Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 2806 ggr
Bergspuman
8/14/10, 2:08 PM

Något är ändå fel...

Mår lite sämre nu när jag är hemma igen!

Det var precis det jag var rädd för. Rynkar på näsan

Jag vet inte vad det beror på. Men kanske för att mitt hem är platsen för så mycket ångest och negativa och tunga tankar som jag tänkt senaste veckan och som jag förknippar med jobbet.

Behöver mer miljöombyte … Särbon kommer idag, ska prata med honom om att åka bort. Behöver det!

Annons:
Aviendha
8/14/10, 2:52 PM
#1

Gör så! Miljöombyte kan ibland göra susen.

evrekaw
8/14/10, 8:13 PM
#2

#0 Vet du… Jag tror inte det går över så där i en handvändning att du jobbat häcken av dig och ramlat ner i en deppsvacka igen.

Om miljöombyte gör dig gott så är det säkert bra för dig att fara iväg en sväng till.

Det låter så skönt att kunna åka bort så att det känns bättre… För mig spelar sällan geografi någon roll. Mår jag dåligt är det kvitt det samma vart jag befinner mig.

Ha det så skönt och hoppas att du får ladda om dina batterier!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Bergspuman
8/15/10, 9:10 PM
#3

#2 Nää tror du har helt rätt.

Så vi har fixat en resa till Göteborg bland annat, och jag planerar en del småutflykter.

Tog det 6 veckors övermänsklig arbetsbörda att putta ner mig i svackan, så tar det nog lika lång tid att kravla sig upp igen.

Tack kloka rara du!

Kyss

evrekaw
8/16/10, 5:02 PM
#4

#3 Ha det så gott i Göteborg! Själv är jag tillbaka på jobbet och är helt förbluffad över min nye chefs förvandling… Har karln gått en charmkurs i sommar eller???

Han log till och med en gång!!!Förvånad

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Upp till toppen
Annons: