Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 5017 ggr
isa
5/1/10, 6:58 PM

Negativa tråden Maj-10

Rynkar på näsan

Annons:
Bergspuman
5/1/10, 8:01 PM
#1

Tja. Maj kunde ha börjat bättre. Jag vill typ placera en sjunkbomb under min chefs stol.

Emelie-E
5/1/10, 9:35 PM
#2

Jag är så arg! Och det brukar tyvärr sluta med att det går ut över mig själv.

Varför kan inte allt bara funka någongång!?

Musiken
5/2/10, 5:11 PM
#3

Tankte jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade kvar pa banken och se om jag kunde skamma bort migsjalv med nagot nytt. Har kant mig valdigt rik pa sistone da jag haft jobb. Loggar in och ser att jag inte ens har en halv manadshyra pa kontot!! Tyst Och hyran som ska betalas pa tisdag… INTE BRA! Ett fint stressmoment sahar en sondagseftermiddag som fram tills nu varit riktigt trevlig.

[LucyInTheSky]
5/2/10, 6:55 PM
#4

Jag hatar pengar..

gris3n
5/2/10, 7:51 PM
#5

dumma jävla piss mensvärk D': jag hatar de!!

Salladshataren
5/2/10, 8:08 PM
#6

Fick inte prata ut med pojkvännen den här gången… Jobbigt när jag inte vill ta upp det, så glömmer han bort att ta upp det.

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
Emelie-E
5/2/10, 8:10 PM
#7

Jag är nervös och har ångest. Rädd för vad svaret blir :(

fridaas
5/2/10, 9:18 PM
#8

Känner mig som världens sämsta flickvän Gråter

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Salladshataren
5/2/10, 11:01 PM
#9

Känns som min pojkvän jobbade mer denna helgen, än umgicks med mig…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

fridaas
5/2/10, 11:16 PM
#10

Pojkvännens mormor sa de orden jag inte vågat säga.. att jag bara är i vägen och inte hjälper till Rynkar på näsan

Men hur ska jag orka det? När jag inte ens orkar med mig själv..

Ångest here we come!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

HannaM
5/3/10, 12:28 AM
#11

Vi har inte städat under helgen.. suck det behövdes.

fridaas
5/4/10, 6:17 PM
#12

Det snöar, igen..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Salladshataren
5/4/10, 8:27 PM
#13

Allt är pest Skrikandes

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
fridaas
5/4/10, 9:31 PM
#14

Magen protesterar satan och jag vet inte mot vad..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[LucyInTheSky]
5/5/10, 11:18 AM
#15

Jätte, jätte, jätte nervös.. Känns som om jag ska gå sönder..

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Men till mötet måste jag på något vis..

Bergspuman
5/5/10, 11:32 AM
#16

Ont i ryggen igen. Hatar min funktionsodugliga kropp.

gris3n
5/5/10, 9:04 PM
#17

varför kan inte hundarna gå ut med sej själva…just nu har jag ju knappt ork till att andas… >.<

Emelie-E
5/6/10, 2:55 PM
#18

Verkar som att mitt abonnemang har stängts av. Pga en idiot som inte har betalat som han lovat!!

fridaas
5/7/10, 12:02 PM
#19

Jag trivs bättre med pojkvännens släkt och familj än min egna =/

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Bergspuman
5/7/10, 5:28 PM
#20

Är så trött… Nu kommer reaktionen på allt jag utstått senaste månaden. Känner själv hur tröttheten slår till som ett relä.

Annons:
Salladshataren
5/7/10, 8:36 PM
#21

Jag hatar Hornbachs jingel. Undrar hur fan personalen kan stå ut med den låten flera gånger om dagen?

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Musiken
5/8/10, 4:26 PM
#22

Kanner mig grinig, arg, lattretlig och mar piss. Visste att det inte var nagon bra ide att ha den dar veckans uppehall med p-pillrena bara sa att kroppen ska fa bloda ut en massa vardefullt blod Skrikandes

Pojkvannens systerson ar dessutom konstaterat blind. Antagligen pga att hans syster tagit droger under graviditeten.

Emelie-E
5/8/10, 10:10 PM
#23

Ajaj, ont som satan i svanskotan efter dagens städning.

isa
5/8/10, 10:32 PM
#24

Dammråttorna här hemma spelar fotboll med varann och med mina fötter……

Jag känner mig knäpp och "disorder" i hjärnan.

Musiken
5/9/10, 12:09 AM
#25

Ont i huvudet av att ha gratit for mycket idag. Forbannade PMS :(
Sitter ensam ocksa for pojkvannen behover en valfortjant paus fran mig. Har bott dar i over tva manader och han ar trott pa att inte ha tid for sig sjalv, och med min pms sa forstar jag honom verkligen, aven om jag saklart ar sa dar jobbigt overdrivet jatte-pms-ledsen over att vara hemma hos mig sjalv helt ensam EN HEL KVALL Rynkar på näsan

Musiken
5/9/10, 12:11 AM
#26

Plus att min fina nya ergonomiska virknal ar hemma hos honom, sa nu sitter jag med en nagot for liten och obekvam virknal istallet Rynkar på näsan

gris3n
5/9/10, 1:08 AM
#27

hur mycke skit ska man tåla…å allt bara för att pappa glömde betala elräkningen å dom stängde av strömmen D:

Annons:
Emelie-E
5/9/10, 2:14 PM
#28

Jag är inte på humör idag.

Emelie-E
5/9/10, 3:03 PM
#29

Min älskade Capris kommer hem och kan knappt gå :'(

isa
5/9/10, 6:26 PM
#30

Negativt med att jag har en period nu, där jag får panikångestattacker, jättelätt. BLÄ!

Musiken
5/9/10, 6:27 PM
#31
HannaM
5/9/10, 6:27 PM
#32

Min mage.. suck. Uppblåst, förstoppning, diarre… magknip. Först det ena sen det andra och så  runt runt. TRÖTT på det!

isa
5/9/10, 6:35 PM
#33

Fortfarande stressigt och mycket att göra på arbetet. Stressen har suttit kvar fast det är helg.Tänker på allt jag måste göra, och igår trodde jag det var Fredag och att jag hade försovit mig. Inatt kunde jag inte somna alls. Stress gör ju inte min panikångest lindrigare precis. BLÄ igen.

Kunde inte slappna av någonting denna helg. Det bådar inte gott.

David
5/9/10, 7:31 PM
#34

Har lyckats få min Ragdoll, som ska ha glansig och mjuk päls att av någon anledning få sträv päls som en skogis nästan, morr! Och knappt två veckor kvar till utställning…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
fridaas
5/10/10, 2:11 PM
#35

Självskadebeteendet gjordee sig påmint..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

David
5/10/10, 6:48 PM
#36

Servicen på bilen blev lite dyrare än vad vi tänkt från början… suck!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Bergspuman
5/10/10, 6:51 PM
#37

Jag är sjukskriven på 25% nu 3 veckor framöver. Det är iofs bra, för jag får återhämta mig nu vilket jag så väl behöver, men jag gillar INTE orsakerna till att det blivit så! Rynkar på näsan

Emelie-E
5/10/10, 6:58 PM
#38

Min Capris är hemma i samma skick som han åkte. Men veterinären tyckte han var värd en chans till. Han visar inget tydligt tecken på att ha ont.
Men det gör ont i mig att se honom så här :( Nu är han full av smärtlindring, så han kan iaf ta sig framåt.

Musiken
5/11/10, 4:04 PM
#39

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah, angesten har slagit till som en stekpanna mitt i trynet.

Emelie-E
5/11/10, 7:57 PM
#40

Arg, ledsen, sårad och besviken..

fridaas
5/11/10, 11:09 PM
#41

Ska sluta äta! Gör ju bara ont att göra det ändå >_<

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Salladshataren
5/11/10, 11:31 PM
#42

En pojkvän som säger en sak och nästa stund säger han annan sak Rynkar på näsan Just nu känns det som han inte vill ha mig!

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[LucyInTheSky]
5/12/10, 12:35 AM
#43

Gått upp ett par kilo.. =(

Musiken
5/12/10, 9:02 PM
#44

ar irriterad pa lakarna har i england. Det ar liksom "hej-vad-ar-felet?-jaha-har-far-du-piller-ar-det-inte-battre-om-nagra-veckor-far-du-val-komma-tillbaka" Rynkar på näsan Gick dit for att jag nastan helt tappat luktsinnet. Namnde att jag ar beroende av nasspray och da sa hon bara "sluta". Som om jag inte forsokt med det i 11 ar redan Obestämd Tydligen har jag jatteinflammerade slemhinnor vilket gor att jag tappat luktsinnet samt ar sa himla tappt hela tiden, men det tankte hon inte gora nagot at!! Utan forst ska jag ga pa "fejk-nasspray" i 6 veckor som hon sa inte skulle hjalpa anda. Vad ar vitsen med att skriva ut recept pa ett nasspray som inte hjalper?! Det ar ju inflammationen jag behover hjalp med, inte nasspraysberoendet - det kommer ju antagligen forsvinna av sig sjalv nar jag blir av med inflammationen! Skrikandes

Emelie-E
5/13/10, 12:41 AM
#45

Capris mår inte bra idag :( Har nog väldigt ont :(

gris3n
5/13/10, 1:29 AM
#46

får bara ont i magen när jag tänker på hur mycke jag har kvar å göra i skola, å att mina kompisar tar studenten nästa vecka å jag kommer nog inte orka åka dit D:

HannaM
5/13/10, 1:30 AM
#47

Jag orkar inte. Ångesthelvetet har gett sig på maten.

fridaas
5/13/10, 2:28 AM
#48

Mår illa och har ont i magen, igen..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Salladshataren
5/13/10, 1:05 PM
#49

Jag har så jävla sjukt ont i örat Skrikandes Och att det kom helt plötsligt…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[LucyInTheSky]
5/13/10, 1:10 PM
#50

Regn, regn, regn och ännu mer regn!!

Jag har inte en krona på kontot så åka en runda går inte och att gå ut och hitta på något, ja då lär man bli dygnsur.. Vad ska man då göra?

Tråkar bort.. Och klockan är bara lite över 11..

Musiken
5/13/10, 1:45 PM
#51

Kunde inte handla mat igar for kortet accepterades inte. Sa jag antar att jag ar pank. Blir kul att vanta tre veckor pa nasta lon, som oavkortat kommer ga till hyra. Sa det blir kul att vanta 7 veckor pa att ha rad med mat och nojen Obestämd Tur att jag har lite quorn i frysen och soppor i skapet.

Denna kommentar har tagits bort.
isa
5/13/10, 3:15 PM
#53

Blä! årets första geting på min balkong. Usch! Försvinn! den har inget på min balkong att göra. Stor var den också! Bläääääääääääää

Musiken
5/13/10, 8:31 PM
#54

Min nasa ar sa svullen att oronen ar igentappta ocksa… Bara 6 veckor att sta ut… Bara 6 veckor……. minst.

Musiken
5/13/10, 10:23 PM
#55

Jag ar sa frustrerad att jag haller pa att ga under.

Annons:
fridaas
5/14/10, 10:16 AM
#56

har en varfylld blåsa i näsan, som svider, spänner, ömmar och jag håller på att bli tokig..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

gris3n
5/14/10, 4:06 PM
#57

huvudvärk å 500 kr fattigare >.<

isa
5/14/10, 7:53 PM
#58

Min pappa ligger på sjukhus. Han har en allvarlig infektion. Jag är orolig för honom och tycker synd om honom. Ödet är inte snällt, nu när han varit så duktig och varit nykter i 16 månader.

Elaka tungor säger att det är just därför han blivit sjuk, men detta behöver inte alls bero på hans tidigare leverne. Så det så. Och oavsett vad det beror på så tycker jag synd om min pappa i alla fall. Jag älskar honom.

Emelie-E
5/14/10, 11:16 PM
#59

Arg!

fridaas
5/14/10, 11:46 PM
#60

Känns som det jag gjort och gör inte är tillräckligt..

som hur jag än gör så blir det bara fel i slutändan..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

gris3n
5/15/10, 1:49 PM
#61

fan jävla ångest helvette!! jag hatar de D":

Emelie-E
5/15/10, 7:12 PM
#62

Att hålla sig vaken när man är yr och måste ligga ner är inte lätt.
Jag är såå trött. Jag är sjukt yr och jag har en hemsk huvudvärk!

Sova? Ja, gärna!

Annons:
gris3n
5/16/10, 2:06 AM
#63

dumma dumma dumma dumma ångest! sluta äta upp mejj innifrån x'(

Musiken
5/16/10, 1:59 PM
#64

Inte sovit, ogonen ar sa svullna att jag ser ut som Quasimodo fran ringaren in notredame och hela varlden har helt plotsligt vants upp och ner och jag vet varken ut eller in.

Emelie-E
5/16/10, 5:22 PM
#65

Älsklingskatten repar sig inte som vi hade hoppats. Idag är hela benet svullet och han har jätteont. Låter oss knappt klappa honomRynkar på näsan

Emelie-E
5/17/10, 12:26 AM
#66

Jag gråter av rädsla, jag gråter av glädje. Jag gråter för att det gör så ont och jag gråter för att jag är så lättad.

Kan man verkligen känna så här? Så mycket blandade känslor.

[LucyInTheSky]
5/17/10, 12:39 AM
#67

Klarar inte av att min mamma är så ledsen.. Ångest över att jag inte är där, att jag inte orkar lyssna och kan ta tag i det..

Jag känner mig så misslyckad..

[LucyInTheSky]
5/17/10, 12:45 AM
#68

Har aldrig känt sådan lust att töma barskåpet som i kväll.. Att slockna berusad hade varit nice..

zmulan
5/17/10, 3:24 AM
#69

Ronnie James Dio!! R.I.P.

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Annons:
fridaas
5/17/10, 9:17 AM
#70

Pojkvännen har åkt hem igen :(

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
5/17/10, 12:54 PM
#71

Verkar ha tappat bort allt mitt arbete…. Vart har det tagit vagen?!

isa
5/17/10, 3:32 PM
#72

ont i magen och ont i huvudet, ont i lederna, ont i ryggen Blä!Rynkar på näsan

Och så är det för varmt också. 20 grader i skuggan här……..usch, jag gillar inte värme!

fridaas
5/17/10, 4:57 PM
#73

Samtalskontakter hit och samtalskontakter hit.. hur gör man för att få en riktig utredning?!

Och har soc efter mig som kräver ett läkarintyg på att jag inte kan stå till arbetsmarknadens förfogande till 100%.. men jag vet inte var i från jag ska få det förbenade intyget.. ringer jag vårdcentralen säger de ring psyk.. ringer man psyk får man bara en jävla samtalskontakt som inte hjälper någonting Gråter

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

isa
5/17/10, 8:20 PM
#74

Nog för att jag vet om att det är dyrt att handla matvaror på en bensinmack, så jag brukar inte göra det. Jag är inte snål men det här "tog priset": ett vanligt kaffepaket på 500gram,  en läsk ( 0,5 liter ) och en liten grädde 2 dl.  = 78 kr!"!!!!!!!!!!!!

Det tycker jag var svindyrt, men jag mår dåligt idag, orkar inte stå i nån kö inne i mataffären. Det gick fortast att bara passera macken, så det var det värt ändå, tror jag.Obestämd

Bergspuman
5/17/10, 8:59 PM
#76

#74 Vill ju inte lägga sten på börda, men tror du gjorde rätt, för vad kostar det dig inte om du faller ihop därför att du tvingade dig att stå i en matkö? Då menar jag inte pengar, men bra mående kan ju aldrig värderas tillräckligt i pengar.

Annons:
Salladshataren
5/17/10, 11:00 PM
#77

Vilken jävla mormor man har då… Och inte för tala om hennes attityd.

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

fridaas
5/18/10, 3:25 PM
#78

Finns ingen energi, har sovit i snart 11timmar och är hur trött som helst ändå och orkar knappt inte hålla ögonen öppna

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
5/18/10, 4:15 PM
#79

Att det ska vara sa j*vla svart att organisera 25 vuxna manniskor da!!! Hela galleriet hade kunnat vara klart vid det har laget om det inte vore for att folk ar som barnungar!

Musiken
5/19/10, 3:06 PM
#80

Jobbintervjun gick jattebra, och jag har ett till jobb!! Dock lojligt daligt betalt sa jag far val mest se den inkomsten som "godispengar" :(

Salladshataren
5/19/10, 4:24 PM
#81

Jaha, det är tydligen förbjudet att ta betalt av släktingar, fast de erbjuder sig att betala… Obestämd

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Musiken
5/19/10, 5:19 PM
#82

Bestallde business cards for over en manad sedan som kommit bort i posten. Foretaget erbjod en kostnadsfri re-print. Idag damp paketet ANTLIGEN ner i brevladan - med VYKORT i istallet for business cards!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrikandes Förvånad

gris3n
5/20/10, 12:36 PM
#83

bha satt uppe till 3 i natt å försökte få till mitt tal till slutprovet >< men de gick åt helvette som allt annat jag gör så nu e jag bara extremt trött å har ett kasst tal som jag kommer faila med D:

Annons:
[LucyInTheSky]
5/21/10, 8:30 AM
#84

Känns inte bra det här.. Skulle hellre dra täcket över huvudet och "glömma" bort att fredagen ens existerar..

=( Ont i magen, illamående, ångest och oro.. En helt fantastisk dag väntar.. =(

Musiken
5/21/10, 9:05 PM
#85

ar inte alls glad och vill bara sova bort nagra dagar. Men det ar ju skitfint vader sa jag "borde" ju vara utomhus och njuta av solen och varmen.

Bergspuman
5/22/10, 11:36 AM
#86

Jag har FORTFARANDE järnbrist trots ca 1 års ätande av Hemofer (slutade med sista förpackningen för ca 3 veckor sedan), värdet har bara gått upp från 5,5 till 8 och det ska ligga på minst 10, upp till 90. Blir så utled på denna jävla följetong! Måste nu äta specialtabletter i 3 månader. Men detta förklarar iofs varför jag känt mig kass sista tiden, trött och haft huvudvärk bl a.

HannaM
5/22/10, 3:48 PM
#87

#86 Går det så segt så försök se om du kan få injektion istället. Jag höjde hb från 89 till 121 på några månader. P-Ferritin från 3 till 76…

Emelie-E
5/22/10, 8:51 PM
#88

Åh, en person som jag verkligen har jättesvårt för har nu hittat till iFokus. Och skriver på en av "mina" sajter ;S
Haft problem med personen i flera år.
Nu gäller det att hålla sig lugn.

isa
5/23/10, 6:14 PM
#89

Ingen huvudvärkstablett hjälper mot åsk-huvudvärk.

Vädrets makter rår vi inte på.Flört

[LucyInTheSky]
5/23/10, 10:27 PM
#90

Nervös och ängslig men jobbar hårt på mitt mantra.. Ska gå bra ska gå bra, fixar detta, fixar detta..

Annons:
Emelie-E
5/24/10, 12:35 PM
#91

Mamma är duktig på att ta död på riktig glädje…

gris3n
5/24/10, 4:52 PM
#92

varför måste jag va så trött jämt…kan jag inte bara få vakna utvilad nån gång!

Emelie-E
5/24/10, 8:43 PM
#93

Kan en dag vara värre?

Nu vill jag bara vakna upp i ett annat liv och vara lycklig..

gris3n
5/25/10, 1:44 AM
#94

mitt liv har fallit söner…jag trodde inte att jag ljög för mejj själv längre x( jag hade fel!

Musiken
5/25/10, 1:23 PM
#95

Haft ett par riktigt fina dagar,och nyss nar jag promenerade till skolan sa slog angesten till sa hart i magen att jag var tvungen att satta mig for att inte spy och grata.

Musiken
5/25/10, 9:45 PM
#96

Sa FRUKTANSVART besviken.. Skulle ha akt och halsat pa en av pojkvannens kompisar for forsta gangen pa lordag. Trots att vi varit tillsammans i 1,5 ar sa har jag aldrig traffat henne, utan han har alltid akt dit sjalv, och pa lordag skulle jag ANTLIGEN fa traffa henne! Men da jobbar jag!!! Gråter Nya jobbet ringde och ville att jag skulle gora en provdag.. Och nar jag slutat sa ar det for sent att aka ivag… Sa nu aker han utan mig igen och jag far spendera min lordag med att jobba och sen sitta sjalv och ruttna framfor melodifestivalen medans han ar ute och festar med en massa folk GråterGråterGråter

Musiken
5/26/10, 1:16 PM
#97

Min housemate har bestamt att vi ska ha fest ikvall… Over 40 manniskor kommer och jag ORKAR INTE! Jag orkar inte stada, jag orkar inte traffa massa folk, jag orkar inte sta och passa pa illrarna hela tiden sa att ingen skadar dem, slapper ut dem eller gor nagot annat dumt med dem.. Och jag orkar inte med hog musik och dessutom ska det regna ikvall, sa antar att alla kommer trangas inomhus, vilket betyder att de maste komma in i mitt rum. Och mitt rum ar mitt rum. Min fristad. Jag vill inte ha folk dar!

Annons:
Salladshataren
5/27/10, 12:01 AM
#98

Det kommer att låta som att jag är världens lataste person, men pojkvännen har berättat att vi ska hålla på och rensa ogräs i trädgården (han bor i en bostadsrätt) och sen skulle vi göra något i soprummet.

Det enda jag tänker: då stannar jag hellre hemma.

Visserligen har jag inte träffat honom på över en vecka. Men jag är så trött och sliten, känns som jag har hållt på och slita som ett vilddjur här hemma. Har farit och flugit lite här och där på anställningsinterjvuer. Jag är trött så jag kan sova hur länge som helst, jag orkar bara inte Rynkar på näsan

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

gris3n
5/27/10, 11:04 AM
#99

va fan va de bra å väcka mejj för?? nu har jag ju bara fler timmar å lida av… :(

[Eleya]
5/27/10, 2:54 PM
#100

Tror jag hade min värsta mensvärk någonsinn. Tog en Ipren inna jag skulle hemifrån, tar tåget 8.45, sitter på tåget i 5 minuter med min tidning i fänderna och POW..Groende krampaktig smärta i hela magen, sjukaste illamåendet. Folk undrade nog vad jag höll på med, en tjej som sitter och trycket krampaktigt på sin väska mot magen, likblek i ansiktet, skakar som ett asplöv och halvt pustar som ett djur..vilket glamorös syn det måste ha varit.
Enda jag kunde tänka på var 'spy inte' och 'IPREN, NUUUUU!'

När jag stiger av tåget på endhållplatsen orkar mina ben knappt bära mig, jag skakar fortfarande a smärtan och jag kan knappt så upprätt, ville bara åka hem igen med samma tåg. Tvungen o sätta mig innan jag snabbt jag bara orkar köper mig en Loka som sedan smakade rengöringsmedel. Bussresan till jobb gick inte bättre, men jag kom till jobb och överlevde..så ganska stolt är man..

MEN FY S***N FÖR ÄCKLIGT J***A MENSVÄRK!!!

fridaas
5/27/10, 3:55 PM
#101

Himlen öppnade sig när vi hade en kilometer kvar hem..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[LucyInTheSky]
5/27/10, 6:33 PM
#102

Ångest för i morgon och ännu en dag av arbetsträning..

fridaas
5/27/10, 10:19 PM
#103

Hungrig, låg blodsockernivå och humöret är åt helvete. Är inte sugen på att ha besök, vilket vi har och snart kommer ännu mer folk.. vill bara slå sönder någonting, helst pojkvännen just nu, då han bara gör en massa annat än lagar mat som han lovade.. jag är hungrig nu inte om 500år..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Musiken
5/27/10, 10:28 PM
#104

pengar, pengar, pengar.. varfor kan inte allt vara gratis?

Annons:
[LucyInTheSky]
5/28/10, 2:00 AM
#105

Orkar inte med allt..

Emelie-E
5/28/10, 2:25 PM
#106

Jättehungrig men maten bara växer i munnen.. Det är inget kul att känna att man måste äta. Tar bara stopp då.

gris3n
5/28/10, 6:53 PM
#107

bwaaa D: jag kommer aldrig komma över han D: varje gång jag nästan e över han dyker han upp å då jag e jag tillbaka på ruta ett igen x(

Emelie-E
5/28/10, 6:57 PM
#108

#107 Vet precis hur det är. Försöker också glömma och gå vidare. Och när man mår som bäst så hör han av sig och vill träffas. Allt rivs upp igen..

isa
5/29/10, 6:22 PM
#109

#91 Undrar om vi har samma mamma? åtminstone så liknar beteendet varanndra jättemycket!

Negativt är att behöva äta Losec igen. En medicin-tablett för mycket och flera biverkningar för mycket . Blä!

fridaas
5/31/10, 12:47 AM
#110

Trött, ont i ryggen och tiden går alldelles för snabbt, men samtidigt alldelles för sakta ibland

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[LucyInTheSky]
5/31/10, 3:54 PM
#111

Tog mig inte till jobbträningen idag.. Känns jävligt myslyckad just nu..

Annons:
gris3n
5/31/10, 5:48 PM
#112

varför måste alla bra dagar följas av dåliga >,<

[Trojasmatte]
5/31/10, 7:23 PM
#113

Imorgon är det ett år sen allt förändrades. Önskar du kunde bli frisk min älskade mamma :'( Det gör så ont i hela mig.

Salladshataren
5/31/10, 8:49 PM
#114

Blir så jävla bitter på arbetsgivare som inte kan höra av sig när de har sagt att de ska höra av sig…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: