Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 2294 ggr
[LucyInTheSky]
2010-03-29 16:34

Musik..

Jag har sådan ångest inför onsdag då jag ska till psyk och arbetsförmedlingen på samma dag.. Kan det bli bättre liksom? =/

Men idag för att få tankarna där dom ska skruvade jag upp volymen på högsta och hoppade i myskläderna. Tog dammtrasan i handen och dansade runt i lägenheten vrålandes: DANCING QUEEN… =) Tur jag bara har en granne och att hon inte är hemma på dagarna.

Ångesten försvann och jag tänker nu fortsätta med lite The Ark tror jag.. Att undvika på detta sättet är kanon, jag har roligt när jag sjunger och skuttar + lägenheten blir städad..

Måste oxå säga att jag blev inte ens förbannad då dammsugaren dog igen jag bara sjöng ett par väl valda rader som jag hoppas inte finns i någon låt som barn öron kan höra.. Sen dansade vi vidare..

Hoppas bara att humöret inte studsar ner igen när allt är städat.. =/

Hughs!!

Annons:
[LucyInTheSky]
2010-03-29 16:57
#1

Rasmus kom hem mitt i allt.. Jag älskar den pojken. =)

Han ser på mig i dörren där jag står i rosa mjukisbyxor, ljusblå munkis och gröna strumpor som jag stoppat ner mjukisbyxorna i.. med håret stående på huvudet som om jag gått i en orkan (vaddå borsta håret?).. Och självklart med dammtrasan i handen.. Skäms sjungandes falskt..

Då säger han: Det är precis det där som gjorde att jag blev kär i dig..

Tangotime
2010-03-30 11:16
#2

Tack för att du delade med dig lite av din energi! Tror jag ska öppna Spotify och dra fram dammsugaren! Mjukis brallorna och håret redan klart Cool

evrekaw
2010-03-30 17:18
#3

När jag har så där fetångest och bara måste få utlppp för den brukar jag åka och tvätta bilen…

När man sitter där och borstarna går kan man skrika högt, vråla och yla högljutt bäst man vill utan att någon hör…

Periodvis har jag väldigt ren bil…Tungan ute

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Bergspuman
2010-03-30 18:00
#4

Jag brukar vråla i duschen om jag behöver det, men för det mesta räcker det med att hamra intensivt på pianot! Något argsint av Beethoven, men till sist får jag taskigt samvete för grannarna, och sen skrattar jag åt mig själv :-)

Hawknestgrove
2010-03-30 19:04
#5

HAha Lucy Din  ponke är ju bara toppen….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[LucyInTheSky]
2010-03-30 19:10
#6

Biltvätten hade behövts, min stackars Ful-Åke (min volvo heter detta) är mer grå än vit just nu.. Och som sagt där kan man skrika bäst man vill =)

Jag hade velat ha ett piano att hammra på.. Älskar musik.

Ja, du Hawknest.. =) Vet inte vad jag skulle gjort utan min pucko-pojke. Han står ut med det mesta stackarn..

Annons:
Hawknestgrove
2010-03-30 19:22
#7

haha Lucy, men bilar blir snyggast av att tvättas för hand….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

evrekaw
2010-04-02 14:07
#8

#6 Älskar också musik… Brukkar gå lös på gitarren också emellanåt när jag mår skunk…

Men biltvätten är bäst!Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

isa
2010-04-03 01:49
#9

Härligt att höra ett sådant lyft för dig, och det var helt och hållet din egen förtjänst.! du ska vara stolt över dig själv. Trevlig avslutning på dagen att killen kommer hem och säger en sån fin sak till dig.

kram isa

Upp till toppen
Annons: