Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 2548 ggr
[LucyInTheSky]
2010-05-06 01:42

Kan inte sova..

Mitt huvud sprängs snart av idiotiska tankar som jag endå inte kan göra något åt just nu så varför inte bara låta mig sova?!! Men nej.. Känner hur gråten är på väg och jag vägrar låta den komma.. Vill inte sitta här ensam i mörkret och gråta över saker jag inte kan kontrollera. Men jag får panik över att inte ha kontroll.

Blir galen på mig själv…

Någon annan som är vaken?

Annons:
David
2010-05-06 02:41
#1

Jepp, här har du en till som håller sig vaken.

Men det får jag skylla mig själv för, råkade somna strax innan 20.00, så nu är man pigg istället…  (pigg och pigg, vaken i alla fall)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[LucyInTheSky]
2010-05-06 11:50
#2

Jag såg två avsnitt av Glee, gjorde en egentligen förbjuden nattmacka och sen efter det somnade jag.. Var nog runt klockan 2-halv 3.. =/

Hawknestgrove
2010-05-07 16:42
#3

och här är en, som oftast lägger sig vid 11-12, sen blir jag väckt vid 3 och får ursvårt att somna om. HErr Arne utan penningar ska ju ha mat och så vid 5tiden så tror han, att han ska få gå ut. Pundokatt….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[LucyInTheSky]
2010-05-08 01:19
#4

Ingen sömn i sikte i dag heller och just nu hade jag behövt den.. Ska upp tidigt som attan och köra ca. 20 mil , Rasmus kommer ju hänga med men han har inget körkort och sover typ hela resan så han är inte mycket till hjälp.

Vill inte åka, vill inte, vill inte.. Men har lovat Rasmus att följa med så det är bara att bita ihop, le och låtsas..

David
2010-05-08 03:45
#5

Får sluta sova på kvällarna så jag kan sova på nätterna…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hawknestgrove
2010-05-11 16:41
#6

ja, det är en stor bov, de där tupplurarna. Vi tog alltid förut och sov middag mellan 5-7 på eftermiddan. jätteskönt. MEn ack sånt elände att soman igen sen på kvällen. Sen Lucy, försök slappna av om det går. Normalt sett, så har du ju inga direkta krav på dig att du måste upp. så ta dagen för vad den är och Ok, somanr du så somanr du, gör du det inte, så går varken du eller världen under för det. En sak, ät inga kolhydrater på kvällen. det är ju energi.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: