Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2319 ggr
kerstinjo
4/16/10, 2:23 AM

Natti, natti!

Nu väntar sängen, men först en kort sväng med Amos.

Sov så gott allihop!

 Kerstin 

 

Annons:
David
4/16/10, 3:26 AM
#1

Natti natti Kerstin!

Visst är det underbart att faktiskt kunna vista sig utomhus även vid den här tiden. =)

Själv jobbar jag en stund nu. Kattutställning i helgen. Och det var lite smått kritiskt idag, tänk vad en vulkan på Island kan ställa till med, lamslå hela europas flygtrafik…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kerstinjo
4/16/10, 10:23 AM
#2

#1 Ja, det är helt ortoligt egentligen och de pratade på nyheterna igår om att flygtrafiken troligtvis ska stå stilla i dag med.

Japp, kollade nyheterna och flyget står stilla idag med. Frankfurts stora flygplats skulle även stå still tills i morgon em.

Så det blir till att ta Apostlahästarna!Glad

 Kerstin 

 

kerstinjo
4/17/10, 1:56 AM
#3

En jobbarkompis skulle åkt till Kanarieöarna igår, men hon går hemma och planterar blommor på balkongen.

Var tvungen att ringa henne och höra om hon kommit iväg, men inte.

Lite tur i oturen är att hon hade bestält resan genom Ving och de betalar tillbaka hela summan.

Men som hon hade sett fram emot att åka iväg med en kompis och så blev det bara pannkaka a allt.

 Kerstin 

 

Zaphix
4/17/10, 2:02 AM
#4

God natt!

Hoppas du sover gott i natt. :)

Själv ska jag snart lägga mig och läsa lite manga, hittat rätt på alla mina gamla mangor idag, har lådvis. Insåg hur mycket pengar jag lagt ut på det, så nu måste jag ju läsa om dom så de gör sig värda det. :)
Hoppas på att sova snart också då jag ska upp och rida tidigt imorrn..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

kerstinjo
4/17/10, 2:05 AM
#5

Natti, natti själv, jag ska sitta uppe en stund till.

Manga?? Obestämd

 Kerstin 

 

Zaphix
4/17/10, 2:12 AM
#6

#5: Japanska serier.. Finns hur många olika sorter som helst, jag är helt inne på tjejiga kärlekstrassel och filosofiska historier. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Annons:
Upp till toppen
Annons: