huset stinker, jag mar illa och all mat kanns o-atlig nar den ar invirad i ett tjockt lager cancer-stinkande rokmoln.

fridaas
2010-10-15 23:24
#95

hungrig men orkar inte göra mat… trött på det mesta och flesta..

Varför måste man allti träffa en massa folk på fredagar?! Varför kan vi inte bara vara ensamma jag och sambon.. så nu sitter jag här själv med gråten i halsen och känner mig bara misslyckad..

Borde städa och diska men orkar inte Rynkar på näsan

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
2010-10-16 14:37
#97
Annons:
Saga85
2010-10-16 16:13
#98

Jag vill bara spy, men försöker att låta bli.

Saga85
2010-10-16 16:30
#99

Fan. Svaga jävla flickebarn.

Musiken
2010-10-16 17:55
#100

Jag maste vara den samsta manniskan i varlden. Kan inte gora nagonting. Kan inte fixa de fel jag gor. Stoppar huvudet i sanden. Det ar vad jag gor. Hela tiden.

[Trojasmatte]
2010-10-16 19:27
#101

Jag har ingen energi. Vill gå och sova. Men jag har några måsten idag. Jag vill inte!!

gris3n
2010-10-17 14:56
#102

fick lite smått panik i natt >,< jag vill inte må mer dåligt, jag vill vara glad å våga leva som alla andra Skrikandes

HannaM
2010-10-17 15:50
#103

Nej det blev inte en roligare dag idag.. suck.

lillaisa
2010-10-17 16:08
#104

Trött, ont i huvudet, orkar inte annat än att sitta och tycka synd om mig själv. Fy skäms Isa.

/IsaGlad

Annons:
Salladshataren
2010-10-17 16:09
#105

Är rastlös :(

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Aviendha
2010-10-17 18:06
#106

Huvudvärk, syra i magen, splittrade tankar, energilöshet och massor med saker att göra, saker som borde göras och en drös med praktiska problem som jag inte ser någon ände på.

HannaM
2010-10-17 19:09
lillaisa
2010-10-17 19:13
#108

vill bara gråta

/IsaGlad

Odinn
2010-10-17 19:43
#109

Jag ska prata inför en stor publik.
Bara en vecka kvar.
Vill inte,  men det är försent nu..

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Musiken
2010-10-17 20:59
#110

Mar super-mega-bajs-helvetes-piss-daligt infor morgondagen. Angesten rinner verkligen over och jag har inte lyckats med mycket mer an att stirra in i vaggen eller vanka mellan datorn och toan hela dagen. Jag ar verkligen bra pa att gora saker 5 miljoner ganger varre an vad de skulle kunna varit om jag bara latit det vara. Men "som man baddar far man ligga" heter det ju. Synd bara att jag ar sa javla dalig pa att badda.

fridaas
2010-10-17 23:18
#111

illamående

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Musiken
2010-10-18 12:57
#112

krak-angest.

lillaisa
2010-10-18 13:27
#113

Satt utanför kuratorn i 40 minuter idag men kunde inte förmå mig att gå in. Fy fan vad feg jag är.

/IsaGlad

Musiken
2010-10-18 14:14
#114

Jag tror jag kommer do.

[LucyInTheSky]
2010-10-18 14:14
#115

Suttit på akuten med min sambo från klockan 9 i går kväll till klockan 5 i morse.. är såå trött..

Bergspuman
2010-10-18 17:41
#116

Har grym mensvärk. Tagit tablett för ca 2 timmar sedan, den hjälper inte grr. Vaddå att mensvärken blir lättare med åren … i helpytte!!!

CHOKLAAAAAD!!!!!!!!!!

Salladshataren
2010-10-18 17:50
#117

Kan inte andas, kan inte fokusera blicken :( Jag hatar mitt liv, varför kan inget bli bra? Varför ska det vara bättre för alla andra utom jag? Varför ska jag aldrig bli lycklig?

Känner för att hoppa ifrån en bro just nu…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

HannaM
2010-10-19 00:52
#118

Så arg och grinig och stubinen är så kort att den krupit in och gömt sig. Borde sova.

Annons:
Zaphix
2010-10-19 03:33
#119

Ångestnatt, blir nog inge sovande.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Saga85
2010-10-19 11:34
#120

Blev bara några få timmars sömn inatt. Hoppas du kunde sova Zaphix!

Fan. En ny ovana på g? Jag skäms. Äcklig.

gris3n
2010-10-19 14:34
#122

hur kan någon annan stå ut med mitt sällskap när jag inte ens står ut med mej självGråter

Saga85
2010-10-19 22:07
#123

Det gör ont.

Zaphix
2010-10-19 22:29
#124

Regn och mörker ute, inte alls roligt att gå ut med hunden. Tycker inte han heller.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

gris3n
2010-10-19 22:55
#125

vad fan gör jag för fel!! varför blir det alltid så här runt mej?? varför lär jag mej aldrig?! varför kan jag bara inte bete mej som folk! varför i helvette måste jag jämt sabba ALLT!! jag e så jävla förbannad på mej själv så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!

Annons:
lillaisa
2010-10-19 23:16
#126

Ut ur mitt huvud. Ut ut ut!! Nu! Du har ingenting där att göra! Fan också!

/IsaGlad

gris3n
2010-10-20 01:33
#127

va fan skulle han ringa förFörvånadde va la jävligt onödigt, han som aldrig ringt en endaste gång innan. å så nu, nu av alla jävla stunder. bara för ett litet skit sms som inte betyder nått. han brukar ju inte ens svara på sms Skrikandes jag ger upp de här, nu går jag å lägger mej å försöker reda ut denna jävla soppan i morgon…

gris3n
2010-10-20 12:47
#128

helvette Skrikandes varför blir det så här??

HannaM
2010-10-20 12:50
Saga85
2010-10-20 16:55
#130

Orkar inte mer. Allt är så jävla meningslöst.

HannaM
2010-10-20 19:46
#131

Fy fran vad jag fryser rakt igenom märg och ben och allt.

[LucyInTheSky]
2010-10-20 20:23
#132

Mensvärk och hugger direkt när någon vill mig något.. Härligt humör- INTE.. Usch, jag hatar det.. Mår apa och gör varenda jävla gång mensen kommer.

Annons:
Odinn
2010-10-21 00:58
#133

Det skulle vara så lätt att avsluta det här.
Men jag vågar inte.

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Zaphix
2010-10-21 01:30
#134

Trött och fryser, måste strax ut och nattkissa hunden i det iskalla vädret. Det tar emot att klä på sig långkalsonger, fleecetröja, yllesockar, vinterjacka, två par vantar, mössa och vinterkängor för att nattkissa hunden.

Det är verkligen vinter nu, och jag lider. Ser inte fram emot sex månader av mörker, kyla och snö.

Jag trivs inte i norrland, jag skulle kunna tänka mig att bo i ett varmt land. Helst skulle flygplanet till det varma landet komma nu på en gång och skjutsa mig till varmare klimat, sedan kan det skjutsa hem mig igen i maj.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

gris3n
2010-10-21 11:45
#135

känner mej så ensam å övergiven. varför hör han inte av sej? har jag gjort nått fel? sagt nått dumt? jag e nog dömd att vara ensam tills jag dör Rynkar på näsan

Bergspuman
2010-10-21 12:08
#136

Usch vad jag är snuvig, nu har det brutit ut för fullt. Hostar och snörvlar.

gris3n
2010-10-21 12:51
#137

snö, neeeeeeeeej D: jag vill inte ha snö Skrikandes

[LucyInTheSky]
2010-10-21 12:56
#138

fortfarande mensvärk från hell men den dycker inte upp.. Vill bara ha det överstökat inte ha mensvärk en vecka eller två utan den..

Sen missade jag snön i morse bara för att jag är morgon trött..

Bergspuman
2010-10-21 16:14
#139

Blir bara förkyldare och förkyldare. Nyser som en galning. Tror jag fått lite feber också. Får se om jag orkar gå till jobbet imorgon Rynkar på näsan.

Blää hatar att vara förkyld!

Annons:
gris3n
2010-10-21 19:16
#140

jag slits isär Skrikandes varför hör han inte av sej Skrikandes jag blir galen på de här Gråter

Bergspuman
2010-10-21 19:51
#141

#140 Hör av dig själv och ställ en rak fråga. Så får du svar. Bättre det än att vänta!

gris3n
2010-10-21 23:30
#142

#141 jag gjorde det, men han svarade inte. men ringde själv upp senare å vi har snackat en del nu :)

[LucyInTheSky]
2010-10-22 01:53
#143

Intressant dag med bombhot och poliser överallt utanför skolan..

Stanna i lokalen och höll dig undan från fönster.. shit, behöver inte mer dramatik nu..

Zaphix
2010-10-22 02:04
#144

Mörker i fem-sex månader till. Fan.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Bergspuman
2010-10-22 15:46
#145

Måste gnälla igen över snuvan. Har nyst så mycket att jag känner mig rent löjlig. Känner mig varm och matt. Blir bädda ner sig i helgen som gäller, vila!

Maten smakar inte. Det enda jag vill ha är choklad och kanelbullar och kakor.

Bergspuman
2010-10-22 17:23
#146

Mer klagomål. Har nog feber. Är så varm att jag bara vill lägga händerna på svala saker. Tagit av den varma tröjan, sitter i min tunna skjorta, på mitt kontor som jag VET är svalt, och nästan svettas, kokar. USCH.

Skrikandes

Annons:
lillaisa
2010-10-22 17:42
#147

Hur kan en människa vara så FIN?! Så helvetes fin.

!!!!

/IsaGlad

Musiken
2010-10-22 17:43
#148

Det ar ju kul nar man gar pa fest med folk och sedan inser att man ar den enda som inte fastnat pa ett enda kort av de ca 560st som togs under kvallen..

Saga85
2010-10-22 18:06
#149

Drömde att jag försökte avsluta allt med piller och alkohol, men någon hade bytt ut hälften av pillrena mot sockerpiller så jag blev bara grymt dålig. Och hånad av omgivningen som sa att jag var löjlig och att om jag faktiskt velat ta livet av mig så hade jag inte låtit mig luras. Kände mig misslyckad och tom när jag vaknade.

fridaas
2010-10-22 20:29
#150

ont och illamående..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

gris3n
2010-10-23 13:14
#151

festen i går spårade ur med bråk å gräl. bråkade en massa med killen. har fotfarande sprit å spy smak i munnen å jag kan, hur jag än försöker, inte somna om trotts att jag gick å la mej 6 i morse Skrikandes

[LucyInTheSky]
2010-10-23 13:16
#152

Mår blä.. Så ont i magen, illamående, huvudvärk och så måste man vara pigg och glad och välkomna gäster.. Urk säger jag bara..

gris3n
2010-10-23 13:19
#153

de värsta e nog att jag e helt jävla tom. jag mår bara illa av baksmällan. men efter grälet med killen i går känner jag ingenting, inte arg inte lessen, inte besviken. inte nått.

men ändå vill jag förlåta honom fast jag vet att jag inte bordeRynkar på näsan

Annons:
Bergspuman
2010-10-23 14:14
#154

Alla rena strumpor är SLUT. Jag ska tvätta ikväll men måste iväg nu på dagen och hämta ett paket, och måste sno ett par strumpor av killen. Och de är för stora. Måste fylla på strumpförrådet… Jag behöver ha sisådär 10 par till.

Zaphix
2010-10-23 21:15
#155

Arg, irriterad och allmänt förbannad. På andra människor för att de saknar förmågan att tänka och är allmänt korkade, och på mig själv för att jag tillåter mig bli upprörd över andra människor som egentligen bara är ytligt bekanta.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

lillaisa
2010-10-24 18:03
#156

Mår förjävligt idag.

/IsaGlad

Odinn
2010-10-25 00:09
#157

ångest

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Musiken
2010-10-25 00:13
#158

ont i hoften och grinig som fan

Musiken
2010-10-25 12:26
#159

angest.

lillaisa
2010-10-25 13:29
#160

Massa skolarbeten som inte ens är halvgjorda och skulle vara inne förra veckan. Hur hände detta?

/IsaGlad

Annons:
[Trojasmatte]
2010-10-25 19:35
#161

Ibland orkar jag bara inte mer.

gris3n
2010-10-25 21:20
#162

har så mycke å tänka på men ingen att dela alla tankar med. känner mej så ensam :(

fridaas
2010-10-25 21:40
#163

Ingen ork eller motivation.. praktiken håller på att gå käpprent åt fanders..

Och jag är trött på att vara gravid, även att det är halva tiden kvar

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

gris3n
2010-10-26 13:03
#164

känner mej så ensam å övergiven i da me. jag vill till läkarn i dag, jag vill inte vänta till i morron. jag vill inte. jag e livrädd. vet inte vad jag ska göra. har ingen lust å äta. e inte hungrig. e de dålit? fan va jag hatar att inte veta Skrikandes

gris3n
2010-10-26 13:29
#165

what am i doing here?

lillaisa
2010-10-26 13:39
#166

Trött på denna sabla utbrändhet, trött på att vara så fruktansvärt trött hela tiden. Trött på att jag inte orkar hänga med i skolan. Trött på att jag är världens sämsta matte. Så trött på allt att jag knappt orkar bry mig.

/IsaGlad

Musiken
2010-10-26 14:33
#167

Det blir bara varre.

Annons:
fotokrafs
2010-10-26 14:48
#168

Ångest, borde städa, borde duscha, borde…. men jag är bara trött och vill sova, blir alltid så när jag tänker på allt jag borde.

Mår lite kass, tror att mensen kommer snart.

HannaM
2010-10-26 15:30
#169

Jag mår bara sämre för varje dag som går just nu.

gris3n
2010-10-26 20:18
#170

och nu då? where do we go from here?

HannaM
2010-10-27 00:37
#171

.. och inget roar, allt oroar, meningslösheten slår mig i bakhuvudet och jag kan inte se någon framtid överhuvudtaget..

Musiken
2010-10-27 11:51
#172

Varfor maste jag stiga upp om mornarna? Gillar inte den har standiga angesten som kommer som ett brev pa posten sa snart jag kliver upp.

gris3n
2010-10-27 12:53
#173

och nu börjar en lång nervös väntan på en remiss till ultraljud Skrikandes jag orkar inte, jag vill inte!!

lillaisa
2010-10-27 22:34
#174

Migrän och ingen medicin hemma…

/IsaGlad

Annons:
Musiken
2010-10-28 11:08
#175

Varfor maste mina ogon svullna upp till fotbollar sa fort jag grater? Och varfor gar svullnaden inte ner over natten?

lillaisa
2010-10-28 13:23
#176

Snart lov och jag är livrädd att det ska bli som förra höstlovet. Livrädd att tvingas sjukskrivas igen.

Vågar inte slappna av för jag är rädd att utbrändheten kommer tillbaka då.

/IsaGlad

[LucyInTheSky]
2010-10-28 17:15
#177

Blir så trött.. Orkar inte med allt bråk med svärmor.. Och hon fattar verkligen inte varför jag är arg.. =/ Blir galen och min fegis till pojkvän vågar inte stå upp mot henne.

Varför skulle jag vara arg för att hon använt min sambos namn och firma till att handla saker med?? Varför är jag arg för att vi har en massa skulder som hon fixat som polisen inte kan hjälpa oss att lösa för att det är vårt ord mot hennes?

Varför är jag arg över det faktum att hon satte oss ner och ville diskutera hur VI använder våra pengar och tar hand om vår ekonomi?

Varför vill jag inte prata med henne? Vad har hon gjort för fel?

Hon lägger sig i allt och idag blev hon arg för att jag inte vill fira jul där uppe hos dem… Jag vill helst slippa henne för alltid.

Sååååå TRÖTT

gris3n
2010-10-28 19:47
#178

varför kan han inte bara prata med mej? när jag för en gångs skull e vuxen å modig nog att ta en konflikt innan den bryter ut så kan jag inte för den andra parten vill inte lyssna :(

lillaisa
2010-10-29 16:49
#179

Jag skojar inte, de närmaste två veckorna kommer bli de längsta i mitt liv.

/IsaGlad

Zaphix
2010-10-29 22:45
#180

Kallt och mörkt, jag är inte alls sugen på att springa idag. :\

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

HannaM
2010-10-29 22:52
#181

Den där linan som det ska balanseras på är förbaskat tunn.

Annons:
lillaisa
2010-10-30 00:36
#182

Jag mår jättedåligt.

/IsaGlad

HannaM
2010-10-30 13:00
#183

Ensamheten äter. Jag bygger själv murarna och målar in mig i hörnet.

fridaas
2010-10-30 14:06
#184

Ont igen.. på samma ställe.. men vill inte in till sjukhuset igen..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: