Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 3681 ggr
Kalendula
9/6/10, 2:56 PM

Ny sajt: ensamhet

Hej!

Jag skulle vilja hälsa alla som vill välkommen till en ny sajt ensamhet.ifokus. Den riktar sig först och främst till människor som varit ensamma väldigt länge och till medmänniskor som kan tänka sig att hjälpa ensamma att komma tillbaka.

Alla som vill är hjärtligt välkomna! Glad

Vänliga hälsningar

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
David
9/6/10, 3:30 PM
#1

En väldigt viktig sajt tycker jag. Allt för många människor i dagens samhälle är ofrivilligt ensamma.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Kalendula
9/6/10, 3:35 PM
#2

Ja, och jag tycker att det är så sorgligt att behöva vara det. Det finns så många som kan hjälpa frivilligt. För det är så svårt att att ta sig ut och ur detta själv.

Tack så jättemycket David, jag uppskattar verkligen att jag får synas här. Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

David
9/6/10, 3:47 PM
#3

Jag tror att om man varit ensam en längre period så blir det ännu svårare att bryta det. Visst finns det olika föreningar och för den här sajtens medlemmar många olika stödföreningar, men det brukar ta väldigt krafter att ens tänka på att gå dit. Och då fortsätter ensamheten istället. Rynkar på näsan

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Kalendula
9/6/10, 3:50 PM
#4

Att gå ut bland folk är ju inte att tänka på, dessto mindre gå med i någon form av förening, utan att ha någon stödperson med sig. Nu talar jag bara för mig själv, men bara det att handla är för mig väldigt ångestladdat, så illa att jag hellre väljer att vänta med att handla alls. *huga mig*

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

David
9/6/10, 3:53 PM
#5

Känner igen det där. Skönast är det att handla på kvällstid när det är lite mindre folk att trängas med.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Upp till toppen
Annons: