Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2570 ggr
kerstinjo
5/11/10, 12:51 PM

Ingen omplacering!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här har bekymrat mig en tid, då våra två avdelningar ska skära ner antalet vårdplatser.

Det löste sig automatiskt genom att tre personer omplacerade sig självmant och en gick i pension lite tidigare och den fjärde, som enbart hade 50% fick heltid på en annan avdelning.

Även om jag inte var direkt orolig, så har det ändå malt i mig.

De senaste 10 åren har jag varit på fyra olika avdelningar och jag bara kände; Inte en gång till!

Men nu kan jag vara lugn fram till min pension!

 Kerstin 

 

Annons:
Hawknestgrove
5/11/10, 4:31 PM
#1

Grattis till dig kerstin!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

David
5/11/10, 4:44 PM
#2

Grattis Kerstin! Måste kännas skönt. Hoppas det blir lite lugn och ro för dig nu!! Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kerstinjo
5/11/10, 7:57 PM
#3

Ja, det känns jätteskönt!

För även om jag ytligt har lyckats skaka av mig det och försökt intala mig att det kanske är början på något nytt och bättre, så har det ändå malt inom mig.

Så nu känns det bra, visserligen kommer vi att få nya schema, men där kan de inte göra så stora förändringar. Jag jobbar "bara" 75%, så där finns det inte mycket att göra.

 Kerstin 

 

[rolnor]
5/12/10, 5:34 PM
#4

Gratulerar!

Själv så blev jag avskedad trots 20 års anställning, killar som bara varit några månader på mitt arbete fick stanna, jag blev erbjuden 6mån uppsägning, men anlitade en advokat och fick 1 års betald uppsägning, alltid något, men det är sura tider nu för många människor…Obestämd

isa
5/13/10, 5:42 PM
#5

Grattis! Vad skönt att du slipper oroa dig, och att du slipper byta avdelning en gång till.

Upp till toppen
Annons: