Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3482 ggr
[LucyInTheSky]
2010-09-17 01:04

Såå trött men måste vara vaken.. OT

Har bråkat en massa med Rasmus idag.. Gråt och skrik mest hela dan. =( Sen gick han till jobbet och jag vägrar sova innan jag pratat med honom så nu försöker jag hålla mig vaken..

Är så slut i huvudet och på TV är det valdebatt.. Det gör en ju inte mindre trött precis..

Har varit en jobbig dag idag =( Phuu.. Allt har gått åt *pip* idag. Min uppgift som ska in i morgon till skolan är på datorn som precis kom på att den skulle begå självmord tillsammans med min kopp te. YEY! Sen allt annat som fanns där på =( Jätte ledsen över detta.

Sen allt bråk.. Vill bara krypa under mitt täcke och gömma mig..

Annons:
parlan84
2010-09-17 11:18
#1

Sicken skitdag du hade igår….

MEN utan skitdagar kan vi aldrig uppskatta toppendagarna!
Tänk om man aldrig mått dåligt… Då skulle man ju inte veta när man mådde bra heller Flört
Så försöker jag tänka när allt känns skit….
Jag vet ju att det kommer bättre dagar, också finkelerar jag en stund på hur skönt det blir när de dyker upp och fokuserar på att det är en ny dag imorrn. Full av nya möjligheter Glad

evrekaw
2010-09-19 19:01
#2

Jamen ibland måste man bråka ju!! Varför är vi så rädda för att ta konflikter? Ibland är de ju ett måste för att komma frammåt. Om man tar en konflikt och det blir bråk - fast det är i gott syfte - då ska man inte krypa under täcket - då har man gjort något bra!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Hawknestgrove
2010-09-19 19:13
#3

Är ni de goaste vänner idag då?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[LucyInTheSky]
2010-09-19 19:34
#4

Det är bra igen. Vi behövde väl få ur lite ur systemen. =)

Hawknestgrove
2010-09-19 19:36
#5

ja sånt händer i de bästa familjer… ÄVen här…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: