Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 4973 ggr
Salladshataren
2010-06-01 17:28

Negativa tråden Juni-10

Och alla negativa i denna tråd…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
fridaas
2010-06-02 16:24
#1

Illerskrället har glömt vad man har toalådan till

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

gris3n
2010-06-03 00:19
#2

jag vill inte ligga vaken till 3 i natt igen D: jag vill kunna somna när jag går å lägger mejj D:

evrekaw
2010-06-03 05:08
#4

Är helt ur gängorna, orkar inte ens skriva och delta här - förlåt…

Det har varit ett helvetes år, varit mer på sjukhuset än hemma… Livmoderframfall med komplikationer - 3 operationer allt som allt, rasade ner i svarta hålet och hamnade på psyk för elchocker.

Det känns som om inget får gå bra och att all skit ska komma på en gång. Nåja - ska göra sista operationen till veckan och sedan ska det vara över… Kanske jag mår bättre mentalt efter det också…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Bergspuman
2010-06-03 12:34
#5

Mår inte så bra just nu. Känner mig trött, håglös, olustig, nedstämd, uttråkad, ensam, ja allt. Det är tydligt att depressionen lever sitt eget liv trots medicinering! Nog för att jag slipper verkliga återfall med medicin, men sinnesstämningen är allt som den är - man rasar ner ibland.

Det hela kom över mig i går eftermiddag strax innan jag skulle hem från jobbet. Vet inte ens vad jag ska relatera det till. Men jag tror det är ensamhetskänsla.

Tankar om att här åker jag hem till min ensamma lägenhet, har inga vänner (nästan) i stan, alla mina kompisar bor utanför stan eller i en annan stad, t o m särbon bor 7 mil härifrån.

Och jobbet slukar så mycket energi att jag inte orkar arbeta på att förbättra det sociala livet.

Vilket patetiskt skitliv man har.

fridaas
2010-06-03 13:38
#6

Trött, huden är röd som ett stoppljus, mensvärk till tusen, illamåendet samtidigt som det hugger i revbenen och ena bröstet..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
gris3n
2010-06-03 14:14
#7

fan väcktes av en påminnelse att jag hade kanji omprov i morse >,< å inte fan kunde jag somna innan 3 igen >,<

vill ju bara få en hel natts ostörd sömn å vakna utvilad för en gångs skull…inte vara som en zombie med näsblod i flera timmar på morronen :(

Bergspuman
2010-06-03 16:37
#8

Nu vet jag vad jag ska sätta för ord på det håglösa och nedstämda tillstånd jag befinner mig i:

Jag är Drabbad av Tröstlösheten i Vardagens Trista Monotoni och lider av Djup och Svår Semesterlängtan.

Någon kan väl få drämma lite svältande barn i Afrika på mig, jag vet att det här är i-landsproblem Flört

gris3n
2010-06-03 17:56
#9

efter en riktit lång promenad med hunden har jag massa skoskav å blåsor av för små skor >,< AAJJJJ!!

isa
2010-06-04 19:22
#10

ont i huvudet av pollenallergi.

Emelie-E
2010-06-06 00:23
#11

Jag vet inte vad det är jag gör för fel. Men det får vara bra nu. Jag orkar inte leva så här. Nu vill jag börja om från början. Skaffa ett nytt liv.

Bergspuman
2010-06-07 16:51
#12

Jag har sådan hemsk mensvärk. Och jag är snart 46 år gammal. Ska det inte vara slut med det här eländet snart???

isa
2010-06-07 19:37
#13

Jag blir irriterad och känner mig som att doktorn inte lyssnar på mig, och inte läser mina inlägg ordentligt i "mina vårdkontakter" När jag nu för 3:e gången ska kontakta honom om en salva jag behöver till mina eksem. Han skriver hela tiden ut krämen. Det är salvan jag vill ha! det är stor skillnad på kräm och salva när det gäller besvär med eksem.

Annons:
Salladshataren
2010-06-08 00:06
#14

Får skäll på andras bekostnader, inget duger det jag gör och alla andra är så mycket bättre… Jag vill inte fortsätta med agility-kursen.

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[LucyInTheSky]
2010-06-08 00:49
#15

Hatar mensvärk, idiot-humör svängningar och allt i största allmänhet idag..

KAsta saker hade varit skönt.. Skrika lite hade oxå varit gutt

fridaas
2010-06-08 14:53
#16

Äckligt ont i ryggen

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Eleya]
2010-06-08 14:57
#17

Det gör ont i hjärtat, oändlig sorg, stress utan like, brinnande tårar i ögonvråna.

Det är en sak att komma över vissa känslor och en helt annan att stänga dem inne och förneka dem. Jag tror jag snart bryter ihop i en otröstbar gråtattack. Korkade far, tack vare dig är jag nu faderlös och evigt livrädd för att släppa folk nära..i tron om att de också kommer lämna en, krossa ens hjärta och lämna min själ i miljoner bitar. Din 50års dag kommer aldrig firas, inte heller min dag, då vi nu oturligt nog delar den. Av alla jävla dagar föddes jag på din.

Och du, som lämnade mig när jag egentligen behövde dig som mest, återigen rev du upp ett sår som kommer blöda länge.

Det är lätt att hålla en min, men svårt att läka ett värkande hjärta, ännu svårare att se allt positivt.

Ahh..tror jag hatar juni 2010 och alla kommande födelsedagar!

Bergspuman
2010-06-08 18:43
#18

Just börjat känna av att det dammar och svider lite i halsen, vilket brukar förebåda förkylning. Fan! Vill inte!

Särbon var förkyld nu i söndags när vi sågs, men jag sa lite karskt att eftersom det redan brutit ut borde han inte vara smittsam längre.

Tänk om han hann smitta ner mig i alla fall.

Blä.

Jag har inte varit förkyld på ett halvår och hade tänkt jag skulle slippa tills nästa vinter minst!

Salladshataren
2010-06-08 23:13
#19

Gaaah, jag ska börja jobba på måndag men har inte skrivit på något anställningsavtal. Blir galen om de ska vänta in i allra sista minuten med att höra av sig till mig och informera!

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[LucyInTheSky]
2010-06-09 00:15
#20

Arbetstränning i morgon igen.. Känns helt menningslöst att gå dit.. Fattar inte vad det kommer ge mig. =(

Annons:
gris3n
2010-06-09 00:34
#21

jag hatar att inte ha nått å göra…blir ju alltid så jäkla rastlös då D:

fridaas
2010-06-09 14:29
#22

Pojkvännen hotar med att tvinga in mig till sjukhuset om inte ryggvärken och magvärken försvinner.. jag vill inte in dit.. det är inte så allvarligt , det kommer snart gå över.. hoppas jag..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

kerstinjo
2010-06-09 20:06
#23

Feber, feber!Skrikandes

 Kerstin 

 

[LucyInTheSky]
2010-06-10 01:42
#24

Kaos bland katterna.. =/

Bergspuman
2010-06-10 12:00
#25

Förkyld.

Dålig i magen.

Och irriterad på LCHF-fanatiker som måste sprida sitt budskap överallt, värre än sekterister tycker jag!

gris3n
2010-06-10 13:50
#26

hela livet rusar förbi och kvar står jag å ser mina gamla vänner uppnå de jag drömt om länge x(

[LucyInTheSky]
2010-06-10 15:05
#27

SÅÅÅÅ ARG!!!

Annons:
kerstinjo
2010-06-10 18:22
#28

#25 Berätta mer!

 Kerstin 

 

Bergspuman
2010-06-10 19:12
#29

#28. Nej. Det blir nästan alltid sådana sega debatter då. Orkar inte riktigt med det.

Emelie-E
2010-06-10 20:50
#30

Hänt något trevligt med min axel. Värker som attan i axeln, och både upp i nacken och ner i skulderbladet. Känner mig totalt handikappad som har ont överallt.

gris3n
2010-06-10 21:53
#31

jag e så trött på de här…kan de inte få gå en hel dag utan att må dåligt >,<

bara en dag vore toppen men näe inte jag inte :@

Musiken
2010-06-12 22:17
#32

Har hallit mig ifran har i 12 dagar, men nu ar det daligt igen. Maste kolla mobilen/mailen och jag har sadan panik. Vet att ena chefen forsokt fa tag pa mig igar och idag, och jag klarar bara inte av att prata med honom just nu. Kanner mig sa vardelos och orkar inte fa mer negativa saker kastade i ansiktet pa mig. ORKAR INTE!

Musiken
2010-06-13 04:13
#33

Brak med pojkvannen.

Vi satt och kollade film, och bytte sedan till TV. Det var en sex-show som visades, och i normala fall hade jag blivit jatteupprord och bytt kanal omgaende. Han satt och rullade en cigg och fragade varfor jag var pa daligt humor (fullt medveten om att jag matt daligt hela javla dagen pga stress med jobb, samt matforgiftning) och jag, i ett forsok att latta stamningen, sa att om jag skulle vara pa daligt humor over nagot sa skulle det vara porren som visades pa TVn. Sa klart sa togs detta javligt litterart och snart hade jag en lektion i hur jag maste vaxa upp och acceptera porr. Varpa jag gick hem. Men han brakar fortfarande med mig och kom just med ett slag under baltet: att jag hatar porr for att alla tjejer ar sa snygga. Och med det samsta sjalvfortroendet i varlden sa tar det ratt hart. Jag ar ratt arg och ledsen just nu, och plotsligt kanns det ratt som att jag verkligen ar den dar fulaste flickan i varlden.

Edit: Har tankt nu, och vi verkar alltid ha sana har stora brak (som slutar med att jag gar hem i ren och skar ilska, eller blir hemskickad for att han ar sa arg och det hotas med uppbrott till hoger och vanster) runt samma tider pa aret.
Juni, da studiebidraget ar slut och pengarna tryter.
November, da vintermorkret inte gar att forneka langre.
Februari, med stressen over alla hjartans dag och att allt ska vara sa javla perfekt hela tiden, samt det forbannade vintermorkret som gor oss bada fruktansvart laga och lattirriterade.
Maj, med alla dead-lines i plugget.

Lite sa att man funderar pa om det ar vart det. Men samtidigt sa brakar ju alla par.. Och ibland ar det ju faktiskt skont att fa ladda ur sig, aven om man kanner sig sa javla arg och slut och fardig med allt just da. Samtidigt som man kanner att man kanske inte bor braka sa pass att jag gar hem/blir hemskickad…

Salladshataren
2010-06-13 22:32
#34

Jaha, man är dum i huvudet. Man är dum i huvudet för att man tycker det är arbetsgivarnas jobb att ringa upp mig och ge mig information, samt ge mig vägbeskrivning (speciellt när de har sagt att de ska ringa upp en också). Dum i huvudet för att man vill köra dit ikväll för se hur vägen går.

SÅ JAG KOMMER VARA STRESSAD SOM EN SKÅLLAD EKORRE IMORGON BITTI, FÖR ATT JAG VET FAN INTE VART JAG SKA KÖRA?!

Har sån jävla god lust att ringa till dem och säga att de få hitta någon annan. Jag orkar inte med om min arbetsgivare ska vara så dålig på att ge information. Jag orkar inte!!!

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
[LucyInTheSky]
2010-06-14 00:21
#35

Trött på mig själv och resten av världen idag.. =/

fridaas
2010-06-14 15:03
#36

Svullnaden på ögonlocket vill inte ge med sig.. ser knappt ingenting med höger öga just nu pga det..

och tiden går för snabbt, det är snart midsommar och jag vill bromsa tiden nu! För dagen innan midsommar åker pojkvännen till Norge och är där till i mitten av september :(

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Emelie-E
2010-06-15 22:09
#37

Undra när man ska börja må bättre igen? När är det dags för mig att ha lite tur?
Jag är så trött!

[LucyInTheSky]
2010-06-16 09:26
#38

Sååå trötter.. Vill sova.. Vill inte gå upp och jobba.

fridaas
2010-06-16 13:09
#39

Fått betalningspåminelse från soc på över 28tusen, trots att hela min akassa bara uppgått till 3201kr för 3månader..

och jag har ingen aning om hur jag ska lösa det.. helvete Gråter

+ att jag höll på att krocka med en älg, men som tur var sprang den tillbaka ner i diket igen i sista sekund..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[LucyInTheSky]
2010-06-16 14:58
#40

Jag hatar nässlor.. =/

gris3n
2010-06-17 01:32
#41

textningen funkar inte på min favorit online serie :( å jag fattar knappt va dom sejer för jag e inte så bra på japanska än D:

Annons:
[Eleya]
2010-06-17 14:45
#42

Min stackars sambo mår inte bra, utan bättre vetande eller bara helt omedvetet håller han på att jobba sig in i väggen igen. Fan ta chefer som inte står för sina titlar och feta plånböcker, utan lever på sina anställda som livssugande parasiter!!

Självklart är det sambons eget fel också, men vafan!

Salladshataren
2010-06-17 20:25
#43

Har snart jobbat i en vecka och har inte fått träffa min arbetsgivare Obestämd

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[LucyInTheSky]
2010-06-17 21:53
#44

Känner mig inte pepp alls på arbetsträningen i morgon.. Är solbränd (sviiiiider), trött i kroppen, pms:ig och orkar inte med mer ogräs.. =(

Och arbetsbyxorna passar inte.. =( Magen är så uppsvälld så jag måste ha dem uppknäpta =/ Lätt att rensa i rabatter då..

isa
2010-06-22 15:22
#45

Jag har fått svamp, på ett intimt ställe…..

Jag är säker på att det är Roslagsbanans fel.De har värmen på inne i vagnarna på sommaren!!!!!

Emelie-E
2010-06-22 15:36
#46

Min man är på sjukhus och kommer inte kunna följa med när jag går på ultraljudsundersökning idag Rynkar på näsan Han vill ju så gärna!

fridaas
2010-06-22 16:53
#47

Det är snart torsdag och då åker pojkvännen till Norge och kommer inte hem förens i mitten av september

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

zatanica
2010-06-22 22:15
#48

Vad duger jag till? Vad är min platts i livet? Varför känner jag mig så tom och håglös, inget betyder något inget känns nödvändigt, varför göra saker, meningslöst, tomt mörkt svart djupt hål.

Varför kan jag inte få känna mig bra och nödvändig? Hatar hålet men ändå är det trygghet…konstigt.

När ska jag våga gå till en läkare… dragit på det i flera år.

Vill bara sova bort allt så det går fortare till döden.

Annons:
[LucyInTheSky]
2010-06-22 22:23
#49

Har ingen ork alls.. Känner mig som en urvriden disktrasa.. =(

I morgon är det jobb igen och sen har jag ledigt tills på måndag men känner vi oss pepp inför midsommar.. Inte ett dugg.. Funderar seriöst på att supa mig redlös och glömma bort istället..

zatanica
2010-06-22 22:32
#50

#49 urvriden disktrasa var rätta ordet, men jag lägger nog till urvriden disktrasa som dränks…

gris3n
2010-06-23 20:48
#51

dumma jävla mensvärk >,< dumma jävla huvudvärk >,< dumma jävla värk i hela jävla kroppen å dumma jävla piller som inte funkar D:

fridaas
2010-06-24 11:58
#52

pojkvännen åker till norge strax och har vi otur kommer vi inte ses förens i mitten av september igen

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Sovgott
2010-06-24 17:13
#53

Jag har jätteont i halsen. Rynkar på näsan

Musiken
2010-06-24 17:20
#54

Sa forbannat javla trott. Men inte kan jag sova for det…

fridaas
2010-06-24 17:30
#55

Gråtit hela tin sen pojkvännen åkte..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Norrkille
2010-06-27 00:01
#56

Det här har varit ett riktigt skit år för mig.Jag har råkat uför ständiga konflikter i mitt förra arbete.Ingen verkade heller bry sig i mig…

fridaas
2010-06-27 00:04
#57

Saknaden av pojkvännen gör att jag inte orkar eller kan motivera mig till att göra något.. inte ens de vardagligaste sakerna funkar som de..

jag som lovat att aldrig basera min lycka på någon annan än mig själv.. det gick ju bra.. eller inte Skrikandes

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

gris3n
2010-06-27 13:33
#58

jag hatar att åka kollektivt D: har varit jätte nervös sen i går å åker inte hem t övik förän i mån D': bha å jag har jätte mycke kvar å packa D:

[LucyInTheSky]
2010-06-27 19:02
#59

=( Ångest..

I går var en dag då inget jag gjorde var särskillt smart.. Massa ångest och dumma påhit.

Musiken
2010-06-27 19:09
#60

packar flyttlador och funderar pa om det har ar en bra ide egentligen.. det ar nog det, men jag maste nog skaffa mig en back up-plan ifall att allt skiter sig..

isa
2010-06-28 01:29
#61

Jag tror att jag inte tål brännässlor. Allergiker som jag är…. Jag brände bara en liten bit av pekfingret vid kl.15.00 idag och det sticks fortfarande i hela handen och en bit upp på handleden….. hmmmmmm…

Emelie-E
2010-06-28 18:39
#62

Gaaah! Äckligt bortskämda unge. Ogilla!

Annons:
Emelie-E
2010-06-28 23:27
#63

Blir ingenting med lägenheten som jag var så nära på att få hyra.. Jag behöver någonstans att bo när bebis kommer! Gråter

Musiken
2010-06-29 16:20
#64

Min sista klasskompis sedan tre ar stack just ivag till London.. Och har sitter jag kvar i skruttiga Carlisle :(

[LucyInTheSky]
2010-06-29 17:36
#65

Nemo har ont i tassen och vår veterinär har semester.. Avskyr det stora djursjukhuset.. =( Dom behandlar mig som en plånbok och stackars djuret som någon löpande band produkt.. =( Men kisse har ont så jag har inget val.. I morgon bär det i väg tur han är försäkrad lilla skruttet..

[LucyInTheSky]
2010-06-29 23:40
#66

Är så nojjig över detta med Nemo i morgon.. Gillar verkligen inte djursjukhuset.. =(

Sen läste jag att min kusin är med barn och min reaktion var att börja stört gråta och tycka livet var jävligt orättvist.. För varför ska hon få ha ett barn?? När inte jag får.. Fy fan vad jag reagerar dumt idag.. Men jag gråter fortfarande..

gris3n
2010-06-30 02:11
#67

jag har varit hos morsan å vilat upp mejj i lite mer än 2 månader. så åker jag hem med massa ny energi å stolthet å glädje att vilja leva :D å så lyckas "HON" knäcka mejj vid en första anblick. de räckte att åka i samma bil som henne när hon hämtade mejj från bussen för att jag skulle bli knäckt igen. nu vill jag bara komma härifrån igen. hela dagarna går jag å oroar mejj inför att hon ska komma hem. å när hon e hemma gör jag allt för att hålla mejj gömd å göra så lite väsen av mejj som möjligt >,<

vad hände med livsglädjen jag kände igår :(

isa
2010-06-30 15:10
#68

Är lite irriterad av att utav alla människor på stranden igår, så naturligtvis kommer en icke nykter kille och börjar prata och flirta med mig.

Nu är jag inte på stranden för att strandragga. Men om någon kille skulle börja prata med mig, så varför kunde inte en av de snygga, "friska" joggarna/surfarna börja prata med mig istället för den där slusken.?

Vad är det jag har som lockar fram såna där idioter till mig.?

Bergspuman
2010-06-30 16:51
#69

Kvalmigt idag. Ingen väderlek jag gillar.

Annons:
gris3n
2010-07-02 01:14
#70

åh vad jag hatar att bli konfronterad med saker som inte ens stämmer. om man ska konfrontera nån så kan man la iaf använda RÄTT ord, istället för att dra förhastade slutsatser…

nu vill jag bara dra täcket över huvet å gråta floder å förhoppningsvis drunkna i mina floder av gråt

fridaas
2010-07-02 11:57
#71

Jag vet inte hur jag ska göra, behålla, ta bort?! Varför ska det vara så svårt för?!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: