Annons:
Etiketttänkvärt
Läst 3428 ggr
evrekaw
8/10/10, 8:00 AM

Vaken natt!

![Yarn Ball wallpaper](http://www9l.magentic.com/neo/gcontent/1141217077/wallpaper/cats/cuddly cats/cats58/cats58thumbs.jpg)

Jo man borde ju snarkat sött… Men det bara var en sån där högenerginatt när det bara spratt i kroppen. Sova? Varför då?

Har varit till återvinningen med alla samlade påsar med papper, plast, plåt osv. Sedan har jag röjt mina garderober och byrån. Bort med alla jäkla kläder som ligger där och är för små. Tänker inte banta inte!!! Släng skiten - det blev en och en halv säck…

Jamen… Varför ska alla kvinnor måsta försöka se ut som eviga 20-åringar? Varför dessa ideal? Jag skrotar dessa galenskaper här och nu. Fram för naturliga former!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Annons:
kerstinjo
8/10/10, 11:30 AM
#1

GladGlad

 Kerstin 

 

Bergspuman
8/10/10, 12:24 PM
#2

Röja borde man förvisso göra. Men hoppet kvarstår om att en dag än en gång komma i mina snäva röda jeans stl 40. De får hänga kvar! Glad

Du faller väl ihop snart din stackare efter en sådan vaknatt. Ta hand om dig!

kerstinjo
8/10/10, 12:26 PM
#3

Du får gärna komma hem till mig och röjja!Skrattande

 Kerstin 

 

HannaM
8/10/10, 2:27 PM
#4

tja det positiva är ju att du får något gjort. Hoppas bara du får sova snart igen.

evrekaw
8/10/10, 6:38 PM
#5

Jaa… får jag inte sova blir det pippidrull. En vaknatt till tillåts det av maken - sedan körs jag obevekligen in…Tungan ute Meeeen, så kul ska han inte få, för i natt ska jag sluta mina blå och sova som få…

(Bara dundersömnmixen biter…)Tyst

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Upp till toppen
Annons: